ANGELICATO

Alla inlägg under november 2009

Av angelica - 25 november 2009 22:30


♥Fåglar♥


Jag är sugen på att dra till teknikens hus snart och kika på en utställning med fågelbilder av Brutus Östling. Såg några av de på tv men vill se MER. Fåglar är mitt favoritdjur, men jag brukar inte bry mig så mycket om fotografier på de eftersom jag tycker saker ser sämre ut på bild oftast, men det fanns så fräna!

 

Golde eagle

 

 


Av angelica - 25 november 2009 21:44


HAHAHA alltså det är så sinnes.

Fick just en kommentar.


"Så du bara visar i webcam ansikte eller vad visar du då? Kostar de ..menar lurar du folk till att betala eller ? Finns ju folk som lurars..Annars verkar du väldigt snygg å het"


Minuten innan var det nån annan gammelsnubbe som var ute efter samma sak på msn.



Allt för att jag hade detta som rubruk för snart ett år sedan "Jag är naken, visar i webcam (of course)" varav inlägget lydde följande "Jag bor hos mormor nu i veckan eftersom att mamma och pappa är bortresta. MEN JAG KÄNNER MIG NAKEN UTAN VARKEN INTERNET ELLER KAMERA"


Jisses, man ska inte tro på allt man läser. IRONI, SARKASM, YOU NAME IT.

Av angelica - 25 november 2009 02:08

HAHAH alltså jag har typ redan fet ångest över att fylla 20. INTE ENS ETT HELT ÅR KVAR, blää jag dör snart, seriöst jag blir sjukt stressad!! Fatta hur jag kommer känna när jag ska fylla 40! Kommer typ hetsa ihjäl mig innan dess!



Det känns inte som att jag hinner med allt jag vill göra. snart har ett halvår gått sen studenten. Ett halvår till och vi är uppe i ett år. måste göra något efter nyår.


Allt hänger på om jag fixar körkortet direkt eller inte. Plus pengar och ork. Skulle det trilla in mkt jobb på Grans så är jag ju sysselsatt.



Sen har jag feta beslutsångesten angående London eller Spanien.


  Fördelar Spanien (sos animals igen): Kul med vovvarna. Nostalgi. Röra på kroppen. Sol. Behövs där. Anna Salmi är där. Får ev med mig två superfina vänner dit.


  Nackdelar Spanien: Krävande fysiskt och i viss mån psykiskt. Jag blir lätt grinig när jag är trött. Inte så fresh boende (råttor i säng etc).


  Fördelar London: Kusinen är där. Uppleva något nytt. Inte lika krävande som volontärjobbet. Händer förmodligen sjukt knasiga grejer (jag+kusin=roliga katastrofer)


  Nackdelar London: Inga djur omkring mig. Sämre väder?

Av angelica - 24 november 2009 22:30


Magra skyltdockor?


Det är ju ganska mycket gorm om vikten hos modeller nuförtiden. Ett fettnyp eller fläskrand för lite hit och dit, bättre förr and so on. Skulle dock vara kul om någon hade exvis skelett som skyltdockor, som parodi, sarkasm, ironi ? Bara för att uppröra liksom?


Varför upplevs det mer okej att skriva skit om smala jämfört med feta? Ve och fasa om du nämner ett ord om mulliga, feta, tjocka, överviktiga, större etc.


Av angelica - 24 november 2009 20:25

En liten fågel (Sandra) viskade i mitt öra att Marabou delar ut choklad! Lite mysko smakkomd dock - Caramelized almonds & sea salt? Antalet kvar rasar fort, så peppa! Dessutom får man skicka till en vän också, så jag skicka till mamma, hihi! Finns inte i butik än. Klicka här.



Skulle den vara äcklig så får man väl straffa andra man stör sig på genom att bjussa på en bit.

Av angelica - 24 november 2009 19:24

 

De desperata som kommenterar andras bloggar.

 


Hur du upptäcker/avslöjar denna sort.

 

Flertalet eller nästan alla kommentarer i dennes blogg börjar till största delen med "svar: tack " eller liknande värdelösa kommentarer. Klickar du dig vidare via svaren så finner du  mängder av kommentarer som bloggaren skrivit såsom "fin blogg, fin bild, fin du är" osv. Bloggaren i sig har oftast en väldigt dålig och tråkig blogg.


Lyckas inte i längden.

 

Som tidigare nämnt är bloggen främst tråkig och besökarna har då ingen anledning att komma tillbaka efter att de svarat bara för att vara artiga.


Kom ihåg: Besökare är inte samma sak som läsare. Besökare är tillfälliga, läsare hänger med. Otroligt stor skillnad eftersom alla kan få besökare, däremot läsare måste man kämpa till viss mån för att få. Har du inget annat för dig än att prutta värdelösa kommentarer hos andra bloggar så är de inget värda. Du måste ha en bra blogg om de kommentarerna ska betyda något i längden.

Av angelica - 24 november 2009 19:15



"Mardrömmar är vanliga och i drömmar bearbetar vi olika händelser. Det låter som att du inte riktigt vet eller kan förstå varför du drömmer. Jag tycker satt du ska söka hjälp hos en psykolog.  Gå via din husläkare så kan han eller hon remittera dig vidare, får det låter som att din situation blir mycket jobbig också för att du får en splittrad nattsömn."


-Det är tom frustrerande att höra andra tala om sina drömmar. Normala drömmar, lustiga drömmar. Blir rätt och slätt avundsjuk. Fuuuuck meeeee frooom thee insiiiide.

Av angelica - 24 november 2009 18:37

Nattsömn 15 min -> Vakna 05 -> Jobb 07 = TRÖTT

Däckade kl 18 efter jobbet och klev upp 21 h senare.


Hittar inte sladden till kameran, där i finns film på min nästan höggravida mage i klänningen + minigrisar som dampar osv.


Fuck you and have a nice day, jag tänker inte slicka röv för läsare.

» My life, your entertainment ♥

Purple hair don't care. LULEÅ

 

Återkommande läsare? ↓

bloglovin

Omröstning ↓

Vad vill du se mer av i bloggen ?
 Klagomål
 Umgänge&Partaj
 Åsikter
 Bloggningstips
 Egopics
 Personlighetstester
 Vardagsbetraktelser
 Smink&Hårtips
 Bus&Hyss
 Tävlingar
 Videobloggar
 Musiktips

Senaste nytt

Kategorier

Tidigare år

Bloggträd

Länkar

Sök i bloggen

Translate

Följ min blogg ↓

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards