ANGELICATO

Alla inlägg under december 2007

Av angelica - 20 december 2007 00:27

Och jag hittade nyss en blogg som är av något slag jag inte sett förut, helt mysko, fast jag roas av den, tiden bara sprang iväg när jag läste.

http://baristasnack.blogspot.com/

Av angelica - 19 december 2007 23:10

Drog hem efter första lektionen efter lunch, för sen skulle de andra ha matte och då skulle jag ha hål typ 1½ h eftersom vi fick sluta tidigare från efterl-unch-lektionen och efter matten skulle det varit klassråd, inte fan orkar jag dryga kvar på skolan för ett ynka klassråd där typ inget händer VA?! - Nej precis, hemåt bar det av!


Frågor och svar

Senaste kompis du träffade: Hmm, Anna ?

Personen du pratade I telefon med: Mamma

Du fick SMS av: Emma

Du kramade: Kristofer

Idag är det: Onsdag

Kläder: Långkallingar top osv, uktra-slö-mys

Någonting tråkigt som händer imorgon: Hm, skola

Favoritnummer: Har inget

Färg: Tycker inte om orange, svart, blått, lila, rosa är mys

Årstid: Vet inte, inte slask iaf, inte kallt, men inte varmt och absolut inte äckeljävla solhelvete

Saknar du någon? Nu och alltid

Humör för tillfället? Irriterad, stressad, trött och seg.


Det första du gjorde imorse? Försov mig 20 min

Vad åt du sist? En macka, som middag, var inge hungrig men mamma tvingade mig

Vad irriterar du dig på? Mycket, speciellt människor, och då vissa

Tror du på distansförållanden? Yes

Vart reste du sist? Vet inte, haha gills skolan ? NOT

Vad gjorde du igår kväll? Minns inte

Liknar du din mamma eller pappa? Båda tror jag

Ler du ofta? Säkert.

Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna? Oftast ja, nånting

I vems säng sov du i igår natt? Min egen

Vilken färg har din tröja? Grå


Sorg: Ingen kommentar

Har du någonsin gråtit tills tårana tagit slut? Joo

Har du någonsin gråtit dig till sömns? Joo

Gråter du när du skadar dig? Om det gör nog ont så ja, fast oftast blir jag bara arg


Lycka: Kristofer

Är du en glad person? Vissa minuter arg som ett svin, men annars så ja

Önskar du att du var lyckligare? hm, det är väl bättre nu så

Är lycka överskattat? Nej

Kan musik göra dig glad? Nej, jag lyssnar inte på musik för att bli glad, bara för att förstärka den andra som har övertaget.

Har någon annan än din familj sagt jag älskar dig? Vet fan inte om jag hört någon i min familj säga det, men andra -ja

Har du någonsin sagt, Jag älskar dig? ja

Har du en flick/pojkvän? ja

Är du nöjd med det? Verkligen

Har du varit otrogen någon gång? Nej och det skulle jag aldrig vara, men har varit med om otrohet dock, verkligen inget jag vill uppleva igen.

Vem hatar du verkligen? hm finns många jag irriterar mig på som ett jävla mongo alltså, men hatar vettefan, finns folk jag vill ha bort från världen, men hmm, säkert någon.

Har du någonsin gjort en hat-lista? Icket

Är du en mobbare? Näe, inte vad jag vet



Nuvarande:

Frisyr? Typ långt, svart, mkt uppklippt och någon slags lugg?


Relationer: Pojkvän, dvs upptagen

Till vem sa du , öga mot öga, jag älskar dig till senast? FKristofer

Känner du att du älskar dina närmaste vänner? Joo

Har du haft ett förhållande som varat i över ett år? Nej, men nästan förut.

Älskar du båda dina föräldrar? Säkert

Hur länge har du känt din bästa vän?  Angie, sen vi var 5 år ?

Anser du att man kan ha samma relation med ett husdjur som en vän? Inte totalt, man kan ju älska ett djur lika mkt som en artfrände, men man kan ju inte göra samma saker med djur som med människor, typ inte umgås på samma sätt, dock kan båda vara lika bra.

Har du varit i fler än fem förhållanden de senaste två åren? Men nej

Vilken relation har du till dina gamla klasskamrater? Hälsar väl på alla man möter, umgås än med jenny, emma, anna och angie när tillfällen ges för oss :)

Anser du att det är fel med kärleksrelationer på jobbet?  haha men nej

Läppar eller ögon? ögon

Kramar eller kyssar? Vet inte

Snygg mage eller snygga armar? På vem ?

Tappat bort glasögon/linser? Nej

Brutit ett ben? inte det

Röntgats? faktiskt inte

Krossat någons hjärta? Möjligtvis

Gråtit när någon dött? Joo

Kläder

Äger du ett plagg från en second hand-butik? Nope

Hur många par skor använder du regelbundet? haha ett par för jag går sönder mina reebok efter ca 5 månader

Har du sparat i över två månader för att ha råd att köpa ett klädesplagg? nej

Tycker dina vänner att du köper mycket kläder? Nej

Skulle du kunna tänka dig att jobba på H&M? jodå, men inte på livstid

Har du någon gång burit en folkdräkt? Nej

Har du någon gång slängt ett plagg efter att endast ha använt det en gång? Inte vad jag vet,  fast vissa har man ju bara haft en gång

Anser du att en persons klädstil säger mycket om personen? Nej, verkligen inte, folk gömmer sig ofta bakom sin klädstil, väger upp hur de är inuti.



Personer

Vad tycker du egentligen om kungen? Bryr mig inte om honom

Vem är den bästa läraren du någonsin haft? Ola Sjödin

Vilka är dina förebilder? Har ingen alls, aldrig haft heller

Kan du nämna fem stadsministrar under 1900-talet i Sverige? Nej


Manar er som känner er utmanade!

Av angelica - 19 december 2007 23:00

Somnade på företagande, vi såg film och jag var lika trött som när man blir väckt mitt i natten av nått pucko som vill något, så jag vet inte hur länge jag sov, iaf under hela filmen, jag brukar ju veta vars fan jagär när jag vaknar, men inte idag, haha ja ba VAFAN händer när jag vaknade av att läraren kom med nå papper och la på mitt bord, det var nå julpyssel så då kunde jag gott lika gärna vakna, hade ändå inte kunnat somna om efter en sådan brutal uppväckning, helt borta alltså.


Alltså min töjj har irriterat det andra hålet brevid som är typ nått år, så det är typ ömt och rött där nu, illa illa, har bytt till titan nu som jag alltid har i början tills det är iaf hyffsat läkt.


Min mage är helt urkukad som vanligt, starkt och har sig, jävla magsyra, fräter typ sönder mig inifrån och ut. Mår ju så förbannat illa av det.


Ah juste, var så hungrig på första lektionen så jag funderade på att gå därifrån pga illamående, men vi skulle ha muntlig redovisning så jag stannade gott kvar, sliten som en råtta.


Hmm blev ett gnäll-inlägg här men så får det gott också fortsätta att vara.

Av angelica - 19 december 2007 22:26

Ah juste, kommunalrådet vill att vindkraftsprojektet skall bli av, likaså även norrbottens landshövding, Per Ola Eriksson. Så hoppet har ökat. Det är i nuvarande läget naturvårdsverket som vill ha natura 2000 där. Faktum är att om det blir ett natura 2000-område, så beror allting på vilken grad det får, hur pass skyddat det blir, vilka kriterier vindkraftsbygget måste bli godkända för, priset kan också förändras och man kan ju ändå förstå Dong att de vill avvakta som det är nu, då inget är bestämt.


Ventovarium ägs av Thomas Olsson, Hans-Erik Flodin och Ralph Nyström och bildades 2001 och har sitt säte i Luleå.

Av angelica - 19 december 2007 22:07

Ridningen gick finfint, jag hade en valack, Jerry, han är av det mindre slaget, som Bluei ungefär. Råhärlig var han, mjuk i alla gångarterna, pigg och spurtade på oftast fortare än de andra större hästarna till min förvåning.


Vi hade en liten plutt på typ 4 år som fick provrida, hans pappa ledde honom innanför oss andra som red. Så söt när plutten skrittade runt.

En häst sket och då sa

Plutt: Vad gör den?!

Pappan: Den bajsar.

Plutt: Varför då?

Pappan: För att hästar också gör det.

Plutt: Men det är ju så mycket!


HAHA alla typ vek sig på hästarna av skratt, det lät så gode sött alltså !


"jag upptäckte att om man gör situps, så spänner man magen"

Av angelica - 19 december 2007 00:12

ehm allt for bort som jag skrev, inte mycket men det värsta är att jag nu itne kommer ihåg ens ämnena ska tänka lite, återkommer.........?


Ehmmm, ajja det kan inte ha varit nå viktigt?!


Jag älskar Kristofer, baby!<3

Av angelica - 18 december 2007 23:11

Tydligen så ska angie ha föreläsning för eriks klass imorgon, min lil'bro.

Så lustigt det måste komma att kännas ! Hon har ju Åsa då, så jag är säker redan nu på att ange får mvg, hon är ju så ambitiös och det i kombination med Åsa, vääldigt bra , mwhaha!


Jag har så sjukt ont i min svanskota alltså, kan inte sitta normalt utan att det ska bli en dunkande, malande smärtkänsla, så jag sitter typ antingen med svankrygg för att vinkla kotan me bakåt så den inte belastas, eller så sitter jag på snedden, så jag mer lägger tyngden på höften. Då vet ni?


Imorgon ska far min och de andra ha möte med kommunalrådet, de som är högsta ansvariga osv, förbannat lycka till må jag säga!

Av angelica - 18 december 2007 22:16

MEN HERREGUD här skaffar folket blogg utan att meddela, hittade AMANDAS blogg när jag snokade på mina referenser om vad folk har sökt på google, om de klilckat vidare från en sida osv! omg.

» My life, your entertainment ♥

Purple hair don't care. LULEÅ

 

Återkommande läsare? ↓

bloglovin

Omröstning ↓

Vad vill du se mer av i bloggen ?
 Klagomål
 Umgänge&Partaj
 Åsikter
 Bloggningstips
 Egopics
 Personlighetstester
 Vardagsbetraktelser
 Smink&Hårtips
 Bus&Hyss
 Tävlingar
 Videobloggar
 Musiktips

Senaste nytt

Kategorier

Tidigare år

Bloggträd

Länkar

Sök i bloggen

Translate

Följ min blogg ↓

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards