ANGELICATO

Alla inlägg under februari 2013

Av angelica - 20 februari 2013 20:43

I just put a smile upon my face like it was nothing

Av angelica - 18 februari 2013 15:20



            

Av angelica - 10 februari 2013 09:29

Av angelica - 8 februari 2013 13:09

De spel som är en utmaning det är ju de som är roligast, fast är de för svåra så är det ju inge kul längre, då tar det över och man vill bara stampa på spelet och jämrar sig över att man började med det. Det måste få gå bra ibland, att man tar sig till nästa nivå, får en till stjärna i mario, låser upp en ny gubbe eller ny bana. Speciellt en ny bana det är ju till de man vill ta sig. För lätta spel minns ingen, de vill man ju inte köra. Korta spel är inte roliga, måste vara därför det finns så många stjärnor i mario. Hittar man ett sweet ass game så vill man ju att de ska fortsätta i all evighet. The Sims kör jag inte längre, för om jag börjar med det kommer jag inte kunna sluta, där kan man ju inte förlora, hmm. Jag hatar att förlora och lägger mig helst inte men ibland bara måste man och just nu viftar jag med vita flaggan.


But you had me he-hello

Av angelica - 3 februari 2013 22:50


Drog oplanerat till kalix igår och såg adam tensta med angelina och belinda och deras gäng, kuuul vare! Vi träffas inte så ofta men det märks aldrig, är som så tryggt att veta sånt. Love her


 

» My life, your entertainment ♥

Purple hair don't care. LULEÅ

 

Återkommande läsare? ↓

bloglovin

Omröstning ↓

Vad vill du se mer av i bloggen ?
 Klagomål
 Umgänge&Partaj
 Åsikter
 Bloggningstips
 Egopics
 Personlighetstester
 Vardagsbetraktelser
 Smink&Hårtips
 Bus&Hyss
 Tävlingar
 Videobloggar
 Musiktips

Senaste nytt

Kategorier

Tidigare år

Bloggträd

Länkar

Sök i bloggen

Translate

Följ min blogg ↓

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards