ANGELICATO

Alla inlägg under september 2007

Av angelica - 18 september 2007 00:44

17 år juueh ! ;)

Av angelica - 17 september 2007 22:45

IDAG hade vi ingen lärare på första lektionen för hon var sjuk, så jag sov då istället, men var lika trött trots det. Vi hade bara lärare under en lektion på hela dagen, men de kollade närvaro i början och i slutet så lika bra att vara där.


Vi slutade tidigare och när jag gick till bussen blev jag blöt som en säl. Det rann vattendroppar innanför pösbyxorna, asäckligt, stannade och typ torkade emellanåt. Råkade dessutom kliva i en vattenpöl så skorna typ lekte ubåt och blev blöta inuti de också.. Håret klistrade sig efter halsen och jag gick in på Konsum och köpte en choklad att roa mig med på bussen hem. Båda päronen jobbade så det blev tvunget att åka in till stan och ta den bussen som går förbi min förra skola bergskolan där småfolket hoppar på. Hahah brukar ju inte åka den bussen, och när gusten som åker den fick syn på mig utbrast han HÄR SKA JAG SITTA, så slog han sig ned och socialade. Nice Nice!


IMORGON, så har jag sovmorgon, börjar 10:05.

I ÖVERMORGON, så har jag sovmorgon, börjar 10:05.

Imorgon får jag dock mindre sovmorgon än i övermorgon, för måste ta en lite tidigare buss än övermorgonsbussen.

Av angelica - 16 september 2007 23:35

Under veckorna som har gått med kursen sällskapsdjur så har vi fått höra om flera säkert flera hundra hundraser, många timmar har vi lyssnat på vår lärare Kurt som är utställningsdomare om hans upptäckter och erfarenheter i hundriket. Många för mig okända hundraser samt kända har explosivt ökat mitt hundintresse. Känner en viss abstinens efter att ha en egen hund att lära upp och arbeta med.


De raser jag för tillfället känner mest för är:

Volpino italiano & japansk spets



Staffordshire bullterrier




Schäfer



Australian shepherd



Ni som har egen erfarenhet osv av dessa raser kan gärna berätta om de

Av angelica - 16 september 2007 20:59


Var med gusten för några dagar sen, hade två tuggummin kvar i packet, delade på de, vilket resulterade i att jag inte hade tuggummi på hela dagen efter i skolan, Iza var räddningen, hon hade 2 st kvar, fick ena, rena himmelriket att få den typ!


Så i fredags hela skoldagen från ca 8-11 så hade vi individuellt val, hund. Vi rastade först hundarna och sen såg vi en film om agility på ca 20 min, jag såg inte den, för jag somnade..

 Efteråt lekte vi på i hundhuset där alla hinder är osv, det var fritt att träna på allting själv. Det gick väl bra, dock är folk inte uppmärksamma vart de har sitt belöningsgodis, så det låg massa godis i underlaget, vilket gjorde att hunden körde ner nosen i backen och käkade istället för att lägga uppmärksamheten på mig och hindren, helt distraherad -sur jag blev då.

Jag skulle också göra så om jag var hund, lättförtjänt godis, istället för att hoppa så bara stå still och äta, MUMS!

Men det var roligt när läraren som också äger hunden Maja som jag lånar sade att det syns att hon har kul med mig, _naaw jag vill ha en egen vovve!_


Efter skolan bar det av till Luleå, hoppade av utanför Kristofers skola och var in på nti för första gången i mitt liv, mwhahah. Så mötte krills mig utanför sitt klassrum åså, när han slutade så joinade vi hans kompis på stan ett tag, kollade på jackor åså. Var till frisören kl14, hair team, håret har ju växt som ogräs.


Sen har jag nattat hos Kristofer fre-sön. Non-stop Krills, det är riktigt nice alltså! Och varje morgon pratade vi till oss det gemensamma att båda lyckats drömma om varandra, mwhqaha typ nice, semikolonP

Kristofers 8:a-åriga lillasyster och hennes 10-åriga kompis i närmaste graden avgudade mig när jag var där idag, söndag. Bad mig göra hundansiktsmålning, göra frisyrer osv, tog typ 100000000tals kort med sina mobiler på mig kändes det som, och på mig och kristofer tsm osv. Drog med mig ifrån krills och viskade hemlisar till mig åsånt, sade att jag var deras nya bästa vän, urgulligt, kände mig som dyrkad som fan. Dock vart det nästa lite läskigt i slutet när det gick till besatthet nästan, tårarna var inte långt ifrån när det insågs att jag ville vara med kristofer och inte göra det de ville. Då vart jag lite rädd i själen och gömde mig bokstavligt under och bakom kristofer, gullett mitt! Det slutade med att Kristofer fick måla lil'sisen till hund, hon skulle på maskeradfest eller något liknande. och att de bad mig om min msn åså, sen när jag satt på krilles säng åså så kom lillsyrrans kompis och typ la sig i min famn eller något, mwhahah fick dessutom världens kram av hans lil'sis när jag skulle fara hem!


Var på dop i lördags, Kristofer blev gudfader åt sin ena storasysters barn, Viggo. Det var nice, krills läste en dikt på scenen, helt modigt ändå, skulle jag aldrig-aldrig-aldrig våga!


Helgerna är läskigt nice nuförtiden! Piltre

Av angelica - 15 september 2007 20:47

(Hos krills med krills !)

Av angelica - 14 september 2007 17:31

JAG ÄTER UPP ANGELICA 24/7, HON ÄR UTSÖKT, UNDERBAR OCH ÄLSKAD <3

<3

Av angelica - 14 september 2007 16:35

Jag är hos krills med krills! PILTRE

Av angelica - 13 september 2007 23:49

Jag tappar bort en massa kläder hela tiden!


Sökes: 

  • Ett par gråa Fergie-jeans från Blend.
  • En grå top från HM (Brottarrygg har jag för mig).
  • Ett brunt skärp, typ mockastil med stenar på spännet.
  • En lila top från HM, pärlor fram.
  • En ljusblå top med fjärilar i rosa å andra färger på

VART har jag förlagt de , forfaaan?!

» My life, your entertainment ♥

Purple hair don't care. LULEÅ

 

Återkommande läsare? ↓

bloglovin

Omröstning ↓

Vad vill du se mer av i bloggen ?
 Klagomål
 Umgänge&Partaj
 Åsikter
 Bloggningstips
 Egopics
 Personlighetstester
 Vardagsbetraktelser
 Smink&Hårtips
 Bus&Hyss
 Tävlingar
 Videobloggar
 Musiktips

Senaste nytt

Kategorier

Tidigare år

Bloggträd

Länkar

Sök i bloggen

Translate

Följ min blogg ↓

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards