ANGELICATO

Alla inlägg under mars 2008

Av angelica - 31 mars 2008 21:42


-Du är sötast !

-Nej DU är sötast !

-Men du är sötare !


Bekant måntro?


Något man ofta hör vid nykärlek


-Du är så jävla ful !

-Men du är fulare !

-Du är iaf fulast !


Fattar ni grejen med personangrepp ?

-Det bara spinner på i all oändlighet.


Substans tack

Av angelica - 31 mars 2008 21:16


"dem stör mig sjukt mycket asså dem här idioterna som hela tiden bloggar

om anoerxia och bulimia, Spec den här "angelica bruden", så grymt ful asså,

kan hon bara inte lägga ner, haha tycker verkligen synd om henne,

hur hon aldrig slutar att hålla käften,"


Jag är inte förvånad att folk tar illa upp

men ge mig jävligt bra argument då; för att anorektikerbloggar skulle vara så fittjävla bra då ?


Ge hit lite substans i kommentarer istället för ord utan grund ?

Av angelica - 30 mars 2008 16:19


men lägg ner och förstå att det handlar inte om hat det här, även fast man kan ta illa upp.


Jag hatar inte anorektiker, ätande anorektiker, döende anorektiker, framtida anorektiker lr vad fan man nu man nu kan vara, men däremot anser jag att det är så jävla lågt att pusha och uppmana de.


men jag kan iaf rakt ut säga att jag inte uppskattar sjukdomen ett dugg.

och jag uppskattar verkligen inte era bantningsbloggar där det enda ni bryr er om är vad ni väger nästa sekund, det kan ni hålla för er själva.


Det verkar som att det smittar det här, not, men tänk på att fler kan dras in i den där skiten, typ ebola will be back lr nå.


Av angelica - 30 mars 2008 01:24

Två matvrak äter frukost vid 12 på dagen, lördag.

13h senare, natt, söndag.


Kristofer(L)Angelica säger:

hahaha ;D

' angelicato säger:

x)

Vi har inte ätit nå mat : OHAHA

ge mig makaroner ;D


Vi har alltså GLÖMT BORT att äta mat!


Fast tro inte vi svälter, näe, vi har bara ätit choklad och druckit koffein istället.


DET BLEV PIZZA

Av angelica - 29 mars 2008 22:33


Till råga på allt;

Organism 12 feat. T.R - Jag Blir Smal Nu (Det Går Bra Nu)

spelades just på P3 Street, muhauwha



Inga pengar kvar av mitt gage, (Jag Blir Smal Nu)

Inga stålar kvar till nån mat, (Jag Blir Smal Nu)

Kalles kaviar på mitt fat, (Jag Blir Smal Nu)

Jag blir smal nu, kompis jag blir smal nu

Av angelica - 29 mars 2008 22:31

Angie skickade just en sjukt bra länk

» My life, your entertainment ♥

Purple hair don't care. LULEÅ

 

Återkommande läsare? ↓

bloglovin

Omröstning ↓

Vad vill du se mer av i bloggen ?
 Klagomål
 Umgänge&Partaj
 Åsikter
 Bloggningstips
 Egopics
 Personlighetstester
 Vardagsbetraktelser
 Smink&Hårtips
 Bus&Hyss
 Tävlingar
 Videobloggar
 Musiktips

Senaste nytt

Kategorier

Tidigare år

Bloggträd

Länkar

Sök i bloggen

Translate

Följ min blogg ↓

bloglovin

Skapa flashcards