ANGELICATO

Alla inlägg under december 2007

Av angelica - 7 december 2007 00:35


http://www.elfyourself.com/?id=1200136008

Länkar då till det här som jag nyss fann i angies blogg, mwhahah

Av angelica - 7 december 2007 00:11

Jag kan inte koncentrera mig, jag typ flyter omkring i mina tankar i min egen lilla värld.

Min typ låtsasfarfar har hittats medvetslös i sin källare, jag vet inte hur länge han hade legat där, men hans granne hittade honom.

Han har inte vaknat än, de har sövt ner honom och han ligger på intensiven lr vad det nu heter,., läget är tydligen väldigt kritiskt, de vet inte om det är en hjärnblödning eller en hjärtinfarkt än. Det kan ju bli kvarstående men, han kanske aldrig blir densamma igen..? Tänk om han dör? Tänk om julen aldrig blir densamma? Tänk om det blir en jul med ett stort hål vid middagsbordet.

Tänk om han inte överlever. Det har ju alltid varit jag, mamma, pappa, erik, farmor, farbror och han på julafton, vart vi än har varit..Tänk om han dör och julen blir förstörd.


Må han överleva<3

Av angelica - 6 december 2007 09:04

<3Älsk<3

Till helgen blir det att umgås i självaste Amish-Hell. Det blir nice, bara jag har sötKristofer med mig! Så efter skolan på fredag bär det först av till g-stan, stadsön, gabbi ska klippa sig efter att jag och Iza har bett om aatt få pyssla med hennes hår, något hon inte vågar göra själv, så sen ska vi färga underhåret mörkt på henne, mest troligt betydligt mörkare än sist förra året på elevhemmet på grans, helt kul var det! Efteråt hämtar mamma eller pappa, så far vi och hämtar älsk på hertz, mys!


Jag har redan i början av veckan gjort klart det arbete vi började med den här lektionen, så jag har hm fritt nu eller nå, så då blir det att kåta på bloggen istället, har dessutom gjort klart djursjukvården, inlämningsarbetet, det var typ ganska tjorvigt, var tvungen att verkligen tänka hur allt hängde ihop, det gick inte att bara skriva om lite texter man hittade på sidorna. Jämför, jämföra och åter jämföra.


Den 18-19 måste typ farmor och farbror  vara hos oss för att jag ska kunna ta mig till skolan, mam och pap ska nämligen träffa det där hm mäktiga vindkraftsfolket 'Dong' lr hur det nu stavas, presskonferens lr hur det nu var. Ruskigt nice må jag säga, hahaha fyfan alltså. Helt galet.

Sen blir det något samarbete med vattenfall också, de ville ha hjälp tydligen.


Förövrigt så har jag jour nästa vecka om jag inte tidigare nämnt det, så det blir jobbigt. Kommer bo hos mormor, det blir som härligt, mums, fast jag känner en enorm saknad av internet må jag säga dock!


Sofie har fått ett till marsvin, urgullig verkligen, fick se en bild från hennes mobil, liten och söt. Mössen är ju små små, mina, fast ajg har tänkt såhär; när jag håller de i samma hand tätt intill varandra, då blir de ju som en enda större kropp, som en liten hamster typ, så mysigt, hihi.

Av angelica - 5 december 2007 12:32

Vad säger ni om det här då?


U R MR GAY



Ser ni stjärnorna på just de bokstäverna?

Knappast en slump eller?


U R MR GAY


Anna kom med en utskrift från ONOFF där de hade kopierat en framsida på just det här, helt kul, smågalet O___o

Av angelica - 5 december 2007 12:22

Nu är min rygg på helvetesvägen igen, vill inte anstränga den, ty en enkel nysning får min ländrygg och svank att ila av ett knivhugg smärta.

Det positiva är att den inte låst sig, än.


Jag har hål i 2h, under den tiden ska jag sitta här i datasalen mest troligt.

Egentligen vill jag sova, men jag hinner inte, jag hinner inte sova.

Kunde knappt somna igårkväll, senaste dagarna har det tagit en sån väldans tid att somna, vrider och vänder, grubblar och hatar. Tillslut blev jag hungrig mitt i allt så jag började må illa av hunger, men orkade inte gå upp.


Det vart strömavbrott för någon dag sen, hmm det var nog inte igårkväll, i hm nån dag sen iaf, minns inte. Iaf så satt jag vid datorn och höll på med ett skolarbete, hade precis hunnit spara så blev det bäcksvart någon minut efter, grymt läskigt jag vart asskraj! Helt hemskt, såg INGENTING, verkligen ingenting alls! Tittade mig omkring i det svarta för att hoppas se iaf någonting, men icket, letade med händerna efter mobilen framför mig på bordet, visste inte om jag hade mobilen med mig, hittade den! Så jag skickade ett sms till mamma så kom hon upp med en ficklampa.

Tydligen, så var det ett planerat strömavbrott som bara höll i sig ett litet tag som man hade blivit förvarnad om fast mamma och pappa hade inte berättat för mig dock, hujjah. Hemska minuter.

Av angelica - 4 december 2007 09:32

Mwhahah jag är helt road av etologin,

"Hanar har ofta mycket att vinna på att befrukta många honor, medan honorna gynnas av att para sig med hanar av de bästa genetiska kvalitet. Hanar har också många gånger ett evolutionärt intresse av att överge en hona när hon är dräktig för att istället para sig med en annan. Honan har däremot ofta ett intresse av att hanen stannar och hjälper till med uppfödningen av avkomman."


Därav teorin av att många förhållanden tar slut vid 9 månader ungefär, vad jag märkt och snackat med andra om.

Det som det också verkar vara typiskt är att det tar slut vid antingen;

1) Någon vecka, inte ens en månad.

2) 3-4 månader.

3) 9 månader

4) 1½ år

5) 5+


Någon som har invändningar eller andra teser?


Kristofer <3

» My life, your entertainment ♥

Purple hair don't care. LULEÅ

 

Återkommande läsare? ↓

bloglovin

Omröstning ↓

Vad vill du se mer av i bloggen ?
 Klagomål
 Umgänge&Partaj
 Åsikter
 Bloggningstips
 Egopics
 Personlighetstester
 Vardagsbetraktelser
 Smink&Hårtips
 Bus&Hyss
 Tävlingar
 Videobloggar
 Musiktips

Senaste nytt

Kategorier

Tidigare år

Bloggträd

Länkar

Sök i bloggen

Translate

Följ min blogg ↓

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards