ANGELICATO

Alla inlägg under maj 2008

Av angelica - 16 maj 2008 00:45


Den här vill jag ha.

Schwarzkopf Professional Osis+ Dust it (mattifying powder)


Låter riktigt bra vad jag läst hitills, minns att frisörskan hedde i nå puder i håret på mig en gång. Mysigt.


Pris : ca170kr

Av angelica - 15 maj 2008 23:46


Köpte två såna här idag, två olika smaker. Nya på Ica Maxi. Helt okej, får ha sånt som ersättning istället för drickyoghurt då jag provar skippa mjölk.


Undrar bara om de går att få tag i på övriga butiker, har aldrig sett de.

Någon som vet?

Av angelica - 14 maj 2008 17:31




visst, man får en viss stämpel på sig när man berättar att man går på grans, hurvida det stämmer ..?

man kan vara hur man vill där

många puckon där ja, men hoppas jag inte är en av de iaf, haha

Av angelica - 13 maj 2008 19:25


apbergets chat, där kan vad fan som helst hända. Känns som tv-program, skillnaden är att man kan delta ;P




elin vet ;>

Av angelica - 13 maj 2008 18:36

Snyggkrills skickade en länk nyss, haha !

Av angelica - 12 maj 2008 22:46


Det blir att bo hemma ett år till av praktiska skäl, har allt för mycket som binder mig till pendlande känns det som.

Fast jag klagar inte så mycket över det, får ist 1000 kr/månaden EXTRA utöver det vanliga. Detta förtjänar en smiley :)

Cash säger jag bara!



Av angelica - 12 maj 2008 21:18

Det här inlägget är mest för att ni dryga som läser

(och går i skolan under tiden jag sover)

ska känna avund

and I like it!



Nu blir det veckans schema IGEN


Som ni ser:

Fredag LEDIG (varje vecka framöver)

Torsdag har vi en lektion dvs så skiter jag i den = LEDIG

Onsdag prov på morgonen sen LEDIG


För jag har inget mer småföretagande, lärarn kan ta sig i fittan och vrida om. Dock tråkigt att mista kursen eftesom jag sett fram emot den egentligen, det är grisfittslärarens fel.

Syon sa att det inte spelar nån roll om jag tar bort kursen eller får ett ig.

"Gå på lektionen bara för närvarons skull om du vill, eller gå hem och sov"

» My life, your entertainment ♥

Purple hair don't care. LULEÅ

 

Återkommande läsare? ↓

bloglovin

Omröstning ↓

Vad vill du se mer av i bloggen ?
 Klagomål
 Umgänge&Partaj
 Åsikter
 Bloggningstips
 Egopics
 Personlighetstester
 Vardagsbetraktelser
 Smink&Hårtips
 Bus&Hyss
 Tävlingar
 Videobloggar
 Musiktips

Senaste nytt

Kategorier

Tidigare år

Bloggträd

Länkar

Sök i bloggen

Translate

Följ min blogg ↓

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards