ANGELICATO

Alla inlägg under augusti 2007

Av angelica - 8 augusti 2007 00:18

You Are a Powdered Devil's Food Donut 

A total sweetheart on the outside, you love to fool people with your innocent image.
On the inside you're a little darker, richer, and more complex.
You're a hedonist who demands more than one pleasure at a time.
Decadent and daring, you test the limits of human indulgence.
What donut are you?

Av angelica - 7 augusti 2007 23:53

IMORGON SKA JAG TILL

KRISTOFER

KRILLS

KVALSTRET

PILTRE


How would you feel

If everybody acted like

you didn't exist?

Av angelica - 7 augusti 2007 23:09

Obie Trice -Back when I Was

Obie trice - snitch

Fabolous - Damn

Sabo - Heyeyeyey

Twista - Overnight celebrity

Twista - Kill Us All

Twista - Sunshine

J-Kwoon - Tipsy

Omega - Sound Of Death

Nas - One Love

Kanye West - Stronger

Jay-Z - 99 Problems

Jay-Z -IZZO (n.o.v.a)

Snoop Dogg ft. Justin Timerlake - Signs

Dr.Dre - The Watcher

Ludacris - Splash Waterfalls

Jim Jones - We Fly High

Wu-Tang Clan - Gravel Pit

Ghostface - The Champ

Big L - Ebonics

Big L - Flamboyant

Xzibit - Paparazzi

Adam Tensta - They wanna know

Dizzee Rascal - Pyussyole

Mingus och rRxfemman - Kär I En Kickers


Dessa låtar suktar jag efter, måste fixa nedladds att fungera igen!

MEN, om någon av er läsare har någon av dessa så

SKICKA DE PLIX!

Jellee_@hotmail.com

Av angelica - 7 augusti 2007 21:12

jorpe säger:

piltre ?


' angelicato säger:

-.-

HAHA


jorpe säger:

ööööööööööh?


' angelicato säger:

oO


jorpe säger:

pil tre ?


' angelicato säger:

< betyder pil

3 betyder tre

< 3 är lika med pil tre

<3 goes piltreNUDÅ

LOL!


jorpe säger:

ahaaaaaaaaaa


jorpe säger:

det var fan det sämsta hahahaha


' angelicato säger:

HAHA NEJ


jorpe säger:
hahahah vem hgar hittat på det? ;D


' angelicato säger:

dunno ?



SÅ TRÖGT HAHA!

SÅ TRÖGT HAHA!

SÅ TRÖGT HAHA!


"angie säger:

piltre

angie säger:

hah

angie säger:

jag fatta inte vad det var förrän jag läste din blogg"


AMMAGAAAH PILTREAR

Av angelica - 7 augusti 2007 20:49

"Medioker halvsanning"

"Medioker halvsanning"

"Medioker halvsanning"


De två orden efter varandra har jag haft i huvudet hela sommaren! Minns nä jag satt i bilen påväg hem då de två små ploppade upp från intet.

"Medelmåttig halvsanning" är det väl med andra ord, men jag förstår inte vad som menas och varför de inte vill sluta hemsöka mina tankar. Möjligtvis att de försvinner nu när jag får det nedskrivet här?

Av angelica - 7 augusti 2007 20:15

(Detta är inte en konversation med angelina lindgren, utan angelina larsson!) 


' angelicato säger:

träffat nån på tejp då ? ;D


Angelina säger:

nee men ja for dit med en som hette anton, men han var för slämmig

' angelicato säger:

hahaa vaaa ?

nu fattar jag inte XD

Angelina säger:

ja blir typ äcklad av alla som jag har på gång, å ändå såg anton bra ut...

HAHA, men ange då! Grabbsen typ flockas omkring dig men när det håller på att bli nå, PRECIS då kukar du ur och drar dig undan förevigt ifrån de, så får de hjärtkross eller nå och känner sig superdissade. Men nåja, du finner dig nog den karln du vill ha inom sin tid. Våra planer ner till GBG kommer att bli av, nu är det bara att vi ska gå ut skolan vi väntar på åså! GBG PILTRE

Jag käkade nyss stormackan och flingor åså, skyndade mig uti satan att få ner allt. Nu är det krig i magen osv.

SNART HELG OSV!

Av angelica - 7 augusti 2007 19:13

Hahah, det är tidsroande att kolla vad folk söker på för nyckelord i google för att sedan råka hitta min blogg; Porrigast, Korv, navelpiercing, spiderpig sov.


Idag hittade jag ett färdigt smultron i tuvan, den var gullig och söt, så jag ÅT DEN! Vi har vita hallon på Renholmen?! Inte knallvita men ljustgula, smakar som vanliga hallon. Det är lustigt ,mem det finns ju vithallon eller vad man nu ska kalla de.

Amandas lil'sis Rebecka var ju allergisk (vet inte om hon är det fortfarande) mot röda saker, bla  jordgubbar, tomat inklusive hallon har jag för mig osv. Då tänkte jag att undrar om såna allergiker kan tåla de vita hallonen?

Ska googla lite nu om de hallonen.

» My life, your entertainment ♥

Purple hair don't care. LULEÅ

 

Återkommande läsare? ↓

bloglovin

Omröstning ↓

Vad vill du se mer av i bloggen ?
 Klagomål
 Umgänge&Partaj
 Åsikter
 Bloggningstips
 Egopics
 Personlighetstester
 Vardagsbetraktelser
 Smink&Hårtips
 Bus&Hyss
 Tävlingar
 Videobloggar
 Musiktips

Senaste nytt

Kategorier

Tidigare år

Bloggträd

Länkar

Sök i bloggen

Translate

Följ min blogg ↓

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards