ANGELICATO

Direktlänk till inlägg 22 oktober 2009

SE VEM SOM BLOCKAR DIG PÅ MSN

Av angelica - 22 oktober 2009 21:15

 Är du blockad på msn?

 

För ett och ett halvt år sedan så publicerade jag detta inlägg om en sida där man kan se vilka som blockat dig på msn. Eftersom jag hade provat det och det verkade fungera. Än idag får varje dag mängder av besökare till just det inlägget! Det är många som är nyfikna och många som inte riktigt tänker sig för vad de egentligen ger sig in på.

 Dåligt val att kolla efter!

 

Den fungerar? MEN, gör det INTE. Eftersom man ger ut sitt lösen (åsnedumt) så får man såklart problem. De ändrar msn-namnet till 'whos blocking you' OSV, ehuru du gång på gång ändrar tillbaka namnet så fortsätter det. Skämmigt eftersom alla ser det på din lista. Som ett och annat stolpskott.

 Kontakter is the shiet

 

Som tur var så fick hjälp av min kusin att få bort viruset. Laddade ner något program som jag inte minns, men alla har ju inte samma tur. Så jag råder er som sagt att inte göra det, även fast ni är sjukt nyfikna.

 
 
fiffiluren

fiffiluren

22 oktober 2009 23:14

jag ids ändå inte betala bort den så av mig får de inge pengar just nu, men den är ruskigt irriterande ibland, den är till och med på presentationen!

http://fiffiluren.bloggagratis.se

 
fiffiluren

fiffiluren

22 oktober 2009 23:38

ja, jag vet inte hur det fungerar... Hoppas du slipper den iaf, den är riktigt irriterande ibland... :P

http://fiffiluren.bloggagratis.se

 
lovisansjovis

lovisansjovis

30 juni 2011 18:53

Hej hej bra att du sa att nån kan gå in och ändra namnet..... Förut hade nån som jag känner gått in på min msn gubbe och sakt `` i love .....`` jobbigt

http://lovisansjovis.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av angelica - 28 december 2014 02:21

        Då var man på andra sidan jorden tillslut.  Varit här ungefär 3 veckor.  Känns fantastiskt att göra något annat än Luleå!   ...

Av angelica - 10 november 2014 18:21

Magkänslan har alltid rätt. Ibland går det bara inte att låta bli att vara en idiot. I slutändan var det ändå lika bra!Snart ger jag fingret åt allt här för ett bra tag, det är ungefär det som håller en vid ytan och ingen annan än jag själv som ger m...

Av angelica - 4 november 2014 22:05

        Finns mycket att säga, men blir inte mer. Varför? Magkänslan. ...

Av angelica - 26 oktober 2014 10:47


Av angelica - 28 juni 2014 23:08

Nån här som varit dit?

» My life, your entertainment ♥

Purple hair don't care. LULEÅ

 

Återkommande läsare? ↓

bloglovin

Omröstning ↓

Vad vill du se mer av i bloggen ?
 Klagomål
 Umgänge&Partaj
 Åsikter
 Bloggningstips
 Egopics
 Personlighetstester
 Vardagsbetraktelser
 Smink&Hårtips
 Bus&Hyss
 Tävlingar
 Videobloggar
 Musiktips

Senaste nytt

Kategorier

Tidigare år

Bloggträd

Länkar

Sök i bloggen

Translate

Följ min blogg ↓

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards