ANGELICATO

Direktlänk till inlägg 6 augusti 2007

LK igen osv

Av angelica - 6 augusti 2007 00:41

JUSTE, jag träffade ju på Jonas på LK också i fredags! Skulle ju hälsa påna på PDOL men fick inte tag på honom då. Så Krills fick också träffa honom då, dunno om han kommer ihåg det men?


Var på LK i lördags också, typ lullade omkring med folket som var i fredags! Mycket mer folk på området iaf! Vi var hos Jocke efteråt och innan ett bra tag, helt trevligt folket är, mwhahah. Vi vill se James göra the Shakiramoves! Krills är så sweet och jag är beroende, s ö t !

Var sliten som SATAN när jag och ange kom hem! Sov som en jävla död gris.

Vi låg bara och slöade HEEELA dagen efter det, låg på sängarna och spelade antingen mariokart på gamecube eller glodde på apberget/pixbox/msn osv.

Härligt var det.

På LK-bandet står det "no ACTION without PROTECTION - använd kondom"


om tio minuter typ dvs 01:00 slår timern av internet, så jävla äckligt!


Imorgon eller idag för att peta så ska jag in till stan med Krills!


och nej, att det finns små kvalster överallt är ingen myt, haha!

Jag har dock det bästa kvalstret av de alla! PILTRE

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av angelica - 28 december 2014 02:21

        Då var man på andra sidan jorden tillslut.  Varit här ungefär 3 veckor.  Känns fantastiskt att göra något annat än Luleå!   ...

Av angelica - 10 november 2014 18:21

Magkänslan har alltid rätt. Ibland går det bara inte att låta bli att vara en idiot. I slutändan var det ändå lika bra!Snart ger jag fingret åt allt här för ett bra tag, det är ungefär det som håller en vid ytan och ingen annan än jag själv som ger m...

Av angelica - 4 november 2014 22:05

        Finns mycket att säga, men blir inte mer. Varför? Magkänslan. ...

Av angelica - 26 oktober 2014 10:47


Av angelica - 28 juni 2014 23:08

Nån här som varit dit?

» My life, your entertainment ♥

Purple hair don't care. LULEÅ

 

Återkommande läsare? ↓

bloglovin

Omröstning ↓

Vad vill du se mer av i bloggen ?
 Klagomål
 Umgänge&Partaj
 Åsikter
 Bloggningstips
 Egopics
 Personlighetstester
 Vardagsbetraktelser
 Smink&Hårtips
 Bus&Hyss
 Tävlingar
 Videobloggar
 Musiktips

Senaste nytt

Kategorier

Tidigare år

Bloggträd

Länkar

Sök i bloggen

Translate

Följ min blogg ↓

bloglovin

Skapa flashcards