ANGELICATO

Alla inlägg under september 2007

Av angelica - 10 september 2007 19:17

"Var smart, men visa det aldrig"


"I'm wasting my time, I got nothing to do.I'm hanging around,

I'm waiting for you, but nothing ever happens and I wonder."


Härlig låt, typ lugnande.

Av angelica - 10 september 2007 18:41

WAJN: JAG LIDER AV TRISTESS, KILLMEORIWILLDESTROYMYSELF

SÅ JÄVLA TRÅKIGT DET ÄR, orkar inte med nån äcklig jävla bananblogg, MIN RYGG KOMMER KNÄCKA MIG SOM EN PINNE!


gahg jävla eckel wajna-humör jag är på


JAG VILL VARA MED KRISTOFER INTE SITTA I NÅN FÖRBANNAD BYHÅLA OCH RUTTNA TARMARNA UR MIG!!!


JAG VILL HA EN LÄGENHET NU SATANS SVINBANAN


BANAN BANAN BANAN BANAN BANAN BANAN BANAN BANAN BANAN BANAN


KÄNN MIN VREDE!!!!


hähä, typ fest i hm fredags tror jagm ingen kolla på dagar typ, urartade i slutet, spya i hallen, i toan också. jag är ingen festprisse, blir typ småtjurig och helt tyst, som vanligt, ni vet ju hur jag är, hlr hellre koll på de andra lr nå., enda tjejen, enda nyktra, hojjah.

Kristofer svimmade ju på MAX dagen efter, ringde mig när han stod i kön och vinkade dit mig. jag satt och paxxade platser, när jag kom dit sa han 'du får stå i kön jag håller på att svimma' så höll jag honom och sen vinglade han ur och och segnade ned på golvet, blek som satan. sen nån sekund efter ställde ha sig upp och stod och skakade, som tur var fanns det en jättesnäll kvinna som stod i kön alldeles brevid oss som var mer alert än vad jag var, jag blev helt chockad, helt stilla i huvudet var det, ett virrvarr. Hon bad honom sätta sig ned och frågade om vatten i kassan, sen lade han sig ned på en bänk och hon gav honom dextrosol. Anledningen var väl att det var mycket kvavt där inne, hela atmosfären, mycket folk, stått i kön mer än 20 min, inte ätit sen gårdagens middag samt inte druckit någon riktig vätska typ vatten sen då också, förkylning osv. Stackarn, PILTRE. Kände mig typ överbeskyddande efter det, full koll forfaaan på pojken,. Fick för mig också att det var sista dagen jag skulle få träffa honom också, typ att han var döende åså, vart helt paranoid.. Älskling<3

Man hörde bakom ryggen "Såg ni killen som svimmade i kön!?"


WAJN:

Nu har jag fått veta att en satans krönika tills på fredag, och jag vet fan inte ens hur man gör en, visst man ska typ uttrycka sina åsikter å sånt shit, men jag måste veta EXAKT vad och hur jag ska göra för att kunna jobba, blir helt förvirrad annars, tar alltid en massa lektioner innan något produceras från mig, allt bara för att samla mina förvirrade tankar och stoft.


WAJN:

jag somnar på lektionerna hela tiden, typ pinsamt.. Lärarn gav oss rast en gång när hon märkte att jag låg och sov platt på bänken med huvet på bordet. Jag avskyr att sitta långt fram på lektioner, men satans alltid ska alla jävla folk man umgås med sitta där typ 5 cm från lärarn. Jag vill ha översikt över allt folk, läskigt att ha de bakom ryggen, osäkert.


WAJN: MIN RYGG KOLAR NÄRSOMHELST, går på muskelavslappnande jävla piller, zonsmörja och en annan dansk smärtlindringssmörja till., så patetiskt.


Vad säger ni när jag berättar att jag kan köra in en nål nästan 1 cm ner i köttet alldeles brevid näsbenet, det är som inte en finne, bara svullet som satan och vätska uti helvete, tidigare idag nästan upp till inre ögonvrån. Pressat ur typ en hel dl känns det som, aldrig vart med om dess like..

Köp en ny näsa blabalba


Är inte alls på nå dumt socialt humör, inte vart det på hela dagen, helt meningslöst typ, känns ensamt utan kristofer gah


JAG ÄR PÅ SÅ FÖRBANNAT URKUKAT HUMÖR

inte arg precis, känner mig otålig som ett svin


Vart hos Kristofer, med kristofer fre-sön, galet nice !

piltre

Av angelica - 10 september 2007 18:36

jag orkar inte skriva, klottrar nån rad bara för att, som det här inlägget tex.

Av angelica - 10 september 2007 00:58

Av angelica - 9 september 2007 18:01

Det är möjligt att kapitel Minna och Angelica goes lägenhet kommer att utspela sig! Så Norrbotten ska inte ställa in sig på att mista vår Skåning än!


Förbered er!

Av angelica - 9 september 2007 02:06

KRISTOFER <3<3<3

GAH

Av angelica - 8 september 2007 18:41

Kristofer svimmade på max idag när vi stod i kön, det var så jävla hemskt !

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3 

Av angelica - 7 september 2007 17:50

SKRIIIIIIVVVVV ERA JÄVLAR !!!

 JAG VILJA LÄSA NÅTT xdXDxdXdxDX



JAG gillar grus / KERISRTOFTE 

» My life, your entertainment ♥

Purple hair don't care. LULEÅ

 

Återkommande läsare? ↓

bloglovin

Omröstning ↓

Vad vill du se mer av i bloggen ?
 Klagomål
 Umgänge&Partaj
 Åsikter
 Bloggningstips
 Egopics
 Personlighetstester
 Vardagsbetraktelser
 Smink&Hårtips
 Bus&Hyss
 Tävlingar
 Videobloggar
 Musiktips

Senaste nytt

Kategorier

Tidigare år

Bloggträd

Länkar

Sök i bloggen

Translate

Följ min blogg ↓

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards