ANGELICATO

Alla inlägg under september 2007

Av angelica - 26 september 2007 21:26

Jag äger min pappa på alla sätt och vis

ALDRIG att jag låter honom vinna i en diskussion

ALDRIG!

Av angelica - 26 september 2007 18:16

Hannes säger:

variöjebynskadubo?

' angelicato säger:

näraok

' angelicato säger:

öjagataN

Hannes säger:

oksomharenpaltzeria?

' angelicato säger:

ohja!

Hannes säger:

dåvetjagtypvardukommerbo

' angelicato säger:

dörharjagaldrigkäkatmenendagdåjävlat!

' angelicato säger:

jahajahhaaahahj!

Hannes säger:

dåkanvitypgöramentosraketvarjekväll

' angelicato säger:

tänkasig!

' angelicato säger:

bordulångtdärifråååån?

' angelicato säger:

detkännstypbraattskrivautanmellanslag

' angelicato säger:

KaNsKeÄrDeThÄrDeTbÄsTaSäTtEtAtTsKrIvA!

Av angelica - 26 september 2007 10:32

OFTA att besöksstatistiken stämmer idag, jag har enligt statistiken fått 7 besökare på hela dagen sen 0000, och angelina har fått 4 besökare hitills. Jag brukar ha typ 50 vid det här laget

Av angelica - 26 september 2007 10:29

KUNG

Jag och Minna

Har fått lägenheten vi ansökte om i Öjebyn på Öjagatan!

Senast i December får vi flytta in och tidigast i November

ASNICE!

JAG KOMMER BLI FRI!

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!

LYCKA!

Av angelica - 26 september 2007 00:01

Jag växer än!

Jag och Niklas var till skolsyster och mätte oss idag

och jag är 178,5 nu!

Alltså en halv centimeter mer än i våras

KUNG

Av angelica - 25 september 2007 23:41

Flest besökare genom tiderna; 68:e plats av 7418 bloggar

Av angelica - 25 september 2007 23:04

Jag såg igår på tv en kort snutt om att alla ICAs Ekologiska fruktmüsli återkallas för att det har hittats glasbitar i förpackningarna.


ICA återkallar den ekologiska fruktmüslin


Produktbild


Se länk om ni vill läsa själv:

Av angelica - 25 september 2007 22:36

Idag när jag åkte buss så mötte vi en annan buss, så jag glodde in i den andra bussen och såg Phantas från apberget genom rutorna.

Fanny säger att man inte ska tvivla på mina apbergergarekunskaper!



och igår på bussen hem så satt det två yngre grabbs, typ 9an bakom mig och fanny och de nån burk eller något som de öppnade och när de gjorde det SÅ STANK DET SURSTRÖMMING uti bara helvete! Det var inte en riktig surströmmingsburk, för de stängde den och då slutade det fort. Först satt vi där och äcklades, sen vart det så komiskt så vi börja garva och leva om, fanny triggades av mig och lät högare än självaste fåren som bräker när man kommer och går., skoj vare iaf, och det börja rinna tårar för det blev så skoj ! AHAHH!


Nu ska vi prata kod. Hästen driver mig till vansinne och jag står inte ut snart!

» My life, your entertainment ♥

Purple hair don't care. LULEÅ

 

Återkommande läsare? ↓

bloglovin

Omröstning ↓

Vad vill du se mer av i bloggen ?
 Klagomål
 Umgänge&Partaj
 Åsikter
 Bloggningstips
 Egopics
 Personlighetstester
 Vardagsbetraktelser
 Smink&Hårtips
 Bus&Hyss
 Tävlingar
 Videobloggar
 Musiktips

Senaste nytt

Kategorier

Tidigare år

Bloggträd

Länkar

Sök i bloggen

Translate

Följ min blogg ↓

bloglovin

Skapa flashcards