ANGELICATO

Alla inlägg under november 2009

Av angelica - 8 november 2009 16:30


  Amandavardet och blondinbella gav denna bild förnimmelser om till läsarna.

En gav rätt.



"KATTKÄRRINGEN"


Av angelica - 8 november 2009 10:45


Fixade äcklet i ps, upp till er om ni känner igen vem det är!

Det syns men man äcklas inte lika djupt när man ser på fanskapet iaf.

Säg till om ni ser eller inte ser vem det är osv!

Av angelica - 8 november 2009 02:45



Vad händer när en bloggare okontrollerat börjar skrika efter bekräftelsen?



   När är en blogg egentligen som bäst?

Enligt mig är en blogg som bäst precis innan bloggaren har drabbats av total storhetsvansinne. Då denne skriver för att det är roligt och för att det finns intressanta ämnen och åsikter att dela med sig av. Ingen tävlan eller bråk med andra specifika bloggare existerar. Den tid då inläggen som pumpas fram faktiskt är riktigt intressanta och du är glad att du hittat den där lilla bloggen av guld!


Bloggaren mister perspektivet och egot börjar skrika.

Så fort de drabbats av storhetsvansinne så skriver de korkade, överdrivna och elaka inlägg. Bara för att få den där "kicken" som det en gång gav att bli överröst med bekräftelse. Då blir det bara en blogg fylld av tragik och skam! Bloggen har då tappat den gnista och ärliga energi som du en gång började följa den för. Den är då förlorad.




  Dårskapet tär på bloggen likt drogerna bryter ner pundarn.

Jag tycker att man kan likna storhetsvansinne hos bloggare med en pundare som gång på gång försöker få den känsla de en gång fick av sin första knarktripp. Där trippen i bloggvärlden består av bekräftelse i form av kommentarer. Alla har uppenbarligen olika stor tolerans. Fall inte dit, börja inte med skiten.



(Tillägnat min förra favoritblogg, som jag nu ser på med avsmak..tyvärr)

Av angelica - 8 november 2009 00:45


Lyd mitt råd: Överkonsumera inte halstabletter.


extradrops.jpg


 Den blå snörde jag i mig på några minuter typ.


Jag var på stan och köpte en fet halstablettask, jag åt upp hela för att det var så gott. Ett litet tag senare när jag sitter och väntar på bussen måste jag rusa till toan. Det var såna toaletter där det är som bås, alltså hör man vad "grannarna" gör väldigt tydligt. Eftersom det var en tjej på andra toan och det fanns bara två så försökte jag hålla mig eftersom jag kände att här kommer det braka loss utan gränser, men det gick inte! Hej laxerande effekt pga överkonsumtion av halstabletter! Det lät som att jag var en elefant med rejäl rännskita. Jösses vad jag skämdes. Inte nog med det, när jag gick ut så satt tjejen utanför med sin tjejkompis och de viskade och skrattade.
 
Självklart förstår jag de, jag hade börjat fetgarva redan på toan om jag var henne, men det var så jävla skämmigt så det inte är klokt! HAHAh så jävla kul när man tänker tillbaka alltså, jösses!



Känn er utmanade!




Eftersom "bra bloggare" ska bjuda på sig själva så utmanar jag er att bekänna era pinsamma minnen ni sitter på lur med! Antingen kan ni skriva en kommentar eller skriva ett inlägg om det och länka så kan jag kika in och fnissa!




Mwhihih, den här låg jag på lur med i typ fyra år minst, tills nu. Publicerade den på en pinsamhetsblogg för ett tag sen dock! Ajja, så varför inte låta er gotta er i lite skit! Man är ju inte annat än mänsklig.



Av angelica - 7 november 2009 22:22


Fick tag på Marabou Vinter och den var äcklig. Funkar om man bara låer den smälta så alla kryddsmakerna inte kommer fram, så den smakar så mycket vanlig marabou som möjligt. Aldrig mer ett köpobjekt för min del!

Av angelica - 7 november 2009 17:16



Någon som tycker den är god eller äcklig? För mycket "jul" för tidigt?

Skall iväg till affärn för att leta efter Marabou Vinter. Kommer säkert få allergiutslag men jag måste ju prova den?


 

Av angelica - 6 november 2009 22:04

Dagens hyllning går till en "sårsalva" som heter Jukon.


När jag fick en fet varblåsa då jag töjde ett hål i örat så använde jag denna salva och den försvann på någon dag. Likaså nu började jag använda den till min navelpiercing som är faaarligt seg på att läka, vips så är den bättre än någonsin! Lite svår att få tag på efter att den utgått ur Aptoketeks sortiment. Ni hittar den iaf på ICA MAXI!


Kärlek till denna.

 


Någon fler som provat den?

Av angelica - 6 november 2009 20:45

Partajkväll goes chillkväll.


Skulle ut med girlsen, Sara & Sara + Isabell  (?) ikväll och tjoheja men förkylningen gör mig helt dryg så avstod tyvärr. Sjukt gulligt när de ringde igen och försökte övertala ♥ Det kommer fler gånger. Förra gången var ju gode kul!

» My life, your entertainment ♥

Purple hair don't care. LULEÅ

 

Återkommande läsare? ↓

bloglovin

Omröstning ↓

Vad vill du se mer av i bloggen ?
 Klagomål
 Umgänge&Partaj
 Åsikter
 Bloggningstips
 Egopics
 Personlighetstester
 Vardagsbetraktelser
 Smink&Hårtips
 Bus&Hyss
 Tävlingar
 Videobloggar
 Musiktips

Senaste nytt

Kategorier

Tidigare år

Bloggträd

Länkar

Sök i bloggen

Translate

Följ min blogg ↓

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards