ANGELICATO

Alla inlägg under september 2007

Av angelica - 1 september 2007 02:20

Igår så var jag med emma, jenny ange och anna! NICE PILTRE <3


Innan vi samlades alla på stan så fördrev jag tiden med att gå till kulturens och satt och läste etologi, beteende och kroppsspråk osv i någon timme, jag är typ helt road av det , hojjah!

Vi gick och käkade på Waldorf och det var beslutsångest som vanligt; Ska jag våga prova någonting nytt eller inte. Det blev säkra före det osäkra, fyra små rätter. JAG VILL KUNNA CHANSA, jag tycker om allt, det vet jag, men som tidigare nämnt så fattar jag inte varför jag inte kan. Blev uppmanad av allihopa att prova någonting nytt.

Sedan valsade vi på till bowlinghallen, vill att emma ska skicka bilderna, HAHGA!

Efter det gick vi och hyrde film på hemmkväll (fult namn), det blev att se Parfymen. Den var mycket bra, men ingen förstod sig på hur början av filmen hängde ihop med slutet?! Jenny skulle se om den och försöka förstå?


Jelle, angie, kenny, emmy och nille goes bowling

Jelle, angie, kenny, emmy och nille goes hyra Mörögården till hösten!

» My life, your entertainment ♥

Purple hair don't care. LULEÅ

 

Återkommande läsare? ↓

bloglovin

Omröstning ↓

Vad vill du se mer av i bloggen ?
 Klagomål
 Umgänge&Partaj
 Åsikter
 Bloggningstips
 Egopics
 Personlighetstester
 Vardagsbetraktelser
 Smink&Hårtips
 Bus&Hyss
 Tävlingar
 Videobloggar
 Musiktips

Senaste nytt

Kategorier

Tidigare år

Bloggträd

Länkar

Sök i bloggen

Translate

Följ min blogg ↓

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards