ANGELICATO

Alla inlägg under oktober 2010

Av angelica - 28 oktober 2010 20:30


När jag slänger upp någon lista från Spotify så är det alltid min långa, brukar aldrig göra korta för det känns onödigt,
när jag ändå har i stort sett stenkoll vart alla låtar är på min fetlista, trots att det är drygt 500 låtar på den.
Fast nu har jag gjort en liten saftig en. Varsågod. Håll för öronen om du inte gillar hiphop/rap är väl det enda vettiga jag har att säga.
MUMS kallar jag den.


»När jag slänger upp någon lista från Spotify så blir det min långa, riktiga. Brukar aldrig göra korta för det känns jobbigt. Fast nu har jag gjort en liten saftig en. Varsågod. Stå över om du inte gillar hiphop/rap. MUMS kallar jag den, mmmmh


+

Av angelica - 28 oktober 2010 17:30

Av angelica - 27 oktober 2010 17:45

» Halloweeeeeeen i helgen och temat är MJAOW! För jag och Amanda. Nice, nice, hemskt mycket nice. Den ena en vild version och andra en tam version, funkar suveränt, och med en kompanjon som säger WOFF? så blir det mer nice. Blir att kila till Western Farm såklart! Säg till om ni ska dit.


Förra året vart det bl.a rosa leotights och silvrig kattmask så temat från förra året hänger kvar, fast denna gång står jag gärna över fläskläppen, höhö. Jag är för cool för sådant. Ska hämta ut ett par lurviga öron idag, haha lät mysko..


(Annars hade det varit nice att klä ut sig till en sten eller pruttkudde for real)

Av angelica - 27 oktober 2010 01:16

Sedan begynnelsen har du sett andra lida...nu är det din tur. Den sista pusselbiten är du.


Av angelica - 25 oktober 2010 17:15

Har kommit nytt med Tinie Tempah. Dock inget supernice som Pass Out, utan mest trams! Mysig bild dock men fy skäms ändå. Hatar att bli besviken. Finns på Spotify för er som vill snoka.

Av angelica - 24 oktober 2010 16:30


Ving-skorna och tröjan kostar 1799 kr. De rosa har jag ingen aning om, de börjar ändå inte säljas förns våren 2011.

Av angelica - 20 oktober 2010 00:15


 ♫ Flipsyde - Happy Birthday

» My life, your entertainment ♥

Purple hair don't care. LULEÅ

 

Återkommande läsare? ↓

bloglovin

Omröstning ↓

Vad vill du se mer av i bloggen ?
 Klagomål
 Umgänge&Partaj
 Åsikter
 Bloggningstips
 Egopics
 Personlighetstester
 Vardagsbetraktelser
 Smink&Hårtips
 Bus&Hyss
 Tävlingar
 Videobloggar
 Musiktips

Senaste nytt

Kategorier

Tidigare år

Bloggträd

Länkar

Sök i bloggen

Translate

Följ min blogg ↓

bloglovin

Skapa flashcards