ANGELICATO

Alla inlägg under maj 2008

Av angelica - 19 maj 2008 17:24

I mina ögon är det här inte grovt retuscherat.

Vad jag gjort är helt enkelt bara;

  • -Snabbklonat bort handduk som hänger i bakgrunden.
  • -Ökat kontrasten.
  • -Lagt på ett orange/ljusbrunt lager.

-Ljusat upp ögonvita, lagt på mörkare runt ögonen, ljusat upp iris samt en vit prick på ögat.


För mycket ? - Det är upp till var och en antar jag.

Vad tycker ni?



"Angelica, Ibland är jag dum och spelar the devils advocate, ibland bara fånar jag mig oförsvarligt barnsligt, men du är vacker som en ängel, och du verkar ha ett hjärta utav guld. Om jag sårat dig, så var det min skäl inte min mening. Flåt. av virtuosen"


-mkaj ;) nah inte sårat snarare irriterat, fast det kansjke är din grej ;D

Av angelica - 18 maj 2008 22:47

Direkt när ett fall lyfts upp i media - då ska helt plötsligt alla visa empati och bry sig genom att tända ett ljus för att hedra offret.



Men alla andra barn som dagligen dör i Afrika pga svält? de som du inte tänker på bara för att du inte sett deras ansikten tryckta på aftonbladets förstasida - De då?



- Ska du ha tänt ljus varje kväll?


- Ja, jävlar vad du måste köpa värmeljus!


Av angelica - 18 maj 2008 21:59


Känner ni inte att det fattas något?

Jag vet att Du vill.

Du vet att Du vill.

Alla vill - Hon vill - Jag vill.


Du snokar - Jag snokar - Hon snokar - Alla snokar.

And we love it !


Det fattas både något och någon i ditt liv.

Vad och Vem ?

Svar: ANGIE och HENNES BLOGG


VISIT MADDAPHUKKERS!


Av angelica - 18 maj 2008 21:03


"Hahahaha..det syns tydligt att det är en kraftigt retuscherad bild. Förmodligen är det nån bild från nån slitzmagazine."


naah, skule väl aldrig säga att bilden är fett omgjord, men visst är den fixad.


Om det är för mycket? -Ja det får ni väl avgöra själv i början av veckan, då jag även kommer att lägga upp orginalet.

Av angelica - 18 maj 2008 20:46


Jag fattar inte varför man dricker, vare sig man egentligen vill det eller ej.

Grupptryck eller blyghet skiter jag fan i.


Någon ?

kommentera

Av angelica - 18 maj 2008 14:12


Om du ser kvinnan spinna klockvis så betyder det att att du använder högersidan av din hjärna. Spinner kvinnan åt andra hållet så använder du vänstra hjärnhalvan.


Enligt Universitet Yale i USA som genomfört en studie på 5 år kan bara 14% av det amerikanska folket se kvinnan spinna åt båda håll.


Kristofer ser endast klockvis, och jag ser båda hållen.


Vad ser ni ?


'

'

'

'

'

Vänster hjärnhalva anses vara logisk och tar hand om vår verbala förmåga. Höger hjärnhalva är konstnärlig och intuitiv.


Vänster hjärnhalva
–logiska hjärnhalvan

° Logiskt tänkande
° Analytiskt tänkande
° Strategiskt tänkande
° Taktiskt tänkande
° Kritiskt tänkande
° Rationellt handlande
° Verbalt uttryckssätt
° Linjära samband


Höger hjärnhalva
–gestalthjärnhalvan

° Irrationellt handlande
° Helhetssyn
° Kreativitet
° Intuition
° Inlevelseförmåga
° Positiv feedback
° Bildspråk
° Kroppsspråk
° Visualiseringsförmåga
° Känslomedvetenhet

Av angelica - 18 maj 2008 00:58


mm och sen fick jag ett mail från nån modellsida varav de ville att jag skulle joina till en audition tydligen. mest troligt bullshit, för det har det varit varenda gång hitills.


Skulle jag vilja joina modellvärlden skulle jag nog rikta in mig på stockholmsgruppen där stor-ange har kontakter. That's it.

Av angelica - 18 maj 2008 00:54


http://www.ettklickforskogen.se


Upptäckte den här sidan nån gång under högstadiet,

push the button ffs


Pär Domeij som tagit bilderna i fotogalleriet har bott i min by och jag har umgåtts med hans barn när jag var yngre; Olov och Johan.


http://www.ettklickforskogen.se


I'm no hero, men jag sitter fan inte bara och ser på.

» My life, your entertainment ♥

Purple hair don't care. LULEÅ

 

Återkommande läsare? ↓

bloglovin

Omröstning ↓

Vad vill du se mer av i bloggen ?
 Klagomål
 Umgänge&Partaj
 Åsikter
 Bloggningstips
 Egopics
 Personlighetstester
 Vardagsbetraktelser
 Smink&Hårtips
 Bus&Hyss
 Tävlingar
 Videobloggar
 Musiktips

Senaste nytt

Kategorier

Tidigare år

Bloggträd

Länkar

Sök i bloggen

Translate

Följ min blogg ↓

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards