ANGELICATO

Alla inlägg under december 2007

Av angelica - 18 december 2007 21:55

pegasus

Pegasus

Du er eventyrlysten og positiv. Folk vil henge med deg fordi du er det mest vidunderlige som finnes! Man kan alltid stole på deg.

29.78% har falt innenfor denne kategorien.

http://quiz.start.no/?p=play&quizID=4117

Av angelica - 18 december 2007 21:38

Mischa  Barton

Blev mest lik Mischa Barton


Vem är du lik? http://quiz.start.no/?p=play&quizID=8776

Av angelica - 18 december 2007 20:50

SÅ HÄR ÄR DET, som jag och ange har stört oss på barnvagnar i staden överallt, som plogar sig fram och tror att de är störst bäst och vackrast och bara därför kan stå och blocka vägen.


"2. Folk som inte väjer, alternativt ser synnerligen sura ut för att de måste väja för barnvagnen.
För mig är det självklart med "väjer lättast"-principen. Dvs:
- gående väjer för barnvagn
- enkelbarnvagn väjer för tvillingvagnar
- alla barnvagnar väjer för rullstolar och rörelsehindrade
Jag menar inte att man ska gå och breda ut sig hur som helst, men det känns ändå som att den som är rörligast bör flytta sig mest... "


Kopierat ur: http://www.barnsidan.se/cldoc/blog-repository/blog/blog-jan-05/ en bit ner, sök på t.ex barnvagn ett par gånger så hittar ni allt.

Av angelica - 18 december 2007 18:53

Yeshi, jag och angie ska mest troligt på Roasters tack vare emma i helgen någon dag, Mums!


Dessutom hörde Amanda av sig nyss och frågade om jag ville komma på hennes och Robins gemensamma typ fest, båda fyller ju år, dessutom så har de ju snart varit tsm i 2 år, jag minns så väl den tiden när allt började.

Helt kul, klart jag är på, det är i februari så det är ett tag kvar!


Jag har fått utslag nu ikväll igen på armen, halsen och vid nyckelbenen. Jag har inte haft utslagen som jag brukar få på hela veckan jag har varit hemifrån, hos mormor och kristofer, vet fan inte varför, fåglarna får det inte vara, tror jag knappast, det är som att det behövdes en längre paus från någonting här, för nog brukar jag få utslagen öven fast jag är hos kristofer, men icket, först efter att ha varit borta en skolvecka hemmifrån så har det avtagit helt. Varför och mot vad är det jag reagerar mot ?

Av angelica - 18 december 2007 18:35

Yes yes nu är det på rätt spår igen, så härligt ändå, fick tillbaka två prov, djurhållning i park, etologi en inlämningsuppgift, djursjukvård.

MVG på jävlat alla, så sjukt glad jag blev, med tanke på att jag ändå sover på många lektioner och en i klassen tror att jag kommer misslyckas på proven bara för det, jag är ju inte helt fuckad i huvudet bara för att jag är trött, elleH?

"Insiktsfulla svar" - etologin


Sjukt besviken jag är, etologikursen är SLUT nu vid jul, helvete jag är så förbannad! Äntligen ett ämne som är så kul, så givande, så TAR DEN SLUT, bara sådär, inte ens en b-kurs i det ska vi ha, fyfan.. Det har ju varit höstens skoldagars höjdpunkt!


Ge mig mer beteende att snoka om

Av angelica - 18 december 2007 18:32

"Normalviktiga blir överviktiga

och överviktiga blir feta" 


OMFG, jag började garva som ett jävla efterblivet mongo i bilen när mamma skjutsade mig till busshållplatsen på morgonen och jag hörde det på radion, P3. ALLTSÅ det låter så ruskigt fult så jag dör snart HAHAHA!

Av angelica - 18 december 2007 17:10

Pipparkaka

Pipparkaka

Grisar och julbockar i all ära, men nu är de äntligen här, kakformarna som får granen att resa sig och juleljusen att glöda. Pipparkakan är född!


("De pippande grisarna" som jag gjorde förra året var ju så underbara)


SÅ speciella alltså, typ värsta små mjukisdjur !

Av angelica - 18 december 2007 08:10

Vid 3 så fick jag sms av krille att han inte somnat än, hippsvipps så hade jag halvt medveten ringt honom, fattade egentligen inte vad som hände, trodde det var morgon eller något sådant, söt på honom alltså. Piltre

» My life, your entertainment ♥

Purple hair don't care. LULEÅ

 

Återkommande läsare? ↓

bloglovin

Omröstning ↓

Vad vill du se mer av i bloggen ?
 Klagomål
 Umgänge&Partaj
 Åsikter
 Bloggningstips
 Egopics
 Personlighetstester
 Vardagsbetraktelser
 Smink&Hårtips
 Bus&Hyss
 Tävlingar
 Videobloggar
 Musiktips

Senaste nytt

Kategorier

Tidigare år

Bloggträd

Länkar

Sök i bloggen

Translate

Följ min blogg ↓

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards