ANGELICATO

Alla inlägg under september 2007

Av angelica - 19 september 2007 17:10

Även fast jag gick och la mig en halvtimme innan jag brukar gå att sova och även fast jag hade sovmorgon så var jag likförbannat så trött att jag somnade på lektionerna som vanligt, på en av favoritlektionerna dessutom..


01:30 brukar jag ligga i sängen och ska sova.

06:00 brukar jag vakna, stiger upp 06:15 och stressar som fan.

Imorse vaknade jag 08:30


Jag och Fanny har våra planer om att en viss person ska plocka röda blad åt oss! ,whähähähä


Ikväll har jag ridning igen, längtar som ett svin.


Kristofer är saknad mest av allt!


Nu ska jag gå från datorn och värma äppelknyten, socker socker MUMS


Lyckades hitta PUK-koden till mobilen igårkväll, så nu, först efter ett år har jag registretat mobilen och kan nu äntligen se vem det är som ringer och som har ringt! dendu!


Någon som vill fara till Stockholm till sommaren och gå på hund-världsutställningen tors-sön i juni eller om det var juli? Tydligen ska det vara megastort och aldrig varit i Sverige förut, folk från japan osv kommer. Läraren som vi har som också är domare ska dit och medverka.

Jag vill dit!

Av angelica - 19 september 2007 00:26

Rösta--->

Rösta--->

Rösta--->

Rösta--->

Rösta--->

Rösta--->

Rösta--->

Rösta--->

Rösta--->

Av angelica - 18 september 2007 21:12

Din vuxenpoäng

Namn: Angelica Olsson

Datum: 2007-09-18

Ålder: 16

Vuxenpoäng: 9.5

Uppskattad ålder : 18.3


Gör testet här

Av angelica - 18 september 2007 21:03

Din fjortisfaktor

Namn: Angelica Olsson

Datum: 2007-09-18

Ålder: 16

Fjortisfaktor: 24.9%


HAHA !


Gör testet här

Av angelica - 18 september 2007 20:50

IDAG, slutade jag 13 eftersom att lärarn var sjuk. DÅ gick jag och tog första bussen till staden! DÄR kunde jag umgås med Kristofer i 2½h ungefär! Nice<3


När jag hoppade på bussen så visade det sig att Gusten var med, så socialade OHJA! Så tråkigt att åka själv hem till Mörön, sällskap är asnice då. Blev uppdaterad på hans tjejfront osv, treeevligt, semikolonP


IMORGON har jag SOVMORGON era suckers!


Tjingeling!

Av angelica - 18 september 2007 20:14

Det här är ett urval av cp-heter som sagts inom vänkretsen @ Grans 1:a året som gick. Från början tyckte folket att jag var udda och konstig med min humor, dock har de förvandlats till likasinnade jag! Det finns gånger när folk har tagit illa upp, att det har gått för långt, folkets sexliv har förstörts osv, men: KUL har det varit (inte illa menat.)


Izabella;

-Det är som att den tränger igenom, liksom tränger in i mig!!!

(Syftade på kylan men pratade vid fel tillfälle)


- - -


Fanny;Jag kände att den just hade kommit in.

Gabriella; Nää, jag kände att den hade kommit långt in!

(Vi pratade om häftstiftet i hennes fot som Fanny drog ut.)


- - -


(Gabbi sprutar vatten på kaninerna med vattenflaska för de juckade på varandra men träffade Fanny)

Fanny; Uuhhh, du sprutade ju på mig, jag blev blöt, du träffade byxan!

Uuah, tur att du inte sprutade mig i skrevet!


- - -


(Emmi håller i ett äpple. Gabriella äter på ett grönt äpple.)

Gabbi; Ursch, det här äpplet är jätteäckligt! Vill du byta Emmi?

(Ofta man vill byta till sig ett äckligt äpple, osmart taktiksnack där Gabbi)


- - -


Ni försöker spruta på varandra och då vrider ni på den här grejen, men den kommer lossna!

(Gabbi om vattenflaska)


- - -


Fanny till Angelica:

F-Jag har inte gjort nå idag, jag suger!

A-Suger vad? ;)

(Pratade om läxor)


- - -


Izabella: "Om bajset själv får välja"


- - -


Angelicas gyllene regel: Det man vinner i kraft förlorar man i sex.


~~THE END~~

AJ

Av angelica - 18 september 2007 10:22

Jag låtsasjobbar just nu, ahr gjort klart det vi ska göra men det behöver inte han läraren få veta. även fast han nästan upptäckte mig nyss.


Jag har fyförbannat ont i magen btw.


Fast jag hade sovmorgon imorse, och känner mig aningen piggare än vad jag brukar göra vid den här tiden på dagen, om det beror på marabou digestiven som jag köpte och åt upp imorse eller om det beror på att jag har en dator att roa mig med vet jag inte. Inget somnande iallafall.


Mwhahah, det är megaslött i skolan nu typ, några inlämningar inom några veckor, annars inget. Så frågade jag Carro och de om det alltid är såhär slött eller om det bara är nu i början. DE SA: att det alltid är såhär, och att det var synd om mig som måste ha pluggat häcken av mig förra året.


hhähä.

Av angelica - 18 september 2007 00:46

5 saker om mig själv som ni antingen vet eller inte visste


  • Jag har haft tandställning i 8 år (1:an-8:an, syntes inte på rak arm att jag hade fel, hade korsbett vilket inte var till problem för mig iaf.)

  • Jag har en liten dröm att en gång hitta en helblå eller nästan helblå tuggummi av Extra Professional .



  • När jag föddes höll jag på att strypas av min egen navelsträng.

  • Jag åkte in till rektorn i 9:an pga av mitt humör och attityd.

  •  När mamma fick akupunktur under en tid i sin arm så fick jag nervryckningar i min respektive vänstra arm under hennes session, bör nämnas att jag fick det just de dagar hon fick akupunktur och utan att jag visste om att hon fick det.

DÅ VET NI !

Jag utmanar alla som läser detta inlägg att själv skriva 5 saker om sig själv som inte publicerats på bloggen tidigare.

» My life, your entertainment ♥

Purple hair don't care. LULEÅ

 

Återkommande läsare? ↓

bloglovin

Omröstning ↓

Vad vill du se mer av i bloggen ?
 Klagomål
 Umgänge&Partaj
 Åsikter
 Bloggningstips
 Egopics
 Personlighetstester
 Vardagsbetraktelser
 Smink&Hårtips
 Bus&Hyss
 Tävlingar
 Videobloggar
 Musiktips

Senaste nytt

Kategorier

Tidigare år

Bloggträd

Länkar

Sök i bloggen

Translate

Följ min blogg ↓

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards