ANGELICATO

Alla inlägg under maj 2008

Av angelica - 12 maj 2008 20:36


Jag har inte druckit mjölk på hela helgen och har inte heller haft nå surt vad jag kan minnas, inte den där pingisbollen som vill upp.

Glömde bort mig idag, drack två glas mjölk.


Antingen beror det sura som just nu skvalpar upp då och då på mjölken

eller så är det bara för att det är skola igen.


Ska inte glömma bort det mer, påminn mig om ni ser mig in action!

Ska prova iaf några veckor.


Av angelica - 12 maj 2008 20:27


Självaste Kristofer "Charmpojken" Svanberg ringde nyss och berättade att de hade köpt ren och skär smördeg.


Då är ju nu min fråga; smakar inte smördeg skit utan nånting annat "på"?

Torrt är min tanke, mamma sa att det är salt och inte alls gott.

Men snyggis var prompt bestämd att det skulle bli gott.


Vi får helt enkelt se?


Någon som ätit det "rent" ? kommentera isf


__________

' angelicato säger:
hur gick det med smördegen ?

Kristofer(L)Angelica säger:
det blev skitgott
svårt att äta ;O


alltså jag kanske uttryckte mig klumpigt, som att de skulle äta det rått,fast de snörde ju in det i ugn förstås. Skulle föredra smördeg med nå klet i däremot, hähä

Av angelica - 8 maj 2008 22:01


alltså det känns så äckligt i magen.


det är som en varm klump som tvingar sig upp i halsen, som att en varm pingisboll försöker trycka sig upp och igenom strupen, men ångrar sig och vänder ner. over and over again.


drack nyss två glas juice och två tunnbrödsmackor och mådde tvärilla i typ 2 min direkt efter.


GAH

Av angelica - 8 maj 2008 21:05


Jahapp då har man kärat ner sig igen, brukar jag sällan göra i kläder för att vara ärlig.


Påminner om den andra zebra-tröjan jag vill ha.


På tal om kläder så har jag vuxit ur ett till par jeans, från MQ.

Bedrövligt, har inte haft de på ett par veckor.

Satans helvetes pissfitta.


Vad fan ska jag göra, har så jävla svårt att hitta byxor, FITTA!!!!!!!!!!!!!!!

HELVETE JAG ÄR SÅ JÄVLA FITTARG jas hidakj½½½½½½½½½½½½½½½½½!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


___

Uppdatering 21:32

TRIPPELFITTA


frakten går tydligen på >>>79.95 DOLLAR<<<

Sinnessjukt, där sprack möjligheten till den drömmen.....

jag vill ha mina elskade zebratröjor...

Varför ska allt gå så problemhelvete idag, det är bara för att allt kändes så nöjt igår, helvete.


Jag ska dräpa lules butiker för att de alltid ska ha så opersonliga kläder.

allting är med volanger och massa onödigt äckel.

allt ser likajävladant ut.

Av angelica - 8 maj 2008 20:30


Alltså nu har jag börjat fundera som fan på hur bra det egentligen kommer att fungera med lägenhet för mig...


Huvudproblemen är:

  • Kan bli problem med ridningen som är på kvällen en gång i veckan, i lule.

  • Största 'hindret' Jag vill verkligen inte träffa Kristofer mindre bara på grund av skolan, visst helgerna är man ju ledig men de där kvällarna man träffas nån gång under veckodagarna gör så sjukt mycket. och är jag med kristofer under veckorna, ja då kan man ju fundera om det egentligen inte vore enklast att bo hemma.

  • Dessutom kommer jag ha massa djur att kånka på om jag blir borta mer än en helg, som max 4 burar med 11 möss och ett terrarium med en salamander och möjligtvis degus. Må låta smått men det är inte lika enkelt som att ta med en hund i koppel.

måste fan tänka över det, står på 2plats på en 1a på öjagatan..


kanske hmm om pappa kommer med samma förslag som för den här terminen, att jag får 1000 kr extra varje månad om jag avstår ? ;P

då är det nog enklare att säga nej, cash jag är lättköpt.


Av angelica - 8 maj 2008 19:49


"angie sa:
alltså tre hunkar är rätt mycket
det borde nästan räcka med 1?
' angelicato sa:
jaa vi tar 1"


Alltså det låter helt fel det där, men det är annas hunk, eller vem denne blir vet vi ju egentligen inte än, det får ödet bestämma vilka som är på stan imorgon :) Mer än så säger vi inte om det.


Det blir alltså flickträff imorgon; Jag, Anna (som ännu har mer liv än att ha pixbox eller blogg), Angelina, Emma och Jenny !


Längtar


Av angelica - 8 maj 2008 15:29


Har läst och analyserat boken Gökboet i svenskan, muntlig redovisning idag

Dock tycker jag att filmen är bättre, riktigt bra, och att boken är seg men kompletterar filmen. Läser och ser du historien så får man en bredare överbild helt enkelt.


Tänkte visa ett filmklipp på svenskan, men datavagnen var upptagen så det blev inte, kanske nån annan svenska-lektion, för den är så kul.


"I'm talking about form!
I'm talking about content!
I'm talking about interrelationships!

I'm talking about God, the Devil, Hell, Heaven!

Do you understand, finally?!

Yeah Harding you're so fucking dumb I can't believe it.

oooh oooooh oh

It makes me feel very peculiar, very peculiar, when you throw in something like that!"


Love it.


Av angelica - 8 maj 2008 15:19

 Slut mobil hela veckan = grymt mycket sms när man her på den. 

» My life, your entertainment ♥

Purple hair don't care. LULEÅ

 

Återkommande läsare? ↓

bloglovin

Omröstning ↓

Vad vill du se mer av i bloggen ?
 Klagomål
 Umgänge&Partaj
 Åsikter
 Bloggningstips
 Egopics
 Personlighetstester
 Vardagsbetraktelser
 Smink&Hårtips
 Bus&Hyss
 Tävlingar
 Videobloggar
 Musiktips

Senaste nytt

Kategorier

Tidigare år

Bloggträd

Länkar

Sök i bloggen

Translate

Följ min blogg ↓

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards