ANGELICATO

Alla inlägg under november 2009

Av angelica - 16 november 2009 17:15


Hem

28 november i Strand galleria är det modevisning!

 

Isabell är skaparN

Av angelica - 16 november 2009 12:45


Bara jag som är sjukt less på att läsa om BJ glassarna?

Klart de är goda men jag slaktar i stort sett nästa bloggare som frågar läsarna vilken deras favorit är and so on. Glass är nästan inte ens gott. Saknar glassen med smak av ahlgrensbilar. Gör BJ en sån glass får ni hylla de hur mycket ni vill utan att jag klagar.


Åååååh, någon som har smakat den här? MUMS eller hur..?

PETA vill att BJ ska använda bröstmjölk från ammande kvinnor istället för komjölk.




Av angelica - 16 november 2009 03:06






Panta, panta, panta!

När den "digitala" pantningen är över kommer LRF och riksbyggen betala en del av den genererade summan i form av bistånd till bönderna i Afrika.


 


Av angelica - 16 november 2009 02:15

Mest idiotiska på länge här hemma.


Var inne på en "matletarrunda" i frys, skafferi och kylskåp. Den lata varelsen i mig jublade när jag såg ett ägg i en äggkopp. Roffade åt mig mig mitt byte illa kvickt. Kaviar, jag måste ha kaviar. Grisade ut en klick kaviar på sidan om och tog en sked. Nästa steg: Knacka sönder äggskalet. Bärjade våldsamt banka på ägget med skeden. Vad händer? Jo. ÄGGDJÄVULEN VAR INTE KOKT. Vem FAN är så itiotisk att sätta ett ägg i en äggkopp i kylen? Klart som fan att man tror att den är kokt! Varning för splashande ägg. Som tur var stod jag nära diskhon. HAHA kan ni fatta om jag hade tagit med mig ägget till datorn som jag brukar? Griiisiiiigt...



Av angelica - 14 november 2009 20:00


Alltså det här med pengar..?


 

 Min svaghet är mat.

Det finns många som har mycket pengar, många som har mindre och många som har medelmåttigt. Mycket av allt i alla dess slag. Ändå är det som att de som har mycket pengar tror att de är ensamma om det. Att ingen annan har det bara för att det inte syns lika bra på alla. Pengar är inte något som alltid måste skina igenom en person. Pengarna lagras och lagras för en tryggad framtid. Vissa kan hantera pengar, andra inte. En trygghet. Något som ska slösas bara för att man vet att det kommer mer. Bekvämt att ha. Möjligheterna är oändliga. Själv traskar pengarna lätt iväg på ätbara ting för mig.


 Cashflow

Vissa anser att det finns bättre saker att spara till än att slänga pengarna på något halsband som ändå bara är krimskrams när man tänker efter, som personen redan äger ett lager av och alla andra. Hur som helst vill många att det just ska synas. "Varför ska man inte visa det?" Många ungdomar anser sig rika när det i själva verket är föräldrarna som har cashen. Själv förstår jag inte grejen med att det är så kul att just visa det, vem bryr sig om hundra år? Har haft 5siffrigt på kontot över ett år, vore det en större summa skulle jag lägga undan de för att inte förstöra de, för hur vet jag vad jag vill göra om några år? I stundens hetta när folk har pengar och inte ser något mål att samla till så är det som att pengarna automatiskt ses som något som ska spenderas så fort som möjligt, bara för att det går. Idioter.


 Dagens hyllning

Tacka vet jag personerna som har hundratals kronor undanlagda för framtida vettiga ting.

Av angelica - 14 november 2009 05:32



Har bara en sak att säga:


godnattutijävlatsattahelvetti!


skell_trä_jagbög  

Av angelica - 12 november 2009 12:30

FRINGE...

Tre clips som man bara fäster i sitt riktiga hår.


Själv tycker jag det verkar lite läskigt, fast det tycker jag ju iof om all form av löshår, lite äckligt som. "Hej, jag har trasor som hänger i mitt hår, du tror det inte, men jag har det." Tur att jag redan har en fin och riktig lugg.


För er lugglösa så hittar ni den här.

Av angelica - 12 november 2009 02:00


TILL HELGEN



partheY med flickorna ovan igen! +Pojksen om Kristofer får med sig sina käraste.

WÄÄÄH fredag den trettonde, VI KOMMER DÖ PÅ DANSGOLVET, klackar som brutalt köttar oss!


» My life, your entertainment ♥

Purple hair don't care. LULEÅ

 

Återkommande läsare? ↓

bloglovin

Omröstning ↓

Vad vill du se mer av i bloggen ?
 Klagomål
 Umgänge&Partaj
 Åsikter
 Bloggningstips
 Egopics
 Personlighetstester
 Vardagsbetraktelser
 Smink&Hårtips
 Bus&Hyss
 Tävlingar
 Videobloggar
 Musiktips

Senaste nytt

Kategorier

Tidigare år

Bloggträd

Länkar

Sök i bloggen

Translate

Följ min blogg ↓

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards