ANGELICATO

Alla inlägg under maj 2008

Av angelica - 8 maj 2008 15:11


Har använt den här Loreal, Casting Crème Gloss i snart ett år. Ebony Black 200.


Ska fixa håret ikväll, aldrig haft tid för det förns nu.


Det är inte färg, bara toning, känner inte att jag varken vill/behöver färga.


Tycker om den riktigt mycket.


Tydligen innehåller den både Aloe Vera och Green Tea, fast det är nog inget som gör märkbar skillnad, eller snarare ingen skillnad alls, mest troligt bara för att det låter fint.


Kärlek åt Kristofer, charmkillen <3

Av angelica - 8 maj 2008 15:02


0755 Påväg till bussen

Kom på i bilen att jag glömt redovisningspapper hemma.

Så det blev bara att vända om hem.

Ingen buss förns 1 timme senare.


1210 Påväg in till Piteå, stan.

Råkade hoppa av vid ok öjebyn av ren vana istället för att åka in till stan.

Ingen buss förns 1h senare.(trodde jag)

Satt djupt i min egen värld och kollade busslistor, så hör jag en buss köra förbi, 208 som jag knappt visste fanns, fuck arg.

sprang tillbaka till lokalhållplatsen och fann att jag missat en buss (en annan linje jag aldrig åkt där heller) där också med 2-3 min (fråga gubbe)


Ingen mobil under hela den tiden, det var laddaren till den jag skulle hämta i stan. Så jag visste aldrig vad klockan var så var tvungen att fråga en gubbe vad den var för att ha lite mer koll.


Nu är jag trött som ett fanskap. 

Av angelica - 8 maj 2008 00:34

Alltså i boken när Mamma mu fiskar med Kråkan.

Jag vill seriöst äta de där bullarna, det ser så gott ut, fan alltså att man inte kunde gå in i bilden..

Det har jag velat ända sen jag var liten,

äta de där bullarna..


GAH !!!!!

Av angelica - 8 maj 2008 00:20

min

min

kristofers

kärlek åt kristofer, alltid <3

Av angelica - 5 maj 2008 21:19


Detta schema är för v19 

Vi på grans får ju nya schema varje vecka året om.

Ni som inte tycker om det - har förmodligen aldrig haft det..


Oerhört skönt att först sluta tidigt på torsdag och sedan vara ledig på fredag!

Av angelica - 2 maj 2008 19:08

Nu har Kristofer/Obztruct klämt fram en till cs-film - Molander Ultimate Victory


http://soiledmedia.se.nu

Download Molander_UV.rar


"En av förra årets svenska höjdpunkter inom CS-film var obztructs bygge vid namn Brothers In Arms, en film som handlade om molander och hollie. Molander var uppenbarligen nöjd nog med filmen för att få sig en helt egen från samma filmskapare.



Snygga frags, snygg redigering och ett skönt tryck är vad molander - Ultimate Victory. Ett snyggt, dock mediokert intro är vad som underhåller dig den första minuten, sedan pumpar det på med halvåret som har gått för molander där han skjuter ner både semi-lag och storheter som fnatic och Virtus.pro


Tyckte du om Brothers In Arms lär du tycka om den här filmen då den känns ganska lik i helheten, obztruct har verkligen hittat en stil som känns unik och fräsch. För att ladda hem den drygt 6 minuter långa, 160MB tunga filmen är det bara att snegla nedåt!" - fragbite

» My life, your entertainment ♥

Purple hair don't care. LULEÅ

 

Återkommande läsare? ↓

bloglovin

Omröstning ↓

Vad vill du se mer av i bloggen ?
 Klagomål
 Umgänge&Partaj
 Åsikter
 Bloggningstips
 Egopics
 Personlighetstester
 Vardagsbetraktelser
 Smink&Hårtips
 Bus&Hyss
 Tävlingar
 Videobloggar
 Musiktips

Senaste nytt

Kategorier

Tidigare år

Bloggträd

Länkar

Sök i bloggen

Translate

Följ min blogg ↓

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards