ANGELICATO

Alla inlägg under november 2009

Av angelica - 9 november 2009 23:24

 

 MUMS !

 

 

sambal2


När jag är hungrig vill jag oftast ha något köttigt och något starkt.

Brukar sluta med att jag äter kalla köttbullar (eller skinka), som jag doppar i Sambal Oelek. Är den slut tar jag varannan bit köttbulle och feferoni på burk!

♥ Klockrent gott


Av angelica - 9 november 2009 16:38

Strax efter du stängt ner en konversationsruta SÅ SKRIVER PERSONEN ?!


 Känns det igen?

Det kan vara nån timme sen ni slutade skriva så du stänger ner fönstret eftersom du tänker att ni ändå inte kommer skriva nå mer, men nog fan precis den sekunden efter så skriver personen. Läskigt? Så sjukt många gånger det blir så att det nästan verkar lite övernaturligt. För det är inte bara för mig som det ofta blir så?

 

Av angelica - 9 november 2009 15:36


Alla med hiphop o dyl på sin playlist ombeds att skicka den i en kommentar!


Av angelica - 9 november 2009 13:15


Här kan man tydligen kolla "Hur mycket är du skyldig medieindustrin?"

Jag brukar inte ladda ner så mycket alls faktiskt. Tycker inte om att se på film själv, funkar att se på tv när den då väljer vilket är det skönt, men får någpn slags stressfeeling av att se något jag bestämt att jag ska se helt ensam?


Kan vara intressant att se nu med tanke på ipred.


Av angelica - 9 november 2009 02:15


Japp, då ligger min blogg uppe på Paows blogg!


Vart lite hmm busig? Laddade upp en bild på MIN bloggheader istället för en "fanbild" och voilà -besökare har trillat in. Glotta här. Har en liiiten känsla av att hennes idè med egen uppladdning av fanbilder på henne kommer att missbrukas aningen! Förmodligen kommer härmapor! :)


"Bilden föreställer: Mwhihih, inte Paow iaf.
Såhär gjordes bilden: Bad till Alibaba de 40 rövarna.
Länk till blogg: http://angelicato.bloggplatsen.se

Övrigt: Besök angelicato.bloggplatsen.se"


 

Av angelica - 9 november 2009 01:21


För nog är min header snize ?

Får mängder av positiva kommentarer ang min bloggdesign! Vilket självklart är kul och jag är otroligt nöjd eftersom den är så "jag".


Enkelt gjort.

Grovt fattat så har jag bloggplatsens egna stilmall, som är standard för alla användare. Bakgrunden har jag valt själv. Man behöver inte gorma nånting med koder och liknande på den sidan jag bloggar på.


Headern i all ära.

Headern har Kristofer gjort! Efter mina önskemål. Han har öga för allt som har med design att göra. Fasligt lovely.  Han har även gjort den här från grunden, se nedan och länken. Är någon sugen så tar han runt femtiolappen för att göra en design. Bara att skicka en kommentar här.


Av angelica - 8 november 2009 22:30


My little pony av Mari Kasurinen!


MyLittleEdwardScissorPony.jpg image by zombievampfreak2


Ganska fräna, Lady Gaga var ju riktigt söt, haha!

Av angelica - 8 november 2009 22:15

 


Glad unge till vänster med coool hatt!

» My life, your entertainment ♥

Purple hair don't care. LULEÅ

 

Återkommande läsare? ↓

bloglovin

Omröstning ↓

Vad vill du se mer av i bloggen ?
 Klagomål
 Umgänge&Partaj
 Åsikter
 Bloggningstips
 Egopics
 Personlighetstester
 Vardagsbetraktelser
 Smink&Hårtips
 Bus&Hyss
 Tävlingar
 Videobloggar
 Musiktips

Senaste nytt

Kategorier

Tidigare år

Bloggträd

Länkar

Sök i bloggen

Translate

Följ min blogg ↓

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards