ANGELICATO

Alla inlägg under december 2007

Av angelica - 24 december 2007 01:38

Sammanfattning av året 2007

Snott frågorna från nåns diarium på apberget.


1) Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Hmm, så kass fråga, gör man väl varje år.


2) Höll du några av dina nyårslöften?

Nej verkligen inte för jag gjorde inga.


3) Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej, inte det.


4) Dog någon som stod dig nära?
Joo, en närmast-släkt-person nyligt...Arnold<,3


5) Vilka länder besökte du?
Finland och Danmark.


6) Är det något du saknar år 2007 som du vill ha år 2008?
Ehm, sommarhäst isåfall ?

7) Vilket datum från år 2007 kommer du alltid att minnas?
29 Juli.


8) Vad var din största framgång 2007?
kommer inte på något, kanske framsteg i ridningen, heeestarna?

9) Största misstaget?

Drog ut på tiden.

10) Har du varit sjuk eller skadat dig?
Lite sådär.

11) Bästa köpet?
Verkligen inte en aning, kassa frågor.

12) Vad spenderade du mest pengar på?
Ätbara ting!

13) Gjorde någonting dig riktigt glad?
Joodå.

14) Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2007?
Ingen.

15) Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Öhm, slutet av förra och början av detta var den värsta delen hitills i mitt liv, från slutet av sommarlovet, halva ungefär blev det rätt spår igen. Tur det.

16) Vad önskar du att du gjort mer?
Säkert inget.

17) Vad önskar du att du gjort mindre?
Säkert inget här heller.


18) Hur tillbringade du julen?
Vafan, den har ju inte ens varit helt än, puckT.

Alla som vi brukar vara, fast en deltagare mindre...

19) Blev du kär i år?
Men ohja !

20) Hur många one night stands?
Men gud förbannat, orka det, inget ju.

21) Favoritprogram på TV?
Helt klart Lost, Andra Avenyn, inget annat typ.

22) Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Det skulle jag nog inte kunna påstå, snarare någon mindre.


23) Bästa boken du läste i år?
Tror fan inte ens jag läst en enda, är ganska petig i vad jag läser.

24) Största musikaliska upptäckten?
Att det är fler än jag trott som totalt äcklas av rap/hiphop.

25) Något du önskade dig och fick?
Mjoo.

26) Något du önskade dig men inte fick?
Säkert.

27) Årets bästa film?
Ingen aning.

28) Vad gjorde du på din födelsedag 2007?
Det kommer jag inte ens ihåg, ärligt ?!

29) Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Joo, några miljoner tack ^^

30) Hur skulle du beskriva din stil år 2007?
Kass och turbulent start, onödig mitten där det egentligen bara var en väntan, superb efter mitten och superb resten av halva året som gått!

31) Vad fick dig att må bra?
Helt ärligt, Kristofer alltså...<3

"Jag älskar dig och jag älskar att älska dig"

32) Vilken kändis var du mest sugen på?
Ge mig åter Idol-tiden med Sebastian, se det med Anna Nilsson alltså, hjärta

33) Vem saknade du?
Kristofer när han inte var i min närvaro samt andra personer av och till.

34. De bästa nya människorna du träffade?
Första som dyker upp i huvet är ju då Kristofer, har väl lärt känna ganska många, ovanligt många det här året faktiskt, men ingen förutom honom som jag direkt bryr mig om väsentligt juh.

Av angelica - 24 december 2007 01:23

Hannes säger:

god kakjul


' angelicato säger:

god kakjul på DIG ÅÅ ! ;d


Hannes säger:

är livet kaka eller smula?


' angelicato säger:

tjaa kakdeg ?


Hannes säger:

något på G alltså?

typ paj


' angelicato säger:

Typ nej inte paj, dock annat MUMS !


' angelicato säger:

paj för dig ?


Hannes säger:

jag åt paj idag

gjord på blåa bär

det var gött


' angelicato säger:

SEPÅFAN alltså !

Jag gjorde tigerkaka som jag stoppade choklad i från såna där aladdin-askar osv ^^


Hannes säger:

funka bra? ;>


' angelicato säger:

Heheh den blömmde choklad när man skar

hmm blödde


Hannes säger:

yummie: D

jag har fått 23 sms sen tolvslaget


' angelicato säger:

omg ; O


Hannes säger:

det vibrerar lös i byxan så att säga


' angelicato säger:

ahhahahaahahahhaahhaahha


God jävla KAK-JUL ffs !;>

God jävla KAK-JUL ffs !;>

God jävla KAK-JUL ffs !;>

Av angelica - 23 december 2007 11:47

Inatt sov vi med fönstret öppet, sen vaknade jag av nånting förbannat kallt över hela mig, aa och vad tror ni jag säger ? "VAD FAN HÅLLER DU PÅ MED?!"

Herreguh, nog för att jag vart lite rädd och för att jag sov men ändå, den kalla var ju KRISTOFER, jag hag hade tydligen roffat åt mig ALLT täcke, så han var sjukt kall alltså, stackarn, älskar<3<3<3

Av angelica - 22 december 2007 21:40

sLIM THUG OHOHOHOHOH MUMMSUSSUMMSUS!!!!!!<3


kristofer JAG ÄLSKAR DIG ! <3

Av angelica - 22 december 2007 17:49

YEEES då äre nu så att vi sov till efter 14 nångång, jag vaknade nån gång av att jag hyperventilerade pga att jag hade drömt att jag spelade en ny sorts Mario, krille sa att jag hade gjort det i typ 2 min lr nå, och att han hade försökt somna om men inte lyckats haha.


Chilldill myspys-helg osv, mhwhwihwiw!


"Smutsat ner"  hans dator lite med dmx och Twista. Mysigt det.


EHEH så äree!

Av angelica - 21 december 2007 16:04

Mwhahah krille fick ju lov igår, så for jag till honom efter skolan då och han följde med mig hem, så följde han med mig till skolan, grans på morgonen då med bussen, råmysigt. Stackars unge ändå han kunde sovit hur länge som helst idag hahaha, jullov har jag nu äntligen!

Slapp då hemska farväl på kvällen iaf, så nu blir det krille i helgen, myyys!

Vi käkade Frisco-mål på max när vi kom in till stan, så gott alltså! 

Av angelica - 20 december 2007 08:11

life

Så har ju då Krills varit i farten och pysslat med den här ist för att plugga till prov i samh, sötet :) <3 


Förbannat vad trött jag är, jag vet redan nu att jag kommer somna på svenskan om det inte blir kul, har ju fethålet efter det så då får jag sova iof, sen blir det hund hela eftermiddagen och vara med Kristofer efter skolaaan, wohoho!

Av angelica - 20 december 2007 00:42

YES yes ny omröstning och jag befaller er alla att rösta trots att ni kanske är enögda, bög, fula, luktar illa, är snyggast i världen, hatar julen, är ett resultat av incest eller vad fan ni nu är eller har för åkommor.

Hanar som honor. -->

» My life, your entertainment ♥

Purple hair don't care. LULEÅ

 

Återkommande läsare? ↓

bloglovin

Omröstning ↓

Vad vill du se mer av i bloggen ?
 Klagomål
 Umgänge&Partaj
 Åsikter
 Bloggningstips
 Egopics
 Personlighetstester
 Vardagsbetraktelser
 Smink&Hårtips
 Bus&Hyss
 Tävlingar
 Videobloggar
 Musiktips

Senaste nytt

Kategorier

Tidigare år

Bloggträd

Länkar

Sök i bloggen

Translate

Följ min blogg ↓

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards