ANGELICATO

Alla inlägg under augusti 2007

Av angelica - 17 augusti 2007 02:17

copar från mitt skriveri på apberget @ grupp:


Jag sitter med en högtalare i hm typ litet format i knäet, den lyser bått på en knapp oc jag har deni mtt kn för attjag inte ska behöva ha så högt, ty föräldrarna har satt en timer på internet på kl 0100 men lyckats häva den i smyg med hjälp av lil'bro. NATTSVAMMEL men så är det.


Vi kommer att ställa tillbaka timern på 01 sedan, om päronen märker det kommer de att ändra lösen och allt på timern, då är vi körda om de får reda på att vi mixtrar. Men vi har gjort deal om när och hur vi ska ha timern på vårt egen tid och villkor, jag och erik.


" Kristofer säger:

Överraskningssex

Förklaring: Ett mer positivt laddat ord istället för våldtäkt. "

Av angelica - 17 augusti 2007 00:38

SENARE IDAG blir det Skurholmen med homiez till på lördag!

Ska även vara med Kristofer Kvalster innan ! Piltre


Av angelica - 16 augusti 2007 23:43

apberget.se for life!


Jag orkar inte skriva nå mkt nu, är aktiv i MP3 istället, mkt COOOOOLARE osv, på apberget självfallet.


Har vart med Kristofer idag ! Vi åt kycklingrulle på ett käkställe MUMS! PILTREAR HONOM SOM FAN!

Köpte två White Cola powerking och drack de när jag väntade på bussen!


Nu umgås jag med min lil'bro och Johan, NOT. De är bara i samma rum, dvs där våra kära 3 datorer befinner sig.

Av angelica - 16 augusti 2007 15:55

fick precis ett tuggummi av Angelica, STOLT!, status osv!


Jag har sovit typ för lite, är galet trött osv så snart ska jag å tiken dra å köpa sallad, MUMS som fan!


hej hopp fiskespö

<3 ängelikatt


/Kristofer "obztruct" Svanberg 

Av angelica - 16 augusti 2007 10:15

Jag vaknade av morgonens portion av "Är du vaken-sms"

samt den dånande miljön utifrån.


Jag som tänkte ta mitt röda rullfordon in till kristofer!

Åker nog in till ersnäs med mors och lil'bro kring halv tolv för att ta bussen.


Ska ringa och väcka (?) Kristofer nu eller något liknande!

Av angelica - 16 augusti 2007 00:33

"What is the body if not a place,

where you store all anger and happiness and pain"


Snart slår timern av. (Ja detta i-lansdproblem att oroa mig över det!)


Jag längtar efter angie och Krills, imorgon ska jag mätta min Kristofer-hunger !

Tar moppen så jag kan fara senare än vad senaste bussen går!


Juelz Santana - Oh Yes

Juelz Santana - There It Go

Hmm

Av angelica - 15 augusti 2007 23:17

En gång otrogen, -alltid otrogen?

» My life, your entertainment ♥

Purple hair don't care. LULEÅ

 

Återkommande läsare? ↓

bloglovin

Omröstning ↓

Vad vill du se mer av i bloggen ?
 Klagomål
 Umgänge&Partaj
 Åsikter
 Bloggningstips
 Egopics
 Personlighetstester
 Vardagsbetraktelser
 Smink&Hårtips
 Bus&Hyss
 Tävlingar
 Videobloggar
 Musiktips

Senaste nytt

Kategorier

Tidigare år

Bloggträd

Länkar

Sök i bloggen

Translate

Följ min blogg ↓

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards