ANGELICATO

Direktlänk till inlägg 19 augusti 2007

PILTRE

Av angelica - 19 augusti 2007 23:45

typ jag har inte alls lust att blogga, men bara för att så blir det ett inlägg ändå!


Typ vi (Jag, Izabella, Gabriella, Fanny, Minna och Niklas) sov över hos Emmi i helgen. Maten var god som satan ! Emmis storebrorsa är kock , det säger allting! Vi gick och la oss och dokkas aka jonas & jorpe ringde och socialade ett bra tag så somna typ 5 och jag, fanny och gabbi vaknade typ 9 av ett väckarlarm från ett rum.

Drog till Kristofer kl 13 och umgicks till kvällningen!


Igår somnade jag strax efter kl 01 och vaknade kl 14 (13h sova hujjah) av att jorpe ringde och berättade om nattens supbravader, dvs spy och däcka på alla golv.


Idag for jag till Kristofer och umgicks som tusan !


Ska in till stan imorgon och sen typ vara med Kristofer när han har slutat!

Jag börjar skolan på tisdag! Ny klass osv, känner mig inte så motiverad alls.


Typ meningslöst inlägg bara om vad som händer och sker, skitsammahahaha!


Piltre till Kristofer ! <3


btw jag var typ 1½ m ifrån att krascha med moppen i ett rådjur när jag körde hem från Krills igårnatt! Den dök upp från diket bara sådär!

 
 
kenny

kenny

20 augusti 2007 15:10

nu har du den;)

http://jennydahlberg.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av angelica - 28 december 2014 02:21

        Då var man på andra sidan jorden tillslut.  Varit här ungefär 3 veckor.  Känns fantastiskt att göra något annat än Luleå!   ...

Av angelica - 10 november 2014 18:21

Magkänslan har alltid rätt. Ibland går det bara inte att låta bli att vara en idiot. I slutändan var det ändå lika bra!Snart ger jag fingret åt allt här för ett bra tag, det är ungefär det som håller en vid ytan och ingen annan än jag själv som ger m...

Av angelica - 4 november 2014 22:05

        Finns mycket att säga, men blir inte mer. Varför? Magkänslan. ...

Av angelica - 26 oktober 2014 10:47


Av angelica - 28 juni 2014 23:08

Nån här som varit dit?

» My life, your entertainment ♥

Purple hair don't care. LULEÅ

 

Återkommande läsare? ↓

bloglovin

Omröstning ↓

Vad vill du se mer av i bloggen ?
 Klagomål
 Umgänge&Partaj
 Åsikter
 Bloggningstips
 Egopics
 Personlighetstester
 Vardagsbetraktelser
 Smink&Hårtips
 Bus&Hyss
 Tävlingar
 Videobloggar
 Musiktips

Senaste nytt

Kategorier

Tidigare år

Bloggträd

Länkar

Sök i bloggen

Translate

Följ min blogg ↓

bloglovin

Skapa flashcards