ANGELICATO

Alla inlägg under oktober 2009

Av angelica - 30 oktober 2009 14:11


Finns på apoteket och kostar typ 40 spänn för en burk med 30st.

Fiiina grejer ska jag säga er! Orka äckelkaffe.

Av angelica - 30 oktober 2009 00:09

Alltså, näe, den här är så otroligt söt att jag fick tårar i ögonen  

♥ ♥ ♥

Av angelica - 29 oktober 2009 23:48

 

Värd att läggas upp en gång till!

Av angelica - 29 oktober 2009 21:25


 

Det kan fan inte vara sant.


En jävla babybula på magen. BARN BARA FÖRSTÖR för mig! Åååååh samma sak som sist händer IGEN. FUUUCK MIN FRISÖR ÄR MED BAAARN! Min förra frisör blev med barn också! WHYYYY ?! Varför just jag?! GAH alltså det är så jävla kosmiskt, komiskt, hemskt. Jag ska klippa mig till veckan hos henne, när hon försvinner ska jag fan sköta håret själv som jag gjort sista halvåret, har kuttat det själv och det har funkat bra hitills. HEJ IGEN TRAGIK!



Råder er att gå till henne på Hair Team i Luleå om ni vill ha en finfin frissa. Bläää Charlotte i mitt hjärta.


Förut hade jag bara brunt axellångt hår som var lite uppklippt, sen började jag spara och därefter gick jag till henne och fick det rejält uppklippt. Började därefter tona svart för att jag äcklades över att min bruna toning gett röda/plommon-inslag. Så jag raderade det genom att köra på helsvart. Det bästa jag gjort.


Jag sörjer redan, bläää

grace_jag

Av angelica - 29 oktober 2009 21:00


Robbie har gjort vectorbild av mig!



Han har även gjort på Kissie

Av angelica - 29 oktober 2009 19:15


Vad tror ni?  


Kissemjaow ?


Döden ?


Skyltdocka ?


Sailor Mars ?



 

 

 

Av angelica - 29 oktober 2009 16:15

Det är många som har hittekatter, vissa har hittehundar.


Men hur många har hittefåglar? - Jag har!


 Vad hann pippin uppleva egentligen?

 - Mobbande skator?

 - Ruset av att följa med en liten fågelflock som flyr från något?

 - Nattens kyla?

 - Ensamhet?


Jag har ingen aning om hur länge den var lös, vilket kön den har, och vet inte heller hur gammal den är, därför kan jag inte heller veta när den ska dö. De kan ju bli runt 15 år. Fast jag tänker för mig själv att den är runt 3 år, uppskattningsvis. Om jag har rätt märker jag ju framöver i tiden.


På bilden till höger ser ni hur den föredrar att sova på natten!

Av angelica - 29 oktober 2009 00:15


Vem är han ?



Jo, OSKAR som har ett projektmål att nå 5000 besökare i veckan!

Otroligt brutalt mål, men vad gör man inte för att nå ett bra resultat?


Hur som helst så fick jag leka bloggcoach!

(Överblick om vad man kan tänka på)


  • Framhäv inläggen. Antingen med bilder eller fet text.

  • Håll koll på trafikkällorna. Se efter vart trafiken kommer ifrån.  Exvis når hundratals din blogg genom att söka på google "vem har blockat mig på msn" Uppdatera med ett nytt liknande inlägg eftersom att det tydligen är intressant. Lär dig att se vad läsarna vill ha och skapa diskussion. Finns inte att se på alla bloggar? Men har för mig att man kan ladda ner program eller bli medlem på någon sida?

  • Kommentarer är ett bra bevis. Ett mått på vad som är intressant. Får du mycket kommentarer på ett inlägg, ta reda på vad som gjorde att de kommenterade. Bild, text, åsikter? Försök återskapa fast med en ny vinkel eller ämne

  • Varva med nyheter. Intressanta och roliga nyheter som skett i omvärlden, aftonbladet är ett bra tips såklart.

  • Var inte för snäll. Utan gärna lite retlig eller provocerande utan att gå över gränsen, folk ska inte bli ledsna i ögat. Bara så det blir lite sting. Man blir mer uppmärksam på vad som skrivs då. Annars är det lätt hänt att det känns som att man läser någons dagdrömmeri.

  • Bra bloggdesign. Gärna en bloggdesign som man minns, färg är bra.

  • Utnyttja vad du är. Är du kille ska du utnyttja det, charma till dig tjejerna genom att exvis kommentera deras bloggar.

  • Tävla om veckans blogg. Anmäl dig eventuellt till någon veckans blogg och dylikt.

  • Framtidspublicera. Så bloggen inte är död på dagen. Bara för att du sover hela dagarna (som jag gör) ska bloggen helst inte göra det.

  • Bjud på dig själv. Var inte rädd för att skämma ut dig. Ett riktigt bra inlägg är när du nästan inte vågar publicera det.

  • Anteckna idèer. Skriv upp ideer om inlägg direkt du kommer på de. Var också snabb och dra inte ut på saken, nästa stund kan någon annan ha skrivit precis det du skulle skriva om, och då känns det inte lika bra. Får du bloggtorka kan du ta från din reservlista.


Så hur ska det gå med Oskars projektarbete?



 



» My life, your entertainment ♥

Purple hair don't care. LULEÅ

 

Återkommande läsare? ↓

bloglovin

Omröstning ↓

Vad vill du se mer av i bloggen ?
 Klagomål
 Umgänge&Partaj
 Åsikter
 Bloggningstips
 Egopics
 Personlighetstester
 Vardagsbetraktelser
 Smink&Hårtips
 Bus&Hyss
 Tävlingar
 Videobloggar
 Musiktips

Senaste nytt

Kategorier

Tidigare år

Bloggträd

Länkar

Sök i bloggen

Translate

Följ min blogg ↓

bloglovin

Skapa flashcards