ANGELICATO

Alla inlägg under oktober 2009

Av angelica - 8 oktober 2009 17:45


Aldrig att någon skulle få sitta och titta när jag skriver ett blogginlägg!


Det är samma känsla när någon slänger ett öga på bloggskärmen som att efter duschen brutalt märka att man glömt låsa dörren genom att någon sliter upp den rätt och slätt! Hemska tanke..


Att i stunden skriva ett inlägg är alltså som att sitta naken.

Vid ett färdigt och publicerat inlägg har man klätt på sig.




Eller vad tycker ni? Är det lika blottande för er som det är för mig?

 

 

Av angelica - 8 oktober 2009 15:15



Hemmagjort skvaller


 


  • Sover ofta med öronproppar eftersom jag är lättväckt och arg när jag vaknar
  • Tar ibland en sipp ren vinäger eller en klick sambal oelek bara för att det är så sjukt gott.
  • Kan inte koka ris (har bara lyckats en gång) blir antingen grötigt eller bränt i botten.
  • Har haft diverse tandställningar i åtta år.
  • Hoppat 1.42m höjdhopp och 4.3 längdhopp.
  • Blev nominerad till två stiendium på gymnasiet.
  • Var 179½ cm sist jag mätte mig för typ ett år sedan.
  • Har skrattretande lätt att gå ner i vikt (Har som mest vägt 67kg och som minst 55kg detta år)
  • Kan titta med ena ögat i kors och andra rakt framåt plus treklöver med tungan samtidigt.
  • Råkade radera 5 st saker jag skrev nyss och minns de inte!

Och jag vet att det ser idiotiskt ut, men jag älskar det!

Treklövern bespar jag er eftersom det ser så groose ut

Av angelica - 8 oktober 2009 08:15


Inte äter jag väl SJÖHÄSTAR nej !



Det här är en hederligt stekt lövbit med formen av en sjöhäst.

Fast jag fick ta mig en funderare när jag såg den på tallriken bland mina andra matbitar.

Av angelica - 7 oktober 2009 22:15

Klockers


Låten finns på Spotify

Olle Ljungström - Vila Vid Denna Källa

Av angelica - 7 oktober 2009 20:00


En snubbe stod två timmar utanför centralstationen i Lund med denna skylt.


 Linus Billqvist i Lund sökte jobb genom att hålla upp en skylt


Resultatet: Över 100 sms, 60 samtal och ett jobb som House-man på Hilton hotell i Köpenhamn!

 

Däremot vore det ju inte riktigt så innovativt om resten av de arbetslösa också står med skyltar vid tågstationer. Utnyttja vintern istället, typ "Jag står här och FRYSER tills jag får ett jobb!".


Sydsvenskan.Aftonbladet.Rapport.

Av angelica - 7 oktober 2009 18:45

Mmm, nu ligger de på posten och väntar.


Däremot är jag lite orolig för att klänningen kanske är lite genomskinlig?

och eftersom den är halterneck så gåre ju som inte att ha nått långt linne under, så vad gör jag om den är det?

Av angelica - 7 oktober 2009 16:30

Penisbur, stickad snoppvärmare och snopptvål !


Penisbur

Stickad snoppvärmare A

Snopptvål


» My life, your entertainment ♥

Purple hair don't care. LULEÅ

 

Återkommande läsare? ↓

bloglovin

Omröstning ↓

Vad vill du se mer av i bloggen ?
 Klagomål
 Umgänge&Partaj
 Åsikter
 Bloggningstips
 Egopics
 Personlighetstester
 Vardagsbetraktelser
 Smink&Hårtips
 Bus&Hyss
 Tävlingar
 Videobloggar
 Musiktips

Senaste nytt

Kategorier

Tidigare år

Bloggträd

Länkar

Sök i bloggen

Translate

Följ min blogg ↓

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards