ANGELICATO

Alla inlägg under november 2009

Av angelica - 18 november 2009 08:15

 

Senapssill, surströmming och rökt abborre.

Av angelica - 17 november 2009 22:00

 

Remember: Ta alltid bort prislappen under skorna!

 


Har allt för många gånger sett tjejer med högklackade fashionskor, sprillans nya, MED PRISLAPPEN UNDER KVAR. Så tragiskt. Dock roligt som satan att garva åt. På Luleå Kalaset denna sommar såg jag två tjejer med lika höga skor, varav BÅDA hade glömt sina prislappar kvar. Ack och ve. Undrar när de märkte det?


Här kan man läsa lite om hur hög klack påverkar negativt. Finns ju positiva saker också men få?

Av angelica - 17 november 2009 20:45

 

  1.   Råttbrunt hår i hästsvans.


Ofta långt. Finns nog ingen företeelse som är så patetisk och äcklig på samma gång som just detta. Jag äcklas djupt av varje man jag ser som har sådant. Det är INTE kul på något sätt! Snälla bespar mig detta råttbo. Hittade ingen bättre bild än denna, ju längre, desto äckligare.



  2.   Råttbrunt utsläppt hår.


Långt hår, axellångt hår, you name it. Liksom ovan är det äcklande. Vapnet i denna frisyr är när de "slänger" med håret, som då tjejer vill att håret ska vara på ryggen och inte fram. Eller att de skjuter håret bakom öronen. BLÄÄÄ SKJUT MIG när jag ser sånt, äckliiiigt!!




Gemensam nämnare: RÅTTBRUNT längre hår. Alla killar med fult hår har just RÅTTBRUNT, varje jävla gång! Typ som att "mm jag har råttbrunt hår, nu ska jag odla en ful frisyr, jag är lat, jag orkar inte klippa mig, men jag säger att jag tycker det är fint, men jag är äcklig." Långt hår på killar är så stort NO. 

Av angelica - 17 november 2009 19:45


MUMS för Britneys Midnight och Hidden Fantasy.


Av angelica - 17 november 2009 18:26


Om nom nom



  Som reklamen på tv säger så ska en ny choklad in i asken, vilket leder till att en också ska ut! Jag röstade utan tvekan på Cocoskola. Här kan ni rösta.

Av angelica - 17 november 2009 18:13


Jag är ju inget fan av gaga men däremot är videon snize och freeen.


Av angelica - 16 november 2009 23:42


Tänkte skriva tips då bloggtorka råder, LATER GANGSTERS !


    


Av angelica - 16 november 2009 22:00


Drällande tant VS överflöd av pärlsocker?


En tant på 60 köpte en kanelbulle på pressbyrån igår. Satte sig på en bänk i vänthallen. Innan hon ens börjar mumsa på den så bara raaaasar det ner strössel på golvet OCH I HENNES VÄSKA. Så jävla äckligt alltså. Eskalerade så fort hon började käka på den. Satt bara och tänkte att nu kommer hon gå runt med de där äckliga matresterna i evigheter. Ursh! Tror hennes "väninna" märkte det för hon la en tidning på väskan, men "gristanten" bara fortsatte gluffsa utan att notera det. F to the resh

» My life, your entertainment ♥

Purple hair don't care. LULEÅ

 

Återkommande läsare? ↓

bloglovin

Omröstning ↓

Vad vill du se mer av i bloggen ?
 Klagomål
 Umgänge&Partaj
 Åsikter
 Bloggningstips
 Egopics
 Personlighetstester
 Vardagsbetraktelser
 Smink&Hårtips
 Bus&Hyss
 Tävlingar
 Videobloggar
 Musiktips

Senaste nytt

Kategorier

Tidigare år

Bloggträd

Länkar

Sök i bloggen

Translate

Följ min blogg ↓

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards