ANGELICATO

Alla inlägg under november 2009

Av angelica - 5 november 2009 19:42

Istället för att hora ner min blogg genom att smutskasta andra bloggare, även om det för de bara är ett pr-jippo så lägger jag upp ett par låtar istället och låter min blogg vara en krigsfri zon.


♫ Pato Pooh ft. Adam Tensta - Follow Me


Soulja Boy - Turn My Swag On


♫ K'naan - Waving Flag

Av angelica - 5 november 2009 18:39


I'm the bitch you love to hate, what are you ?


   

Av angelica - 5 november 2009 02:51


Alltid lika kul varje gång såklart!

Oftast tänker jag typ att ingen på riktigt följer bloggen, utan att alla bara råkar ramla in på bloggen av misstag typ. Hehe.

Hahahah lyckat med PAINT för min del säger jag bara! Har inte hunnit fixa ps igen osv.

Tryck bara på det lila om ni vill besöka hennes blogg.


"Den här tjejen är dock INTE fjortis, henne diggar vi! (y)

Jag läser henne blogg ofta, den är riktigt intressant. Också älskar jag hennes design haha. Hon har många bilder, vilket gör det mycket intressantare än min fjuttiga lilla blogg utan bilder hahah. Hon skriver om många olika saker, hennes tankar och åsikter, catfights, hon har roliga bilder och annat. Rekomenderas! :D"

Av angelica - 5 november 2009 02:00


Tycker bäst om Paow, sen Kissie och sist Dessie.

Hur rankar ni de?


000 0006  <a href=TV8.se" width="409" height="270" />

Alltså jag är så mycket tvärtemot kissie, dessie, paow och den skiten på ytan att det är kul.


   - Löshår

   - Äkta långt hår

   - Blekt blondt hår

   - Svart hår

   - Glasögon UTAN styrka och STORA svarta bågar

   - Glasögon MED styrka och UTAN bågar (obs bara vid bilkörning)

Av angelica - 4 november 2009 21:50

"Det som kan gå fel går också fel"


Markus Krunegård - Hela livet var ett disco


 

Av angelica - 4 november 2009 01:15

Var inte jag klar med det brutala högstadiet för några år sen, eller?

När jag var till Bergskolan igår en stund då brorsan hade utvecklingssamtal så frågade en kille helt seriöst "Dudär med svarta håret, har du börjat här?" Kändes otroligt lustigt att bli tagen för att vara så liten! "ung o fräsch".

Min favoritlärare, Åsa som jag hade i Svenska kände igen mig direkt och hade inte ens glömt bort mitt namn! Lovely.


Kort sammanfattning om min högstadietid:


7an - Geek. Hemskt fjantig och störd.

8an - Busunge. Dålig attityd och skickad till rektorn.

9an - Lugnet började visa sig, less som fan.



Så ligger det till för min del, hur var det för er?


Föööör suddigt för att vara sant, jag längst ner andra från vänster. 8an.



Av angelica - 3 november 2009 22:45


Fetaste omröstningen jag skådat hitills på bloggplatsen!



Vill ni rösta så är det bara att klicka er in här.

Av angelica - 3 november 2009 22:23


ZovarN 

Jag har alltså varit vaken 8-15 och sovit 15-21.

Jag är förkyld och behöver inte säga mer än så och jag har klippt mig idag. Ej nyklippt på bild.


» My life, your entertainment ♥

Purple hair don't care. LULEÅ

 

Återkommande läsare? ↓

bloglovin

Omröstning ↓

Vad vill du se mer av i bloggen ?
 Klagomål
 Umgänge&Partaj
 Åsikter
 Bloggningstips
 Egopics
 Personlighetstester
 Vardagsbetraktelser
 Smink&Hårtips
 Bus&Hyss
 Tävlingar
 Videobloggar
 Musiktips

Senaste nytt

Kategorier

Tidigare år

Bloggträd

Länkar

Sök i bloggen

Translate

Följ min blogg ↓

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards