ANGELICATO

Alla inlägg under september 2007

Av angelica - 20 september 2007 23:48

86% Norrländsk

Av angelica - 20 september 2007 00:27

MP3:n är en av det bästa i mitt liv som finns, den har alltid alltid alltid ALLTID ALLTID (!) funnits där i mig, i mitt ÖRA. De dagar, när jag har gjort misstaget att glömma den, hemma, lååångt ifrån där jag är, då har jag sörjt.

MP<3 (ZAP JR101)



DMX

Av angelica - 20 september 2007 00:16

Det är dags för mig att sova, en timme tidigare än vanligt!

Hyffsat trött efter ridningen faktiskt, men det var jobbigast första lektionen. Då fick jag rangelben när jag klev av, nu blir det lite stelt i låren efteråt.


Imorgon kanske jag stannar kvar på skolan, om jag och mamma ska fara och kolla på lägenheter i Öjebyn som vi måste tacka ja eller nej till.


Stressad över inlämningsarbetet, det ska redovisas muntligt på tisdag, med färdig plansch och allt. Måste göra en anläggning åså, har valt hundpensionat och det tog mig nästan 2 vekor att bestämma mig för, så har inte gjort någonting än typ, allting kvar och efter som ett svin, ajja jag snör ihop något förfan. Prov eller något på onsdag i djursjukvård också, annars soft.


Snart har jag jouren på morgonen i smådjurshuset, då kommer jag att vara i Piteå hos min mormor i stan och sova över där eftersom jag måste vara på skolan 06:45 varje dag i en hel vecka och stanna kvar på skolan tills typ 17-18 eller vad det nu var.


Minna måste fixa ett place där hennes kisse kan vara när vi ska flyttaa till lägenheten eftersom att jag är allergisk mot katt.. Hoppas det fixar sig bra!


NU ERA ÄCKELMÄNNISKOR , ska cp:t sova

Av angelica - 19 september 2007 23:16

Ärligt, det ser härligt ut med vattnet..,

Som en gigantisk vattendroppe, nice!

Av angelica - 19 september 2007 23:08

Så härlig, dock har jag inte lyckats få tag på den , surt surt surt

funkar inte ladda den osv blä.

Av angelica - 19 september 2007 23:03

Road

Av angelica - 19 september 2007 22:38

Person som sov i din säng: Jag själv

Person som du pratade med: Minna i telefon

Person du gick på stan med: Kristofer

Person du skällde på: Mamma säkert

Låt du hörde: the legion of doom - lolitas medicine (from autumn to ashes vs dead poetic)

Film du såg: Minns inte

Mat du åt: Palt på skolan, annars pepparkakor

Kram: Fanny på bussen

Puss: Kristofer ;}

Känslan: Stressad

Resa: Dra mig vartsomhelst, TACK!

Glädje: Hade ridning idag

Dröm: Venne

Person du träffade: venne

Person du fick sms av: Fanny som undrade om jag hade "rastat ormen" ;D

Gången du åt 7-eleven korv: Aldrig

Gången du var utomhus: Gick från bilen in ca 3 m

Gången hela din familj åt tillsammans: Verkligen ingen aning, kanske i våras möjligen, vet inte alls.,

Saken du köpte: Sist var säkert choklad lr nå

Personen du fick komplimang av: Kan inte hantera komplimanger, blir sur i själen och osäker som ett svin..

Gången du duschade: Imorse tbh

Allmänt: Jag vill ha en Loka!

Ska bli skoj: Att äta nästa gång

Ska inte bli skoj: Kliva upp för att fara till skolan imorgon

Spara till: inget

Pålägg som gäller: smööör, kött ost typ

Önskar du att du var bättre på: typ allt och inget

Dagens dryck: Vatten te mjölk osv

Vad saknar du: Kristofer <3

Fem band/artister: DMX, Fabolous, Mindless Self Indulgence, The Knife och The Game 

Brukar du svära mycket: Alltid

Gillar du att slåss: Ja men bara om det inte skulle göra så förbannat ont, står över TACK -.-

Snyggast i världen: Av hästar är rasen : TINKER

» My life, your entertainment ♥

Purple hair don't care. LULEÅ

 

Återkommande läsare? ↓

bloglovin

Omröstning ↓

Vad vill du se mer av i bloggen ?
 Klagomål
 Umgänge&Partaj
 Åsikter
 Bloggningstips
 Egopics
 Personlighetstester
 Vardagsbetraktelser
 Smink&Hårtips
 Bus&Hyss
 Tävlingar
 Videobloggar
 Musiktips

Senaste nytt

Kategorier

Tidigare år

Bloggträd

Länkar

Sök i bloggen

Translate

Följ min blogg ↓

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards