ANGELICATO

Direktlänk till inlägg 28 november 2009

FARLIGA SAKER JAG GJORT I SÖMNEN

Av angelica - 28 november 2009 01:00

SLEEPWALKING 

(Jag inte bara har mardrömmar, jag har gjort farliga saker i sömnen också)


1.  Har tänt en ljusstake i sömnen en gång, för somnade med otända ljus och vaknade med 5cm nedbrunna. Läskigt som fan dock, så tändstickor är bannlysta från rummet jag ska sova i.


2.  Har också dragit ut en glödlampa rätt ut från lampan i väggen.(drömde att jag var på boda borg) Farligt, farligt, eftersom jag efteråt satt och med våld försökte trycka fast glödlampan igen. Kraschade som bara den. Var i halvsömnen då, ni vet då man ser vad man gör men inte är riktigt medveten och inte styr va man gör.


3.  När jag var liten så hittade mamma mig ståendes på en köksbänk i full fart med att rota i medicinskåpet (!) Hade roffat åt mig en tub som jag försökte öppna och äta upp. Tänk om jag typ hade vräkt i mig massa randompiller, haha!



Psst! Bloggplatsen har skaffat äckliga smileys. Jag hatar smileys i bloggar.Fyfan Spelar ingen roll om det är :) eller sånasom nedan. Tycker bloggar ser smutsiga ut med sådant på något vis. Lägger upp de fulaste. Hujja.

  

 
 
malin

malin

28 november 2009 01:36

hahaha roligt jag hade åt smileysarna längst åt höger. natthumor alltså

http://mawhlz.blogg.se

 
Henriette

Henriette

28 november 2009 12:54

Utrolig fint design du har :D

http://www.pinkrosa.blogg.no

 
Ingen bild

Katrin

28 november 2009 19:59

Fyfhan, glöm att vi ska bli roomies! haha nej men fan är du inte rädd?
Minns att jag kollade på ett prog där folk som går i sömnen berätaade saker. haha snacka om att jag inte kunde somna den kvälllen hah =)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av angelica - 28 december 2014 02:21

        Då var man på andra sidan jorden tillslut.  Varit här ungefär 3 veckor.  Känns fantastiskt att göra något annat än Luleå!   ...

Av angelica - 10 november 2014 18:21

Magkänslan har alltid rätt. Ibland går det bara inte att låta bli att vara en idiot. I slutändan var det ändå lika bra!Snart ger jag fingret åt allt här för ett bra tag, det är ungefär det som håller en vid ytan och ingen annan än jag själv som ger m...

Av angelica - 4 november 2014 22:05

        Finns mycket att säga, men blir inte mer. Varför? Magkänslan. ...

Av angelica - 26 oktober 2014 10:47


Av angelica - 28 juni 2014 23:08

Nån här som varit dit?

» My life, your entertainment ♥

Purple hair don't care. LULEÅ

 

Återkommande läsare? ↓

bloglovin

Omröstning ↓

Vad vill du se mer av i bloggen ?
 Klagomål
 Umgänge&Partaj
 Åsikter
 Bloggningstips
 Egopics
 Personlighetstester
 Vardagsbetraktelser
 Smink&Hårtips
 Bus&Hyss
 Tävlingar
 Videobloggar
 Musiktips

Senaste nytt

Kategorier

Tidigare år

Bloggträd

Länkar

Sök i bloggen

Translate

Följ min blogg ↓

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards