ANGELICATO

Direktlänk till inlägg 6 augusti 2007

Don't Write

Av angelica - 6 augusti 2007 10:55

Nyvaken som ett trögt nyfött barn. Ska upp och duscha och sedan höra om jag ska ta moppen in till Ersnäns eller om någon av päronen skjutsar?

Saknar sötangie, har i stort sett bott hos henne hela helgen förutom när vi var på LK. Saknar Kvalstret också, därför kommer jag också få träffa honom på stan osv om någon timme! Piltrex2


~Suppose I never, ever let you kiss me so sweet and so soft~


Kusinanna du har nog lyckats hjärntvätta mig en aning, nu lyssnar jag ju faktiskt frivilligt på några av de låtar du har tvingat mig att lyssna på


* * *

And you’re going in, in for the kill, kill

For the killer kiss, kiss for the kiss, kiss

* * *

Jag drack upp 2 av brorsans drickor inatt, typ jag tog de för att jag var sur på honom för att han inte ville ställa om timern till senare, men då fick jag veta att han försökt fixa den, och han försökte det igen efter att jag tog de. Så nu känner jag mig dum, han är ju min sötlil'bro även fast han är seg ibland.


* * *

Somedays aren't yours at all

They come and go

As if they're someone else's days

They come and leave you behind someone else's face

* * *

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av angelica - 28 december 2014 02:21

        Då var man på andra sidan jorden tillslut.  Varit här ungefär 3 veckor.  Känns fantastiskt att göra något annat än Luleå!   ...

Av angelica - 10 november 2014 18:21

Magkänslan har alltid rätt. Ibland går det bara inte att låta bli att vara en idiot. I slutändan var det ändå lika bra!Snart ger jag fingret åt allt här för ett bra tag, det är ungefär det som håller en vid ytan och ingen annan än jag själv som ger m...

Av angelica - 4 november 2014 22:05

        Finns mycket att säga, men blir inte mer. Varför? Magkänslan. ...

Av angelica - 26 oktober 2014 10:47


Av angelica - 28 juni 2014 23:08

Nån här som varit dit?

» My life, your entertainment ♥

Purple hair don't care. LULEÅ

 

Återkommande läsare? ↓

bloglovin

Omröstning ↓

Vad vill du se mer av i bloggen ?
 Klagomål
 Umgänge&Partaj
 Åsikter
 Bloggningstips
 Egopics
 Personlighetstester
 Vardagsbetraktelser
 Smink&Hårtips
 Bus&Hyss
 Tävlingar
 Videobloggar
 Musiktips

Senaste nytt

Kategorier

Tidigare år

Bloggträd

Länkar

Sök i bloggen

Translate

Följ min blogg ↓

bloglovin

Skapa flashcards