ANGELICATO

Alla inlägg under december 2007

Av angelica - 18 december 2007 00:18

Tiden är slut nu

Jag måste sova

Jag måste drömma


One shot you're down for the count


Jag har prov imorgon/idag då, fast jag har inte pluggat ett piss och det är flera häften plus bok, ojdå säger jag bara, läser väl lite innan jag går och somnar antar jag, får väl gå som det går antar jag. Är inte motiverad.

Fick iaf mvg på samhälls som vi fick tillbaka.

och det muntliga om katten gick bra tror jag, även fast jag blir så nervös så det skakar i händerna så papprena inte vill vara stilla, fast jag vet inte om någon märker det egentligen. Tal, muntligt osv är så förbannat roligt alltså, det har jag inte tyckt förns jag började på grans, sen vi hade debatttalet så har jag tyckt det.


You only got one shot. Baby aim for the heart.

Av angelica - 18 december 2007 00:03

Hmm blogghumör, blir inte långa, men skriver nått som dyker upp i huvet, sen blir det tomt, och sedan är det fyllt med något annat som det blir blogg om också, mest egentligen onödigt, men jag skriver ju ändå inte för att ni ska ha nå att läsa, utan för att det, hmm varför egentligen?


Iaf, har för en gångs skull snokat runt lite på lunar vilket nästan akdrig händer, lunar suger grisfitta, apberget är så jävla mycket bättre för att vara helt ärlig, har ni inte en apberget så kan ni ju typ ta er i bögporret?

ajja, apberget är lätt charmigast. Lunar är så opersonligt och kallt.

Enligt mig.


Läste för ett tag sen kusinens blogg om det där med "seriösa" rubriker och liknande, jag håller typ med, eller jag har inga egna hm studier men det känns ju bättre att läsa en persons blogg när rubrikerna inte bara är typ "hihi, hohohej, coolt, prutt, yesyes osv". Utan nå mer.

Av angelica - 17 december 2007 20:13

Yes, såhär satt Birr med Vill i 2h!


Dagens saknad: Kristofer
Dagens ord: Grisfitta och bögporr

Av angelica - 17 december 2007 19:33

Tänk er: Att först få ca 3 miljoner, och att sedan få 57 miljoner

Tänk er: Att bli snuvad på de pengarna

Tänk er: Besvikelse och ilska.


Kämpa min faderkaka, kämpa för de!

Av angelica - 17 december 2007 13:56

Gode trött jag var på morgonen alltså, avled nästan när Krille tände lampan, hujjah så ljust, jag velar hellre omkring i mörkret.

Bella skulle också med samma buss som jag tydligen så då satt jag med henne i bussen, åt en choklad och somnade sedan.


Vi hade prov om blodomloppet idag nyss, vi skulle skriva allt vi kom på som vi hade skrivit i vårt inlämningsarbete, det gick väl okej, tur det iaf.


Jag kanske ska ta över Bellas två möss, eftersom hon har blivit allergisk lr nå tydligen, synd alltså, ska höra med mam å pap först bara.


Var tvugnen kånka omkring på min ENORMT tunga väska typ 1½km, mitt p´å morgonen, jag har ont i axlarna som en strypt bäver.

Av angelica - 17 december 2007 01:03

Eftersom jag har sovmorgon imorgon, lr rättare sagt idag för att vara sådär äckligt petig och inte bli tillrättavisad och krilles pappa är i piteå så stannar jag tills imorgon och åker in till stan sen och tar en buss därifrån, helt mysigt, en spontan natt extra med Kristofer<3

Dock har jag varit tvungen att slösa tid på koratkatten, ska ha muntlig redovisning imorgon om den och jag började ikväll, hann typ klart just!


WOHO 

Av angelica - 16 december 2007 20:33

Men alltså fyfan vad det spårade ur där ett tag, shitpomper


Höll ingen i den trevliga pojkvaskern Ville så slutade det med att han i samma sekund som man släppte så DO-DONK brutalt in i väggar och dylikt.

Spya på hans tröjan och långkallingarna, byxorna for av, spydde i en av sängarna, föll ner på golvet, spydde igen och låg i sin egen spya tills någon kunde få upp den fulla människan. vatten över hela golvet, draperiet till badkaret for ner, ett folk låg i soffan och spydde, DO-DONK överallt i stort sett.

Fast det var ju ändå trevligt som, bortsett från det där 'toppkaoset' .


Grannarna ringde och klagade en gång, hujjah.


"Är det någon som vill ha vatten, någon?"

Hahah har aldrig frågat det så många gånger ens under en dag någonsin.


Björnen satt och höll i Ville 2h på den satans toan, helt galet.


Jag och Krille var i våra sinnens fulla bruk, gode bra må jag säga.


Reunion med en gammal barndomsvän, Filip dessutom, han kände inte alls igen mig och sa att jag inte ser ut som den angelica han kommer ihåg, det var ju som sagt typ rätt så många år sedan. Blev typ helt paff när jag sa vem jag var, mwhahah! Trevligt, trevligt iaf.


"Krille jag älskar dig, men inte i hålet!" Ville


Niklas.a (för er som inte vet vem det är så har vi gått i samma klass från lågstadiet ända tills vi gick ut 9an) var ju också med på festen, haha fast han var iaf inte en av de som man var tvungen ta hand om. Han låg väl och garvade på golvet nån gång. mwhah.


Krille är genomsöt<3


Sen innan vi gick och lade oss på morgonen så fixade vi makaroner, jag krille och birrebjörn, kan säga att jag aldrig längtat så mycket efter makaroner i hela mitt liv, det var ju fullt upp hela kvällen så inte hade det blivit å tänka på matdelen mitt i allt.


Totalt jävla slut på morgonen när vi vaknade, vi somnade vid 06 på morgonen, var helt härligt när allt hade lagt sig och jag och krille kunde slappna av och inte tänka på städning lr folk som slog i huvudena.

» My life, your entertainment ♥

Purple hair don't care. LULEÅ

 

Återkommande läsare? ↓

bloglovin

Omröstning ↓

Vad vill du se mer av i bloggen ?
 Klagomål
 Umgänge&Partaj
 Åsikter
 Bloggningstips
 Egopics
 Personlighetstester
 Vardagsbetraktelser
 Smink&Hårtips
 Bus&Hyss
 Tävlingar
 Videobloggar
 Musiktips

Senaste nytt

Kategorier

Tidigare år

Bloggträd

Länkar

Sök i bloggen

Translate

Följ min blogg ↓

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards