ANGELICATO

Alla inlägg under januari 2013

Av angelica - 27 januari 2013 12:31


Sitter och vakar. Eller, sov en halvtimme imorse sen var det bara upp och dra till Pite för att rida. Jävligt sugen på att lira smash på N64.. hmm  

Av angelica - 24 januari 2013 04:08


Vart bowling ikväll med Gabbi och sen kom Jennifer så då käkade vi. Kändes mysko att vara där när det är lugnt och inget partaj, så vi vart ju aaaningens taggade till fredag! Blir kanoners. Sover hos Gabbi och vi har kört Wii som vanligt, blir så SATANS FÖRBANNAD när det går dåligt, finns nog inget som får igång mig så mkt som tv-spel gör, vill bara köra handen genom väggen och genom bordet ibland alltså haha. Nog för att det oftast går bra men när det går dåligt ja då jävlar!!

Av angelica - 20 januari 2013 17:15


Alltså han är så satans fräääsch, skulle inte banga hahahaha. Finns ingen Asap Rocky på samma sätt som det inte finns någon annan Slim Thug, ingen annan Yelawolf, ingen annan Eminem och ingen annan Lil Wayne.

Av angelica - 19 januari 2013 21:47



Slim Thugga muthafuckaaa

Av angelica - 18 januari 2013 21:32


Gav blod för några veckor sen för första gången. Fick nå ryck i höstas att jag ville görat och så vart det några veckor senare efter att de kollat om man har hiv och sån skit typ haha. En stund efter att jag rest mig upp och tog saft och mackor så mådde jag mysko så skyndade mig att sätta mig ner men svimmade ändå haha, så satt som en nickedocka och spillde ut min saft som jag inte hann ställa ifrån mig haha. Aldrig svimmat förut, brukar ju vara nära gode ofta när jag ställer mig upp när jag legat men, trodde jag sov när de lyfte i mig och undrade vem fan som väcker mig. Fick sitta/ligga kvar hur länge som helst, nästan två timmar tror jag, kunde inte ställa mig upp/sitta för då började jag må illa och svimfärdig igen. Sen när när jag kom hem så fattade jag att jag pissat på mig också, tydligen kan det hända när man svimmar, kroppen lättar på alla tryck. Lika bra att jag inte fattade det där för det hade varit mer pinsamt, var ganska borta så märkte det inte direkt efter. Trodde det var saft för jag hällde saften över låret också. Nåja hoppas nån jävel behövde det.


 

Av angelica - 16 januari 2013 02:04

Plockade upp Jennifer ikväll efter hennes jobb idag, härligt med såna man kan babbla jävulskap och bus med, som inte dömer. Vi drog på MAX och käkade som blev min frukost. (Totalsnurrat dygnet, sover som en björn i idet, typ aldrig vaken längre haha) En sväng på affärn och sen solade vi, måste ju underhålla min soltatuering som är ett hjärta på höften haha. Nä men jag måste sola ibland för annars får jag bara soleksem på sommaren och det suger.


 

You got my heartbeat racing like a cheetah

Av angelica - 13 januari 2013 02:50

Hooo vet inte hur många gånger jag bara velat ta bilen och dra, till inget, bara jävla köra tills man hamnar nånstans roligt. Nog för att jag säkert skulle lessna och vända om. Men ändå, när det känns så, då brukar jag dra och kolla på stugor, ställa bilen vid en hamn och bara sitta där ett bra tag. Fundera och sen dra hem, då känns det bättre.

» My life, your entertainment ♥

Purple hair don't care. LULEÅ

 

Återkommande läsare? ↓

bloglovin

Omröstning ↓

Vad vill du se mer av i bloggen ?
 Klagomål
 Umgänge&Partaj
 Åsikter
 Bloggningstips
 Egopics
 Personlighetstester
 Vardagsbetraktelser
 Smink&Hårtips
 Bus&Hyss
 Tävlingar
 Videobloggar
 Musiktips

Senaste nytt

Kategorier

Tidigare år

Bloggträd

Länkar

Sök i bloggen

Translate

Följ min blogg ↓

bloglovin

Skapa flashcards