ANGELICATO

Direktlänk till inlägg 12 maj 2008

Smördeg

Av angelica - 12 maj 2008 20:27


Självaste Kristofer "Charmpojken" Svanberg ringde nyss och berättade att de hade köpt ren och skär smördeg.


Då är ju nu min fråga; smakar inte smördeg skit utan nånting annat "på"?

Torrt är min tanke, mamma sa att det är salt och inte alls gott.

Men snyggis var prompt bestämd att det skulle bli gott.


Vi får helt enkelt se?


Någon som ätit det "rent" ? kommentera isf


__________

' angelicato säger:
hur gick det med smördegen ?

Kristofer(L)Angelica säger:
det blev skitgott
svårt att äta ;O


alltså jag kanske uttryckte mig klumpigt, som att de skulle äta det rått,fast de snörde ju in det i ugn förstås. Skulle föredra smördeg med nå klet i däremot, hähä

 
 
Linnea

Linnea

12 maj 2008 20:41

haha det är då inte gott! smakar typ sur sand:p

http://croaker.blogg.se

 
angelic

angelic

12 maj 2008 20:43

hahahahaha äckligt värre ! =D

http://angelicato.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Kristofer

14 maj 2008 22:38

självklart ska ju hemmafruarna dumförklara och tro att man är dum i huvudet, NÄMEN det går ju inte, det är ju smördeg man använder till wienerbröd, MUMs, dock svårt att äta, likt wienerbröd dårå ;D

Till fruarna så kan jag berätta att vaniljsås och vaniljsocker toppades.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av angelica - 28 december 2014 02:21

        Då var man på andra sidan jorden tillslut.  Varit här ungefär 3 veckor.  Känns fantastiskt att göra något annat än Luleå!   ...

Av angelica - 10 november 2014 18:21

Magkänslan har alltid rätt. Ibland går det bara inte att låta bli att vara en idiot. I slutändan var det ändå lika bra!Snart ger jag fingret åt allt här för ett bra tag, det är ungefär det som håller en vid ytan och ingen annan än jag själv som ger m...

Av angelica - 4 november 2014 22:05

        Finns mycket att säga, men blir inte mer. Varför? Magkänslan. ...

Av angelica - 26 oktober 2014 10:47


Av angelica - 28 juni 2014 23:08

Nån här som varit dit?

» My life, your entertainment ♥

Purple hair don't care. LULEÅ

 

Återkommande läsare? ↓

bloglovin

Omröstning ↓

Vad vill du se mer av i bloggen ?
 Klagomål
 Umgänge&Partaj
 Åsikter
 Bloggningstips
 Egopics
 Personlighetstester
 Vardagsbetraktelser
 Smink&Hårtips
 Bus&Hyss
 Tävlingar
 Videobloggar
 Musiktips

Senaste nytt

Kategorier

Tidigare år

Bloggträd

Länkar

Sök i bloggen

Translate

Följ min blogg ↓

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards