ANGELICATO

Alla inlägg under augusti 2007

Av angelica - 7 augusti 2007 19:10

Bloggtoppen.se <-- Jag registrerade nyss min blogg på bloggtoppen.se, därav denna ikon till höger på nedre delen av denna blogg.

Av angelica - 7 augusti 2007 18:43

Hm, hade lite för mig idag så tänkte testa fixa till hål i örat, så rengjorde osv åsså nålade igenom köttet på båda öronen, gick ju bra men fick fan inte in örhänget efteråt, sämst jag är då. jaja jag är inte så brydd.


Vaknade av brorsan och hans kompis, de skrek som en flock med gnuer.

Bråkade på de men sen gick jag ner till päronens säng och såg på The Voice i nån timme.


Återhämtningsdag idag, haha fortfarande helt seg efter helgens bravader.


Min mage är åt helvete och jag vill helst undvika att käka, mår ju bara illa som ett svin efteråt. Känns alltid obehagligt i magen, starkt i halsen och jag går runt och känner mig hungrig hela tiden men när jag käkar så blir jag mätt så fort och strax efter kommer illamåendet och sen börjar det om igen. JAG VET, jag har mig själv att skylla, alltid oregelbundna måltider och dygnsrytm att skämmas över osv. Alla dumma provivadrickor och annan sörja och piller jag gått på hjälper ju inte, så fuck it.


SötKvalstret är ute och klipper gräset nu, saknar honom som en gnu!

Blir att umgås med honom till helgen.

BTW! The Family ska bort till Pajala till helgen, så jag kommer trivas så fint!


Juste, töjjen fick jag ju in dagen då jag for hem från Minna och Niklas kring pdol. Naveln mår fint men fastnar i tröjorna ibland så att det sliter den typ 1km från kroppen.


Rösta på den satans omröstningen till höger så jag "får" byta !

Av angelica - 7 augusti 2007 00:57

17:e plats

141 unika/dag

GAH

Av angelica - 7 augusti 2007 00:48

Jag var med Kvalstret (Dvs Kristofer aka Krills) på stan igår och sedan for vi hem till honom! HAN ÄR SWEET! PILTRE !!!


Det är så hett här inne, dragit upp byxorna till knäna, upp med linnet , upp med håret i svans, på med diadem dvs bort med luggen, öppnat fönstrena på helt. Härmed tar vi ordet hetta till en ny nivå!


SAKNAR DIG KVALSTRET!

Av angelica - 6 augusti 2007 10:55

Nyvaken som ett trögt nyfött barn. Ska upp och duscha och sedan höra om jag ska ta moppen in till Ersnäns eller om någon av päronen skjutsar?

Saknar sötangie, har i stort sett bott hos henne hela helgen förutom när vi var på LK. Saknar Kvalstret också, därför kommer jag också få träffa honom på stan osv om någon timme! Piltrex2


~Suppose I never, ever let you kiss me so sweet and so soft~


Kusinanna du har nog lyckats hjärntvätta mig en aning, nu lyssnar jag ju faktiskt frivilligt på några av de låtar du har tvingat mig att lyssna på


* * *

And you’re going in, in for the kill, kill

For the killer kiss, kiss for the kiss, kiss

* * *

Jag drack upp 2 av brorsans drickor inatt, typ jag tog de för att jag var sur på honom för att han inte ville ställa om timern till senare, men då fick jag veta att han försökt fixa den, och han försökte det igen efter att jag tog de. Så nu känner jag mig dum, han är ju min sötlil'bro även fast han är seg ibland.


* * *

Somedays aren't yours at all

They come and go

As if they're someone else's days

They come and leave you behind someone else's face

* * *

Av angelica - 6 augusti 2007 00:41

JUSTE, jag träffade ju på Jonas på LK också i fredags! Skulle ju hälsa påna på PDOL men fick inte tag på honom då. Så Krills fick också träffa honom då, dunno om han kommer ihåg det men?


Var på LK i lördags också, typ lullade omkring med folket som var i fredags! Mycket mer folk på området iaf! Vi var hos Jocke efteråt och innan ett bra tag, helt trevligt folket är, mwhahah. Vi vill se James göra the Shakiramoves! Krills är så sweet och jag är beroende, s ö t !

Var sliten som SATAN när jag och ange kom hem! Sov som en jävla död gris.

Vi låg bara och slöade HEEELA dagen efter det, låg på sängarna och spelade antingen mariokart på gamecube eller glodde på apberget/pixbox/msn osv.

Härligt var det.

På LK-bandet står det "no ACTION without PROTECTION - använd kondom"


om tio minuter typ dvs 01:00 slår timern av internet, så jävla äckligt!


Imorgon eller idag för att peta så ska jag in till stan med Krills!


och nej, att det finns små kvalster överallt är ingen myt, haha!

Jag har dock det bästa kvalstret av de alla! PILTRE

Av angelica - 5 augusti 2007 04:13

Alltså, jag skriver som ett mongo! När jag löser vad jag har skrivit så fattar jag itne ett jävla SKIT! SERIÖST, det är bara massa klotter och virrvarr, fattar inte att någon uppfattar vad som står skrivet. Era söta särbarn ?!

Jag är ruskigt nyfiken på vem mina stalkers är, när det är 100 som svarat på omröstningen till höger så planerar jag att göra en ny omröstning, och jag kan förbereda er på att den gäller vart fan ni fick tag på min blogg ?! Jag vet att jag lägger upp länkar lite varstans, men ÄNDÅ!

Av angelica - 4 augusti 2007 16:46

19:e plats med 128 unika besökare/dag

» My life, your entertainment ♥

Purple hair don't care. LULEÅ

 

Återkommande läsare? ↓

bloglovin

Omröstning ↓

Vad vill du se mer av i bloggen ?
 Klagomål
 Umgänge&Partaj
 Åsikter
 Bloggningstips
 Egopics
 Personlighetstester
 Vardagsbetraktelser
 Smink&Hårtips
 Bus&Hyss
 Tävlingar
 Videobloggar
 Musiktips

Senaste nytt

Kategorier

Tidigare år

Bloggträd

Länkar

Sök i bloggen

Translate

Följ min blogg ↓

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards