ANGELICATO

Alla inlägg under oktober 2009

Av angelica - 26 oktober 2009 17:48


Min mage har ju varit så lugn sen studenten i stort sett.


Däremot räckte det med ytterst lite press under någon timme, då jag övade på lite teorifrågor på datorn inför körkortet. Tänk er att svälja en stor och hård godis, så känns det från magen upp i halsen, fram och tillbaka, varvat med sura uppstötningar.

Därefter när jag skulle sova så blev jag så äckligt illmående och varm att det inte gick att sova, kurade ihop mig till en boll och låg så två timmar.


Äckligt!

Av angelica - 26 oktober 2009 12:58


Höll på att spy av stress inatt. Återkommer om det, ursch!



Av angelica - 25 oktober 2009 19:30

 

KYCKLINGAR I BAD

 

Kycklingar i bad


Haha, alltså. Näe. Eller va? Försöker komma på någon realistisk anledning till att det sitter fyra kycklingkroppar i en balja med vatten?

Av angelica - 25 oktober 2009 18:34

Mhwhahah, säger bara: Halloween.

Av angelica - 24 oktober 2009 12:15

Såhär tycker den om att sitta instängd i buren. Hur kort tid det än gäller.

Av angelica - 23 oktober 2009 18:45

 

Vill du bli..

 

Gästbloggare?

 


Tanken slog mig att det inte har varit någon gästbloggare här sen jag var till Spanien för ett år sedan?

Så nu tänkte jag att ni ska få slippa mitt tjat och gnäll om någon själv känner sig manad.


Lämna en kommentar om ni är intresserade där ni skriver

1. Namn och länk till din blogg 

(Känner jag er så behöver ni inte ha blogg)

2. Vad du vill skriva om

Av angelica - 23 oktober 2009 16:15

 

Förstöra ögonfransar?

CHECK

 

-På mellanstadiet så tyckte jag om att sitta och dra bort ögonfransar
-Jag provade även att klippa de någon millimeter

VARFÖR? -Ingen jävla aning!

Av angelica - 23 oktober 2009 14:15

På ett ridläger var en deltävling i en utmaning att hitta en fyrklöver.

  

 Tror ni att jag hittade en?


Jag hittade...wait for it...ÅTTA (!) fyrklöver på bara någon minut. De var på samma tuva och det var förmodligen därför. En av de andra hittade en femklöver intill men den hann hon aldrig visa eftersom en ytterligare tjej typ vart sur och rev sönder den - sickogirl? Jag pressade de i en  tidning som jag tog med mig hem, men jag har nog slängt den eftersom jag inte kom ihåg vilken tidning, tråkigt nog. Det måste ju vara ett once in a lifetime såklart. Vad annars?


 

Happyface!

» My life, your entertainment ♥

Purple hair don't care. LULEÅ

 

Återkommande läsare? ↓

bloglovin

Omröstning ↓

Vad vill du se mer av i bloggen ?
 Klagomål
 Umgänge&Partaj
 Åsikter
 Bloggningstips
 Egopics
 Personlighetstester
 Vardagsbetraktelser
 Smink&Hårtips
 Bus&Hyss
 Tävlingar
 Videobloggar
 Musiktips

Senaste nytt

Kategorier

Tidigare år

Bloggträd

Länkar

Sök i bloggen

Translate

Följ min blogg ↓

bloglovin

Skapa flashcards