ANGELICATO

Alla inlägg under november 2009

Av angelica - 22 november 2009 17:41


Hej, tragik.


Egentligen kostar den här hooden 1000kr, men eftersom jag bloggade om den så fick jag den för 600. Fast i grå med svarta tryck. Sjuuukt snygg och galet skön. Anledningen att jag skriver om den är inte för att göra min blogg till någon skruttig modeblogg UTAN FÖR ATT JAG LIDER - företaget har nämligen lagt ner, jag vill ju ha den i färgen nedan också, men får inte tag på tjejen som tryckte den åt mig heller. Juste, alla tryck görs en och en för hand, speciellt. Så de finns inte i stora upplagor.   

Av angelica - 22 november 2009 17:06

Dagens sätt att få upp mig själv ur sängen före 15: Vaknade av klockan kl 9, tog två koffeinpiller, somnade om. Vaknade pigg kl 11. WOHO, framsteg med tanke på att jag måste vakna typ kl 0530 imorgon.


Ty jag har mitt älsklingsjobb imorgon som djurskötare på Grans. Totalt lovely. Skall ha med mig kameran och ta bilder på alla sötnosar till djur.

Av angelica - 22 november 2009 15:28


Fuck Nelly.

Beställde den här klänningen för ett tag sen och fick nyss hem den i brevlådan. Kan säga att den typ är gjord för någon med minihöft men med fettomage! Jag som har tiny-tiny-getingmidja skulle lika gärna kunna vara  gravid i typ fjärde månaden och då precis fylla ut den! Feta pattar får du inte heller ha, får då ryms du inte upptill. Du ska alltså ha; inga höfter, ej giant boobs men en FETTOMAGE. Kan tillägga att det är storlek S/M.


Fuffens med rea?

Kaaaaaanske därför som de har fetrea där nu. För att de har massa kläder som är kasst gjorda som skickats tillbaka tusen gånger, elleeeeer? Första och sista gången jag lägger en beställning därifrån. Brukar oftast ändå vara så tråkiga kläder där. Skönt nog så valde jag faktura. Tacka vet jag mina kääära favoritsidor som jag helst inte vill nämna.



 


Har tagit bilder på min nya gravidbula som skall läggas upp så fort jag hittar min usb-kabel som är på vift. hmm kanske videoblogg där ni kan få se lillbebismagen. Kanske blir min nya bloggidè; lura alla att jag är med barn, folk älskar ju att läsa babybloggar tydligen. Fast jag kan ju vara schizo och skendräktig? Mkt coolare.

Av angelica - 22 november 2009 14:15

 

 

Varje gång jag går förbi något gym i stan där de krälar runt på golvet (även kallat yoga) så flinar jag av komiken i det hela. Jag finner det även tragiskt av någon anledning.

 

 

Av angelica - 22 november 2009 11:15

 

TA EN BILD, TA EN BILD, snälla kan du ta en bild på mig här, ta en bild när jag står där, ta en bild när jag tar en tugga, ta en bild på mig när jag står och bakar,  ta en bild, ta en bild !!!

 

 

Det finns så många bloggare som matar bloggen med bilder på sig själv, på allt de gör under hela dagen. Bakar de en satans kaka ja då ska det upp en bild på det i bloggen också. Vem fan orkar gå runt som en personlig jävla papparazzi? Exempelvis Fokis bf, han kan ju inte göra annat än att gå runt med en dum kamera efter henne.

 

Ännu värre är det de som INTE HAR någon personlig paparazzi; självutlösarn på kamera. Tillåt mig att garva av tragik.

Av angelica - 22 november 2009 01:58


En bild från denna vår/sommar. Kan ju säga att kissen här var gode intresserad av den fläckiga lilla varelsen som är en mus som gömmer sig i gräset! 

Av angelica - 21 november 2009 21:40


BLÄÄÄ


Har nån sån där "knäpp" att all mat jag ser äcklar mig. Typ jag vill äta de lika mycket som jag vill äta en kartong om ni fattar? Tar nästan en hel dag att bli hungrig och när jag väl blir det så vill jag inte stoppa sakerna i käften för det känns som helt onödigt, som att äta papperstussar eller något. URSH!

Av angelica - 21 november 2009 02:04

 

Kissemjaow


Alltså det är en sak som jag funderat på angående den där catfighten som ägde rum för ett tag sen. Hur kommer det sig att folk reagerade på att jag frågade vilken hora det var som slog mig i ryggen när de faktiskt tog till våld bakifrån utan att jag gjort de något ?


Det jag menar är att klart som fan att man får ta till fulare verbala ord när någon bär hand på en utan rätt till det. Eller vad är det ni tänker egentligen? Att jag skulle acceptera att bli pucklad i ryggen bara för att det är "fult" att bråka tillbaka? Är det att gå över gränsen att säga/ryta ett fult ord när någon precis stått och råhamrat dig i ryggen? Varför måste jag ha tålamod och överseende med att de gjorde så?


Fan heller! Klart jag har all rätt i världen. För kom ihåg det; DE bar hand på mig först. Man kan inte moralpredika för något som inte var annat än RÄTT.


Jag kallade inte ens någon hora personligen, utan snurrade runt och röt rakt ut till om att jag undrade vilken hora det var som slog mig i ryggen. Tydligen är det för mycket för endel.

» My life, your entertainment ♥

Purple hair don't care. LULEÅ

 

Återkommande läsare? ↓

bloglovin

Omröstning ↓

Vad vill du se mer av i bloggen ?
 Klagomål
 Umgänge&Partaj
 Åsikter
 Bloggningstips
 Egopics
 Personlighetstester
 Vardagsbetraktelser
 Smink&Hårtips
 Bus&Hyss
 Tävlingar
 Videobloggar
 Musiktips

Senaste nytt

Kategorier

Tidigare år

Bloggträd

Länkar

Sök i bloggen

Translate

Följ min blogg ↓

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards