ANGELICATO

Alla inlägg under december 2007

Av angelica - 13 december 2007 10:38

Tänk Dig: Köttbiten framför Dig på Din tallrik.



För er som inte redan hört en massa om köttffärsskandalen

Så har de i Willys, Hemköp och ICA

funnit att butikerna märker om utgånget kött

med ett nytt utgångsdatum,samt även maler ner härsket kött

för att sedan sälja det


Tänk Dig: ESCHERICHIA COLI/E-COLI och STAPHYLOKOCKER


På Din tallrik!



Bon apetit Svensson

Snart är det jul!

Av angelica - 13 december 2007 09:24

Han är på andra sidan staketet nu...

Saknar


Förfluten tid: Igårnatt när jag försökte sova så hörde jag en massa ljud utifrån vilket visade sig vara lite folk som var småfulla, de såg så roliga ut, satt och tittade lite på de. En travade som en häst och de andra sjöng, ÖPPNA DIN DÖRR med basljud från nån hane samt några honor som stod och bara var.


Nutid: Sitter i datasalen med Lejfan. Mwhahah


Framtid: På fredag blir det klippning och umgås med Krills hela helgen, mys!


Du gav mig skam och skuld och jag kan inte vara en fri människa

YES, såg på nå boktips på tv igår, fastnade för en av de.

"Det ska bli ett sant nöje att döda dig", av Magdalena Graaf

MG


__________________________________________________

Den enas blick dansar

Den andres rymmer all världens sorg

* * *

Såg på ett program där de gjorde studier på råttor.

De ville veta hur tidsuppfattningen påverkas av vissa droger

Tre råttor hade lärt sig att dra i en spak efter exakt 12 sekunder

Skinnerbox

De gav Marijuana till en

Cocaine till den andra

och inget till den tredje


Marijuana-råttan drog i spaken efter 16 s

Cocaine-råttan efter 8 s

och den neutrala råttan efter exakt 12 s

Av angelica - 13 december 2007 09:11

Ah juste på jouren igår så skulle jag byta fruktskålar hos fåglarna, vilket resulterade i att jag fick världens eksem-attack pga att det var kiwi i skålarna samt att jag är allergisk mot det, tydligen så mycket att jag inte kan ta i det heller. SKIT

Av angelica - 13 december 2007 09:07

Lucia med Bonde söker fru-tema


Behöver man säga mer?

XD


Förövrigt så såg jag inte ens vem som var Lucia

Inte för att jag bryr mig så väsentligt

Såg nån blond kaluffs

Av angelica - 11 december 2007 13:51

Dessutom så fick jag 10 MVG och 1 VG på allmänlydnadspasset.

Hann klart det idag, riktigt nice.


Har lärt Maja att räkna till 1,2,3 ;P

Av angelica - 11 december 2007 13:43

Som sagt så är jag hos min mormor hela vecka nu, så det blir att stiga upp 0545 och sedan skoldag som börjar med jour, så jag är på skolan från 0625-1530. Tur som vi har idag så har jag redan slutat, 13.25 typ, vi såg en film.

Ragatan är sjuk så vi har inget företagande sista lektionen, så nu ska jag bara vänta på bussen som går 1410, och sen då fara till mormor, hem.

Funderar på att duscha när jag kommer fram och sedan gå på stan, igen, var igår och fördrev lite tid.


Blir rastlös efter skolan som fan så jag bänkar mig vid tvn och glor, äter och äter även fast jag är sjuuukt mätt, väntar nån minut, äter nå igen. typ frukt bulla juice lr nå. Såg Andra avenyn 2 gånger samma avsnitt igår, såg tom på nobelskiten på 4an ett bra tag, tänkte på hur bra talare många av de som skulle berätta på flera olika språk är egentligen, jämfört med vad man hör på skoltid.


Imorse så var el Pucko 20 min sen till jouren, så jag och Erika hade nästan gjort klart allting när Puckot väl kom. Sen kunde Puckot ingenting och bara stod där och såg allmänt dum ut så man fick säga åt vad puckot skulle göra hela tiden. Pucko!


Åter till det här med att jag är hos mormor; bloggen kan bli vilandes.

Av angelica - 10 december 2007 11:16

Av angelica - 10 december 2007 00:54

Erik frågade om hur många dagar på ett år det är, och det första som kommer upp i mitt huvud är 256. Det var samma för honom, 256, men det är ju inte så det är väl 365 lr nå, haha så jävla kass att inte ha full koll på det alltså, skämmigt.

Kan det ha att göra med att man så mycket kommer i kontakt med sifferkombinationen 256 så mycket i vardagen, MB åså möjligtvis?

» My life, your entertainment ♥

Purple hair don't care. LULEÅ

 

Återkommande läsare? ↓

bloglovin

Omröstning ↓

Vad vill du se mer av i bloggen ?
 Klagomål
 Umgänge&Partaj
 Åsikter
 Bloggningstips
 Egopics
 Personlighetstester
 Vardagsbetraktelser
 Smink&Hårtips
 Bus&Hyss
 Tävlingar
 Videobloggar
 Musiktips

Senaste nytt

Kategorier

Tidigare år

Bloggträd

Länkar

Sök i bloggen

Translate

Följ min blogg ↓

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards