ANGELICATO

Alla inlägg under maj 2008

Av angelica - 25 maj 2008 13:59


feest igår för Janne 18 år, riktigt chill, vi var i Jannes farfars/morfars(?) stuga ute i ingenstans. Lugnet där var som i Mörön.


>>Megacharmigt inlägg<<



Av angelica - 24 maj 2008 00:02

Bio med folket. filmen hade sån där dålig 'humor'. Helt okej om man bortser från det. Jag kan inte förstå att folk skrattar åt sånt, kasst ju?


DOCK så hadeKristofer Peter Svanberg TAPPAT BORT biljetterna, men vi snackade med personalen och det löste sig.


Första gången jag vart på bio utan att gå därifrån med en riven biljett.


'Om det kommer en kontrollant så har jag inte sett er, hähä' sa personalen.


och hade någon velat gå dit gratis så var det en kille som hade 'en biljett för mycket' och ropade ut om någon ville ha den. Ingen tog den, alla hade väl redan.

Av angelica - 23 maj 2008 00:55

har tydligen fått 69 kommentarer den här veckan, känns mycket.

Av angelica - 23 maj 2008 00:43

allt vore mkt enklare då...


nonstop gråtfloder 2½h.


jag hatar mig själv.



vore mysigt att dö, ärligt.

Av angelica - 22 maj 2008 20:36


Till er som har musik på eran blogg: Det är bland det mest äckliga jag vet.

Spelar ni någonsin musik själva när ni sitter vid datorn?

Tänk er två låtar samtidigt; det blir kaos och jag besöker er aldrig igen.


Ert fel, eran förlust.

Av angelica - 22 maj 2008 19:47


rawr säger:
jaaa, angelicaa, klädde du av dig medans jag pratade med dig ;p
' angelicato säger:
ååh förlååååt vart så fruktansvärt pilsk !
rawr säger:
jag förstår dig!!!!
det är en vanlig företeelse!
man blir så pilsk att man inte kan hålla sig o då blir folk fasligt intresserade över på vilket sätt man gjorde det

Av angelica - 22 maj 2008 17:21


' angelicato säger:
jävla mupp att han inte socialar sig


rawr säger:
aaaa ;p Tänk om han är väldigt blyg eller vad =/ ??


' angelicato säger:
mentyp ;O
mördare !
täckmantel: elev
FBI


rawr säger:
hahah ;p
men då borde han ju vara social ;p ?


' angelicato säger:
han får inte avslöja sig antar jag
hahaahha fan va evil ;D
värsta hm fördomarna om honom, CP, agent, trög i skallen
ahhahah


rawr säger:
hahahah, jaaa ; )
nåååå
han är nog inte bög heller ; )


' angelicato säger:
AHAHH där kom den: BÖG
helt klart en smygbög


inget illa menat, mwhähäh

» My life, your entertainment ♥

Purple hair don't care. LULEÅ

 

Återkommande läsare? ↓

bloglovin

Omröstning ↓

Vad vill du se mer av i bloggen ?
 Klagomål
 Umgänge&Partaj
 Åsikter
 Bloggningstips
 Egopics
 Personlighetstester
 Vardagsbetraktelser
 Smink&Hårtips
 Bus&Hyss
 Tävlingar
 Videobloggar
 Musiktips

Senaste nytt

Kategorier

Tidigare år

Bloggträd

Länkar

Sök i bloggen

Translate

Följ min blogg ↓

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards