ANGELICATO

Alla inlägg under juni 2014

Av angelica - 28 juni 2014 23:08

Nån här som varit dit?

Av angelica - 25 juni 2014 20:11

Geting flög in i rummet och blockerade min utväg, fyyyy.. Getingar är det jag är mest rädd för, de känns så lömska och elaka, som att de är ute efter bråk!!
 

Av angelica - 18 juni 2014 21:35

Vart utgång i helgen med Angie, först olles som var dött sen drog vi till båten där det var knök. Inte så förtjust i båten dock, kallt och trångt.. meeen alla är ju där så vad annars?

Gör inget annat än jobba nu och det tror jag inte folk är så intresserade av att se så då ekar det här!

Av angelica - 9 juni 2014 22:38

"Alla människor upptäcker förr eller senare att de är sin egen själs trädgårdsmästare och regissör för sitt eget liv."

 

Tänkt mycket på det här på senaste. Alla klagar så mycket över situationerna, som att de är ett offer. Klagar gör jag ju även själv men jag vet att det bara är jag själv som sätter mig i det. Därför hakar jag inte upp mig på det, försöker se ett halvår framåt och alla möjligheter jag kan göra slag av. Det jag vill komma till är att INGEN ANNAN kommer att göra ditt liv åt dig. Du måste göra det själv om det ska vara värt nånting för dig, betyda nånting, ge dig energi och motivation. Man blir för bekväm, tror att saker bara ska lösa sig självt.

 

Så länge du går och trampar i samma spår så kommer du inte komma nån annanstans förutom NER!

 

Jag respekterar de som gör saker med sitt liv, som svarvar till sitt liv efter det de vill. Det beundrar jag.

och det svenska har ju ännu fler ;)

Av angelica - 9 juni 2014 21:49

Sofie i fällforsen

Helgen var bra! Hängt med Sofie och vi har flängt från äbyn-pite-mörön-pite-äbyn. Precis som jag gillar, fara runt hit och dit, kör bara kör! Fre-sön har jag kört 30 mil och åkt 20. Så 50 mil bilande haha. Tänkte inte på att det blir så mycket men det är väl för att jag gillar det.

Vart en sväng till Grans för att titta efter en muspojke åt Sofie men det var inga kvar för tillfället, bara i magarna på musmammorna! Så det får väntas någon vecka istället.

Mysigt att få gå runt och lukta djur igen istället för diesel och gojs!

Bild från i eftermiddags, satt mig en stund med en höna efter jobbet (hon som jag hade som kyckling förra året) så jädra mysig, vart lite sur när jag plockade upp henne men sen så mööös hon verkligen när jag satt och kliade henne på huvudet, somnade nästan! Det är nånting speciellt med relationer man bygger till fåglar.. Man måste förtjäna det!

Av angelica - 6 juni 2014 19:56

Vi har varit hos mormor idag och tryckt mat, samt hajkade ut till barndomsstället där släkten träffades mycket förut. Inte vart där på kanske 15 år?! Så det var jädra roligt få se det igen! Saknart.


Parfymjunkies.. herregud vad vi måste luktat.

Av angelica - 6 juni 2014 19:53

Varit på massa ställen bla Rutviksskolan. Fick en praktikant ungefär, började med grunderna i handgrävning!

Klättrat med Glomur i söndags i sandgroparna. Långsam skritt nedförs och galopp från halt uppförs. Hoppas bygga på han muskler! Inte orkat vara i stallet en enda dag efter jobbet, blir för trött och det är inte värt det har jag lärt mig..


Min Spotify angelicato fyllde 1000 låtar, sista vart en raplåt från Slovakien som jag råkade snubbla över.

» My life, your entertainment ♥

Purple hair don't care. LULEÅ

 

Återkommande läsare? ↓

bloglovin

Omröstning ↓

Vad vill du se mer av i bloggen ?
 Klagomål
 Umgänge&Partaj
 Åsikter
 Bloggningstips
 Egopics
 Personlighetstester
 Vardagsbetraktelser
 Smink&Hårtips
 Bus&Hyss
 Tävlingar
 Videobloggar
 Musiktips

Senaste nytt

Kategorier

Tidigare år

Bloggträd

Länkar

Sök i bloggen

Translate

Följ min blogg ↓

bloglovin

Skapa flashcards