ANGELICATO

Alla inlägg under oktober 2009

Av angelica - 5 oktober 2009 11:45

"Inget bidrag, inget jobb. Alkoholisterna i parken får pengar, men inte jag!"

 -Sandra



"Alkoholister i parken-snacket" gjorde detta klockrent!


Av angelica - 5 oktober 2009 08:45

Herre min storvuxna GET !


Efter att ha letat någon form av värda bloggar att läsa ger jag upp.


Antingen snubblar jag in på kända bloggar som egentligen bara är produktbloggar eller så blir det mellanmjölksbloggar. Sådana där som faktiskt SKRIVER att de druckit ett glas mjölk idag...



 

OH MY CHILI CHEESE så intressant !

 

Kan ni "dagboksbloggare" inte bara skriva av er i en riktig fysisk dagbok som ni sen lägger på sängbordet eller liknande. Eller bara prata med någon på msn där ni utbyter information om vad ni åt idag. Alla bra, bloggar roliga bloggar, åsikter, intressanta ämnen bara försvinner i ett myller av... Ingenting.


Läs och lär

För nu när jag finner denna blogg OTROLIGT givande så hoppas jag att det ger er en hint. Ni kan ju tom ha den bloggen som förebild till att börja med.


"Angelica, du behöver typ en komihåglapp för att komma ihåg att du lever!"

Av angelica - 4 oktober 2009 19:37


Roadtrip till Estocolmo när vi var på väg till Gran Can!  Fick för mig att hicka hette nånting mer än just bara hicka?!


Jocke kämpade otroligt länge och fick bokstavligen SÅR på händerna när han öppnade våra kapsylflaskor med en sax hela tiden eftersom kapsylöppnaren var lost. Heder åt kämpen. Btw, vi köpte en kapsylöppnare efter det där.


Jocke köpte en miniliten uppblåsbar båt med Disney och piratmotiv!

Av angelica - 4 oktober 2009 14:45

 

Finns det svarta sumobrottare??

Urbota korkad fråga egentligen men jag var tvungen att googla. Tragiskt?

 

 

HÄR ÄR SVARET, GRATTIS!

Av angelica - 4 oktober 2009 13:52



Yeah, that's me!

Av angelica - 3 oktober 2009 19:45

Såg det här i Jennys blogg som såg det i Fokis blogg som såg det nånannanananstansns.

SÅ, merparten har sett den redan men för er som INTE sett den -GLO NU.


» My life, your entertainment ♥

Purple hair don't care. LULEÅ

 

Återkommande läsare? ↓

bloglovin

Omröstning ↓

Vad vill du se mer av i bloggen ?
 Klagomål
 Umgänge&Partaj
 Åsikter
 Bloggningstips
 Egopics
 Personlighetstester
 Vardagsbetraktelser
 Smink&Hårtips
 Bus&Hyss
 Tävlingar
 Videobloggar
 Musiktips

Senaste nytt

Kategorier

Tidigare år

Bloggträd

Länkar

Sök i bloggen

Translate

Följ min blogg ↓

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards