ANGELICATO

Alla inlägg under maj 2008

Av angelica - 22 maj 2008 11:12


I kursen Djur i park så ingår det att man ska guida runt grupper på skolan.

Den första gruppen är nu avklarad av mig och Emma tsm.

17st 6årselever med 3 vuxna.

1½ h


Det gick jättebra, några tyckte det var otäckt med de stora djuren och började gråta, men när de fick se de små kaninerna så vart allting nästan okej igen verkade det som :)


"Vi vill se ormarna! Hästarna Grisarna!!!!"


Nästa vecka blir det inför elever som går 8:an har jag för mig


Av angelica - 21 maj 2008 23:14


Jag vill också fara och se, nån gång.



Auschwitz by ~Koggamojj on deviantART
Av angelica - 21 maj 2008 22:42


Du viskar nära att det känns som att alla kan se i ditt ansikte och på din kropp -att du har blivit sårad och du vill aldrig, aldrig tillbaks dit igen


Bio på fredagkväll med jenny, anna, emma, kristofer, jocke, janne robert om jag minns rätt (?)


Under all den här ytan finns nåt du aldrig kommer få se
För jag tänker gömma det för dig,
det är mitt och bara mitt


Guidning med emma.h inför 20 pers imorgon runt på skolan


Så kom igen då, med allt du har och lappa ihop mig bäst du kan


Mår skitilla och värker som fan i magen


fuck you and have a nice day

Av angelica - 21 maj 2008 21:57


Hittade nåra sketna old pics på fanskapet till denna hemska blogg



här var jag dum och tänkte inte alls, möjligtvis anpassad på första kmr inte ihåg

Av angelica - 21 maj 2008 21:16

Sen jag gick i hmm typ 8an? har jag vart nerkärad i dessa hi top, sjukt sköna och riktigt bra för både min rygg och sargade senor. Har jag en period då jag bara behöver vinkla foten lite för att vricka jag så drar jag jag bara åt de två spännena.


Har alltid haft svarta eller guldsvarta. Det dåliga är att jag går sönder de på ca 5mån, nöter upp de bak vid hälen. De jag har nu har ett litet hål vid tån efter bara 4 mån. inte heller en fördel att de kostar 700-800.


Äcklades dock av skorna första gångerna jag såg de, rätt länge faktiskt.

sen provade jag de, ack så sköna de var





men nu har jag bestämt mig för att köpa vita, kan ju prova iaf, nästa par blir säkert svart igen.



Av angelica - 21 maj 2008 00:19


Jag kan inte lita på någon längre.


Hur kan en persons handling rasera all form av tillit jag någonsin haft inom mig?


Hur har jag kunnat bli så här vaksam, hur kan allt vara som bortblåst.


Den person jag litade på, mer än jag litat på någon annan -svek mig.

Jag var inte förberedd.

ung och dum


Förut var jag mer framåt, men sen dess är jag tydligen inåtvänd och tillbakadragen.


Du svek mig och alla ord efteråt var tomma.

alla förlåt bleknade lika fort du tänkte de.


Där och då blev lögnen sann och falskheten uppriktig.


Det lönar sig inte att försöka lita på någon.

När dagen då man blir sviken kommer är allt bara till spillo.

Då är det bättre att vara på sin vakt, att distansera sig så gott det går, inte låta sig falla hän, inte förlora kontrollen genom att lita för att sedan bli sviken. Då förlorar du inte lika mycket- för du visste om det.


Man ska inte behöva hålla koll på personer så mkt som jag vill.

Den enda jag kan hålla koll på är mig själv.


DIN DUMMA JÄVLA FITTA över ett år har gått och ändå hänger du kvar som ett jävla spöke.

Det tog sån jävla tid att komma över dig och även fast lyckades med det så har jag aldrig kommit över sveket.


Jag känner mig som en brännmärkt person.


-Den enda jag litar på är mig själv.

Om jag tappar kontrollen över mig själv, -vad har jag kvar då...

men jag är förberedd nu

jag har kontrollen

and I won't let it go

Av angelica - 20 maj 2008 20:12


Yaaa kort uppdatering om vad jag gör/har gjort


  • Firat anna på stan samt tjejkväll med Anna, Angie, Jenny och Emma -ty anna fyllde 18 år. Bilder kommer.
  • Middag på Exotic med Jenny, Kristofer, Emma och Jocke. Bilder kommer.
  • Stan med Kristofer, Emma, Jenny och Jocke. >Köpte nya jeans (ljusgrå äntligen) och två toppar(svarta halterneck med tygtjoflänghäng och tub).

För första gången på bokstavligen drygt ett år köpte jag ett halsband(guldfärgat) Hjälp, jag skrämmer mig själv :S Bilder kommer nog.


De som säger att tiden läker alla sår -de ljuger


Av angelica - 19 maj 2008 20:17

Eftersom magproblemen ökat senaste månaderna men verkar lugna ner sig på helgerna så är min tanke att det trots allt inte är laktos trots allt.


Utan som förmodat bara en dålig kombination; en satans lättstressad människa med en känslig mage = Kommer väl alltid dras med det.


Nu när det är strejk kan man ju inte göra nånting, så inga laktostester än.

Vill ha svart på vitt för att utesluta.


"Sluta stressa då" kan vara jävligt lätt att säga, men det är som att säga åt en person som inte känner skuld att skämmas, eller en ledsen person att bli glad.


har haft kjorv sen 7an, alltså sammanlagt 5 år nu, less.


och värst är det på kvällen --> därav gnäller jag över det i MIN blogg

arsle

» My life, your entertainment ♥

Purple hair don't care. LULEÅ

 

Återkommande läsare? ↓

bloglovin

Omröstning ↓

Vad vill du se mer av i bloggen ?
 Klagomål
 Umgänge&Partaj
 Åsikter
 Bloggningstips
 Egopics
 Personlighetstester
 Vardagsbetraktelser
 Smink&Hårtips
 Bus&Hyss
 Tävlingar
 Videobloggar
 Musiktips

Senaste nytt

Kategorier

Tidigare år

Bloggträd

Länkar

Sök i bloggen

Translate

Följ min blogg ↓

bloglovin

Skapa flashcards