ANGELICATO

Alla inlägg under september 2007

IIH

Av angelica - 7 september 2007 16:35

Jag är hos Krills, med Krills ;D

Av angelica - 7 september 2007 00:57

No matter where you go... No matter what you do... I will hunt you down. I will hunt you down and when I find you, I'm gonna cut you open and EAT YOUR MOTHERFUCKING HEART!

Av angelica - 7 september 2007 00:45

Devil I rebuke You

Hur långt kan man gå för att bevara en hemlighet?


Kom att börja tänka på etologin i veckan när lärarn Ola pratade om att djur inte förstår riktigt vad vi säger, utan går på tonfallet osv. Även om man säger de mest grymmaste sakerna men tonfallet är snällt och rogivande osv så kommer tex hunden vifta på svansen och vara glad. Han drog ett exempel på om man skulle säga;


"Hej, min vovve. Ska jag skära halsen av dig?"


Ja, ni fattar. Hela klassen garva inklusive jag, det lät så lustigt!

Av angelica - 7 september 2007 00:05

All the dreams we held so close

Seem to all go up in smoke

Oh let me whisper in your ear

Don't let them feel your fear


Every whisper of every waking hour


CP-ryggen krånglar, fick sådär ont så hela kroppen vek sig av smärta när jag böjde mig för att kolla vad för roligt som fanns i den nedre delen av kylskåpet. Smörjt med nån salva och kirrat muskelavslappnande, blir helt galen, den ska inte få förstöra min helg, alla medel är tillåtna i denna kamp.


GAH


when times get rough

And friends just can't be found

Av angelica - 6 september 2007 22:38

JAG SKA ETA OPP ER!


(På tal om tigrar;en inavlad jävel;

http://tippedearclan.files.wordpress.com/2007/03/whitetigerdeformed3.jpg)

Av angelica - 6 september 2007 20:36

Såg den gulliga minipippin på exemplen så ville doa en , HÄHÄ


http://searchpet.live.se/editor.aspx

gah

Av angelica - 6 september 2007 18:40

"Sen så sa Emmi, Bella och Gabbi ''Nu klarar du dig utan Angelica'' dvs när jag hade våran humor utan henne. Men då slogs jag av ensamhetstanken. Angelica jag klarar mig inte alls utan dig och det kommer jag aldrig att göra! Pussar på sjukling!" Copat från fannys blogg;O


Jag kommer bli glömd,

borttappad i en främmande klass,

en förbrukad spelpjäs ;(

» My life, your entertainment ♥

Purple hair don't care. LULEÅ

 

Återkommande läsare? ↓

bloglovin

Omröstning ↓

Vad vill du se mer av i bloggen ?
 Klagomål
 Umgänge&Partaj
 Åsikter
 Bloggningstips
 Egopics
 Personlighetstester
 Vardagsbetraktelser
 Smink&Hårtips
 Bus&Hyss
 Tävlingar
 Videobloggar
 Musiktips

Senaste nytt

Kategorier

Tidigare år

Bloggträd

Länkar

Sök i bloggen

Translate

Följ min blogg ↓

bloglovin

Skapa flashcards