ANGELICATO

Alla inlägg under oktober 2009

Av angelica - 16 oktober 2009 08:45

Top 3 - parfymer för män


Många killparfymer luktar bara så sjukt äckligt. Sådär typiskt starkt och man känner ingen skillnad på vilken som är vilken. Så oftast känns det som "perfume stinks". Däremot har Kristofer bra parfymsmak något som jag uppskattar, han doftar lovely. Så här är de tre hitills bästa!


 

Marc O'Polo Pure Green


Diesel Fuel For Life


Bruno Banani Magic Man


  -PSST! AXE Dark Temptation (deon) är förvånande (?!) lik Diesels parfym! De måste ha härmat den, för det enda som skiljer dem åt är att den ena är mer syrlig i doften.

Av angelica - 15 oktober 2009 20:45

Har velat ha 3 st microdermals på höften ända sen jag såg det för första gången.


Vad är det?

Det är ju ett implantat och min kropp skulle säkert avsky det, med tanke på att det tar 3 år för hål i öron för mig att läka.  Naveln, ptja, säkert ytterligare något år som det ser ut nu. Varbölder är inte kul om det skulle bli. Hur som helst något jag suktar efter.



Pris?

Vad jag förstått kostar det runt 1000kr att göra en enda? Så det är ju inte så att man spontan gör det som det brukar bli med piercingar, speciellt inte om man vill ha 3st. Farligt fint!





Av angelica - 15 oktober 2009 15:15


Har läst ett och annat konstigt nyss om Ahgrens bilar, gammalt och nytt.

Shaun, Andy och Carl


  • De har egna namn, den rosa heter Andy, den vita Carl och den gröna Shaun.
  • Den skulle göras i marshmallow-smet men detta misslyckades och istället blev den seg och mera kompakt.
  • Enligt en källa på MalacoLeaf i Malmö, är det ingen skillnad i smak-ämnena mellan de olika färgade bilarna, utan den enda skillnaden är just färgämnena. Enligt andra uppgift ska de vara särskilt utvalda för att passa bra ihop, det är alltså "meningen" att man ska ta en av varje färg samtidigt.

Alltså motsäger ju vissa av påstående varandra? Hur som helst måste ju färgämnena smaka jävligt mycket om det är det enda som skiljer de åt. Själv tycker jag att den rosa är äckligast.


Glöm inte att rösta i min nya omröstning som är just om bilsmakerna!


  

Av angelica - 15 oktober 2009 10:45

Ve och fasa.


 


Ända sen helgens "bloggpaus" så sinade ideerna totalt. Blogglusten finns och den gnager i huvudet. Dessvärre saknas inspirationen. Ämnen, tankar, åsikter. Oftast rusar tankarna bara fram och man hoppas hinna skriva ner allt innan man glömt bort det. Nu står det stilla och detta är endast rena rama ordbajset, i hopp om att få igång tankarna. Det är tystare än i graven vad gäller tankeverksamhet. Oftast skriver jag upp i mobilen om jag kommer på något att skriva om, då kan jag senare titta om det finns något nice att skriva om. Jag kan lova att jag redan tömt den listan.


Försöker hålla mig borta så mycket jag kan från bloggen vid såna här infall.


Den ska inte smutsas ner med dagligt vardagsordbajsande för sånt finns det i multum redan och jag skulle kräkas på mig själv om jag insåg att min blogg transformeras till en. Vissa gånger har jag skrivit ett inlägg och precis när jag ska trycka på spara inlägg så äcklas jag och raderar det istället. Kan liknas med att skjuta sig själv när man vet att man är zombiesmittad eller något, nämen ni fattar skiten. Det här inlägget kategoriseras som rent klagomål.




FUCK YOU,


IT'S MAGIC

Av angelica - 15 oktober 2009 07:15

 

NÄHÄÄ, REEEDAN, ÄRE SANT?!


Av angelica - 15 oktober 2009 01:14


VAD ÄR CHARMEN?



Vad är det som driver alla tjejer att ta bilder när de solar solarium?

  • Är det för att de vill ha en anledning att våga publicera bilder på sig med bara trosor? Bevisa att de *hihi* vågade stänga in sig i maskinen?

De klagar över blekhet och gör allt för att se brunkrämsbruna ut, men varför då fota när de ändå bara ser likblå ut?

Av angelica - 14 oktober 2009 23:16


Det här är Kristofers älskling som jag bara var tvungen att lägga upp. Ingen får missa!

Pojken är ju störtskön!

Av angelica - 14 oktober 2009 22:26


"Alltså är det inte skönt att vara ledig och inte ha nån skola att gå till

och vad gör du om dagarna?" -Brorsan


skell_anna,sara,jag


Ohja, det är superhärligt att få vara ledig! För jag kan säga att det är välbehövt. Hade inget sommarlov tack vare jobb. Mitt sommarlov startade nu i oktober tänker jag det som. Eftersom jag inte har jobbat nå sen månadsskiftet. Just nu har jag inget annat planerat än körkort och eventuella jobb.


Min stressmage har i stort sett försvunnit direkt efter att skolan slutade. Framförallt tror jag det beror på att jag bott så mycket hos min mormor och hos henne har inte den minsta stress funnits. Däremot är den lite surare när jag är hemma eller ska någonstans. Fast det är ingenting att jämföra med hur den var under skoltiden. Skönt som bara den.


En typisk dag för mig just nu ser ut såhär: Vaknar 12 och drar mig till 13. Ser på tv till jag sätter mig vid datorn typ nån gång på kvällen. Somnar runt 1-2.


Däremot känns det inte riktigt "sant" att skolan faktiskt är helt över. Som att någon ska väcka mig från en dröm och ba "hurru, upp till skolan". Eller "Har du glömt bort att skolan börjar om om några månader?"


JAG STORTRIVS ALLTSÅ

kossabrutal

Jag insåg inte hur nära ko-tungan faktiskt var när bilden togs!


» My life, your entertainment ♥

Purple hair don't care. LULEÅ

 

Återkommande läsare? ↓

bloglovin

Omröstning ↓

Vad vill du se mer av i bloggen ?
 Klagomål
 Umgänge&Partaj
 Åsikter
 Bloggningstips
 Egopics
 Personlighetstester
 Vardagsbetraktelser
 Smink&Hårtips
 Bus&Hyss
 Tävlingar
 Videobloggar
 Musiktips

Senaste nytt

Kategorier

Tidigare år

Bloggträd

Länkar

Sök i bloggen

Translate

Följ min blogg ↓

bloglovin

Skapa flashcards