ANGELICATO

Alla inlägg under januari 2008

Av angelica - 31 januari 2008 10:02


Kristofer, jag älskar dig <3 

Av angelica - 31 januari 2008 00:48

Jag vart så glad när jag var in på Maxi på storheden igår, de har skaffat stora runda lappar som nästan hoppar ut ur hyllorna med märket Ekologiskt, må säga att det känns bra, att de framhäver det istället för att " bara ha " det där, undangöm nästan. Bra gjort.

Av angelica - 31 januari 2008 00:19

Jag är dum för ajg fattar inte, stalkers,  jag förstår inte

Av angelica - 31 januari 2008 00:08

NÅGON sate i denna familj HAR alltså PAJAT tangentbordet och "lagat" det med TEJP, gud nåde den som gjort det, jag är fly förbannad ska jag tala om. Varken shift eller enter fungerar t.ex, OCH de är ju de två som nyttjas mest flitigt. DÄRFÖR måste jag opå msn TRYCKA med musen PÅ SKICKA-KNAPPENi msn-rutan, kan någon förstå min ilska.                                                                 kan inte ens göra radbyte . hästjävekln (orkar inte trycka med musen bara för att radera ett ynka K) försökte hiva av mig i stundens hetta på ridningen, han var hyperglad och pigg, ville väl försöka erövra paddocken samt känna sig mäktig genom att få av mig, ALDRIG att kraken fick av mig, råkade slita lös en hårtuss från manen när jag grabbade tag för att inte hamna på backen.

Av angelica - 28 januari 2008 20:42


DEN HÄR ÄR SNART MIN !

och det känns sååå braaa ska ni veta!!!


Grå med svart tryck som ovan.

Fast bred mudd och längre dragkedja som den nedre modellen.



MUMS<3

Av angelica - 26 januari 2008 00:32




Jag tycker att bilddagboken används som en dålig blogg.





Av angelica - 25 januari 2008 23:17

Mwhuwhu snackade med Dokkas nyss, stämningsförhöjareeen!


Ser på en riktigt riktigt kass film som jag dessutom redan sett förut, vilket säkert ni också har, Resident Evil, den där filmen som handlar om ett virussmittat monster som muterar varje gång den får nytt DNA, dvs när den ätit en människa, typ.

Fulingen har typiskt sådär levande-flådd-hud, det där typiska som alltid är likadant. Äcklig hy med lång tunga och klor.

Varför ser varelserna alltid nästan likdana ut, vad är det för hemskt egentligen?



Så dåligt alltså...

» My life, your entertainment ♥

Purple hair don't care. LULEÅ

 

Återkommande läsare? ↓

bloglovin

Omröstning ↓

Vad vill du se mer av i bloggen ?
 Klagomål
 Umgänge&Partaj
 Åsikter
 Bloggningstips
 Egopics
 Personlighetstester
 Vardagsbetraktelser
 Smink&Hårtips
 Bus&Hyss
 Tävlingar
 Videobloggar
 Musiktips

Senaste nytt

Kategorier

Tidigare år

Bloggträd

Länkar

Sök i bloggen

Translate

Följ min blogg ↓

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards