ANGELICATO

Alla inlägg under januari 2009

Av angelica - 31 januari 2009 14:33

Om jag fattat rätt: ORKA MISSUPPFATTA, JÄVLA PARANOIDA HORA

Av angelica - 29 januari 2009 18:56

"etiska och moraliska principer om hur man behandlar en annan människa"

När har man rätt att använda ordet?


Angående klassens svar på att vissa sjuka djur som aldrig kommer att bli friskt så återkom ofta just ordet "Humant" såsom att "det är mer humant att avliva djuret"


Men hur kan något som vi människor själva i de flesta fall inte utför på våran egen art, exvis dödshjälp kallas humant?


För mig går det inte ihop?


Av angelica - 29 januari 2009 17:26

Jag och Sofie fick idag fria händer av Fia att

inreda buren för kommande degus!

Av angelica - 28 januari 2009 21:47

Angående att Förintelsens offer precis hedrades och dokumentären "Jesus Camp" där Kristofer nyss berättade om "12åringar som på biblecamp blir hjärntvättade, pratar i tungor och gråter samtidigt som föreståndaren kallar alla icke-troende samt alla i mellanösternför fiender och att världen skulle rensas på all sån skit."


Tänk om alla läskiga troende skulle enas med mål att utrota de icke troende och att ett nytt förintelsen skapas?

 

Religion är fan inte vad folk själv tycker, det är fan skapat via grupptryck, tvång och ett äckligt jävla sökande efter en större gemenskap.


Självklart är människan ett flockdjur men jag tror inte vi är skapade för så stora samlingar som finns i dagens samhälle. Vi klarar fan inte av det.


Kolla på den här filmen och försök påstå att det inte är hjärntvätt på hög nivå.

Av angelica - 27 januari 2009 21:18

Alltså jag har så sjukt ont i min svanskota!!!


Nu har jag ju blivit så gammal att svansen snart kommer växa ut, gud vad jag längtar efter att kunna slänga mig i träden till sommaren med en nyutväxt svans, hoppas den blir riktigt LURVIG och STARK!


Nä. Jag har helt enkelt så ont att jag fan börjar undra om någon har tagit en kricketklubba och försökt dräpa mig rätt på svanskotan!


När jag har suttit ner och ska ställa mig upp känns det som en polkagris som ska brytas av! Fruktansvärt jävla ont gör det i den.


Balle på det.

Av angelica - 27 januari 2009 20:10


Att de så ofta benämner sitt "leverne" och bloggande till pluralform alltså "Vi" visar ju återigen bara att det är skapat via grupptryck.

De beter sig som hjärntvättade får som spinger efter sin skadade flock.


VEKA INDIVIDER

Av angelica - 27 januari 2009 17:53

HAHAHAHAH det här kommer fan ingen tro men jag pratade precis med EUROCOP


Alltså de killarna som ringer hem och försöker lura på skoj!

Det som jag och många andra sen många år tillbaka


Sjukt jävla kul, jag kunde inte sluta garva och vi pratade på om "tjejen jag knullade efter festen igår" och även lite om barnen i Afrik, pizza, fisk och att slicka fitta.


Fast sen la han på för jag blev ju inte arg eller nå utan garvade bara på :D


Har de ringt er någon gång? ;)


Exempel på de i videon nedan

Tror det var han som säger vad han ska säga i bakgrunden

» My life, your entertainment ♥

Purple hair don't care. LULEÅ

 

Återkommande läsare? ↓

bloglovin

Omröstning ↓

Vad vill du se mer av i bloggen ?
 Klagomål
 Umgänge&Partaj
 Åsikter
 Bloggningstips
 Egopics
 Personlighetstester
 Vardagsbetraktelser
 Smink&Hårtips
 Bus&Hyss
 Tävlingar
 Videobloggar
 Musiktips

Senaste nytt

Kategorier

Tidigare år

Bloggträd

Länkar

Sök i bloggen

Translate

Följ min blogg ↓

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards