ANGELICATO

Direktlänk till inlägg 12 november 2009

"LUGG FÖR EN DAG" - 500 KR

Av angelica - 12 november 2009 12:30

FRINGE...

Tre clips som man bara fäster i sitt riktiga hår.


Själv tycker jag det verkar lite läskigt, fast det tycker jag ju iof om all form av löshår, lite äckligt som. "Hej, jag har trasor som hänger i mitt hår, du tror det inte, men jag har det." Tur att jag redan har en fin och riktig lugg.


För er lugglösa så hittar ni den här.

 
 
Malin

Malin

12 november 2009 17:33

Svar på kommentar: Ja, det är ju faktiskt sant! Tack för kommentaren! :D Hejs!

http://malinbloggen.bloggagratis.se

 
Ingen bild

amanda

13 november 2009 00:37

Oh, tackar för tipset om pentrit, jag tror det var en massa som skulle dit, vet dock inte om det var något speciellt ska kolla om syrran vet. Vill ju att det ska vara värt att gå dit ;>

 
* K Y S S A R

* K Y S S A R

13 november 2009 20:18

Joo egentligen vet rätt många om den nu :) tror att vip medlemmer hade den också :) riktigt bra ändå

http://kyssars.se

 
fiffiluren

fiffiluren

13 november 2009 20:42

nej! va hände? har dom tagit reda på det? Är lite rostig med djursjukvården och kan inte komma på vad det kan vara... Stackars Fanny (jo jag vet vem det är).
Kanske okänsligt att fråga men vad var det för hund hon hade?

http://fiffiluren.bloggagratis.se

 
fiffiluren

fiffiluren

13 november 2009 21:01

kan det vara ett tecken på hjärnblödning eller stroke? Dom brukar ju komma rätt fort och dom blir rätt slöa av det. Man kan bli lam i benen av det... Sen är det ju en chock för kroppen så tempen går ner och iomd så sjunker blodcirkulationen. Kan det vara något? Finns säkert massor av grejer det kan vara men det här är vad jag kom att tänka på...

http://fiffiluren.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av angelica - 28 december 2014 02:21

        Då var man på andra sidan jorden tillslut.  Varit här ungefär 3 veckor.  Känns fantastiskt att göra något annat än Luleå!   ...

Av angelica - 10 november 2014 18:21

Magkänslan har alltid rätt. Ibland går det bara inte att låta bli att vara en idiot. I slutändan var det ändå lika bra!Snart ger jag fingret åt allt här för ett bra tag, det är ungefär det som håller en vid ytan och ingen annan än jag själv som ger m...

Av angelica - 4 november 2014 22:05

        Finns mycket att säga, men blir inte mer. Varför? Magkänslan. ...

Av angelica - 26 oktober 2014 10:47


Av angelica - 28 juni 2014 23:08

Nån här som varit dit?

» My life, your entertainment ♥

Purple hair don't care. LULEÅ

 

Återkommande läsare? ↓

bloglovin

Omröstning ↓

Vad vill du se mer av i bloggen ?
 Klagomål
 Umgänge&Partaj
 Åsikter
 Bloggningstips
 Egopics
 Personlighetstester
 Vardagsbetraktelser
 Smink&Hårtips
 Bus&Hyss
 Tävlingar
 Videobloggar
 Musiktips

Senaste nytt

Kategorier

Tidigare år

Bloggträd

Länkar

Sök i bloggen

Translate

Följ min blogg ↓

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards