ANGELICATO

Alla inlägg under juni 2008

Av angelica - 30 juni 2008 23:00

Strumpor Hearts från Kroppsnara.se.


Svarta strumpbyxor med mönster av små hjärtan i sidorna.

One size - passar dig som väger mellan 43 och 70 kg.

89:-


Efter att ha vågat lite trixande och våld så satt de perfekt. Trodde nämligen att de var för små först, då det kändes som att det tog stopp vid låren.

Jag tror typ att strumpbyxor/leggings ska gå sönder direkt man tar i de. Men det gjorde de självklart inte.


Har egentligen ganska svårt för såna här 'halvgenomskinliga', men dessa är tydligen ett undantag, tror det mycket beror på att jag charmas av alla söta små hjärtan för jag gillar de really much!



Rekommenderar

Strumpor Hearts från Kroppsnara.se.




Av angelica - 30 juni 2008 01:13

Funderar på att liksom Anna dra ner till Spanien för att volontärjobba

under APU:n som är nu till hösten.


http://www.sos-animals.se


Vill gärna ha sällskap, så om någon från klassen/övrig läser detta och vill följa med så hör av dig!

Av angelica - 29 juni 2008 01:34

Alg-Börjes tångbad från Naturlivs.se.


Tångmjölet består av soltorkad finmalen knöltång (Ascophyllum nodosum)


Tångens mineraler, spårämnen och vitaminer skall verka lenande, mjukgörande och återfettande.


Kan användas till; Bad, fotbad och ansiktsmask.


Min första tanke när jag luktade på det bruna mjölet var att det luktade förfärligt äckligt; typ strand och rutten fisk!


.

Mamma norpade en dag åt sig burken för att bada fotbad och utbrast därefter "Jag höll på att spy för att det luktade så illa!"


Därför så provade jag och Kristofer fotbadet ute, för att skona oss från stanken.


Vi visste vad vi skulle röra om med för ingen av oss ville röra i vattnet med händerna efter att mjölet hade åkt i. -En racket blev lösningen.


Vattnet var ju självklart varmt så det var skönt iaf.


Efteråt luktade fötterna precis som om man kom från en dag på stranden.

Ansiktsmasken luktade nästan ingenting, tror att olivoljan som man blandar det med hade en stor roll i det hela; att det neutraliserade fisklukten. Sen glömde jag bort att jag hade det på mig. Så det var helt okej!


Lukten borde det verkligen göras någonting åt, för just nu är det ingen hit. Visst, det är en naturprodukt, men det borde minst lukta neutralt, helst gott.


Eller: Gör allting UTE, så slipper du bli instängd med lukten.


För det är säkert bra för huden, även fast det luktar förfärligt just nu.


Alg-Börjes tångbad från Naturlivs.se.













Av angelica - 26 juni 2008 21:56

Segt i början men grymt bra. Finns en del två: http://www.youtube.com/watch?v=fU7UmfQUeX4


Alla hundar härstammar från vargen, men ändå klassas de som olika raser, trots att det är samma art. Men jag skulle aldrig kalla mig rasist.


Man delar ju ändå upp allt mer eller mindre, ta musik t.ex

-Vad lyssnar du på för musik?

-Tjaa, musik.

-Men Vad för musik?

-Vadå är du är musikrasist?!

-Nej, jag har inget emot olika musiksorter?


Jag tycker däremot att det är fel att döma en indelning i bra/dåligt.


"Rasism är ett ord med många definitioner, som beskriver uppdelningen av människor i ett rassystem där vissa raser är underställda andra."

= Jag är inte rasist.

Av angelica - 25 juni 2008 16:22


Your way to be the one you are,
affect me more then shining stars.
You take me to the greener grass,
I hope this love forever last.


Du käglade ner mig första gången jag såg dig och sedan dess fastnade jag vid din sida, runt ditt finger. Du är den största lyckan i mitt liv och det går inte att förklara, även om man nu skulle ha språk som profession och konst, din betydelse i mina ögon.



Jag vill alltid leva med dig Angelica

Tro aldrig någonting annat.



Jag älskar dig


Hälsningar / din Kristofer



Av angelica - 24 juni 2008 20:41

jorpe säger:
du hade bara snöret som en anledning! jag har genomskådat dig


' angelicato säger:
de åkte ju ner XD


jorpe säger:
"för alla var för stora och de åker ner nedanför rumpan ;O"


' angelicato säger:
fick springa runt i hela byggnaden poch leta bälte men fanns inget XD


jorpe säger:
tror du nån kille hade klaga
??? : P o så förstör du allt med ett snöre

Av angelica - 23 juni 2008 22:46


Sommarjobbet är nice, här kommer en kort beskrivning på folket:


Elin - FlygarElin som har insinder-information om apberget

Niklas - Aka Skutt, luktar nytvättade kläder+schampoo (!)

Andreas - Mobilnörd + bilkåt + socialt handikappad

Namn? - Ser ut som Stig-Helmer från sällskapsresan

(Lisette och Frida har jobbat klart)


Bilder från jobbveckan kommer att finnas här >>LÄNK<<


Av angelica - 23 juni 2008 19:26


Vissa, typ jag och kristofer har vunnit biobiljetter från apberget


 


» My life, your entertainment ♥

Purple hair don't care. LULEÅ

 

Återkommande läsare? ↓

bloglovin

Omröstning ↓

Vad vill du se mer av i bloggen ?
 Klagomål
 Umgänge&Partaj
 Åsikter
 Bloggningstips
 Egopics
 Personlighetstester
 Vardagsbetraktelser
 Smink&Hårtips
 Bus&Hyss
 Tävlingar
 Videobloggar
 Musiktips

Senaste nytt

Kategorier

Tidigare år

Bloggträd

Länkar

Sök i bloggen

Translate

Följ min blogg ↓

bloglovin

Skapa flashcards