ANGELICATO

Alla inlägg under juni 2007

Av angelica - 9 juni 2007 15:11

Vi for till gillet i fredags, sov över åså, jag och Fanny som i samma rum. Sedan skjöt vi lite armborst. Träffade burken med båda borsten, så det var kul. Vi gick på marknad också, det var nåra grabbar som stod precis bakom och busvisslade, för att sedan fråga vilken keps som var snyggast, sedan vart de fascinerade för att vi bodde i Luleå, så långt bort typ.



Känner att jag blir lite småsur för att det är så varmt, så testa inte vart gränser går nu, kommer förmodligen snäppa till .,.



Har ju tagit en massa bilder, men jag kommer inte att lägga upp nån varken i blogg eller på pixbox, för det orkar jag inte nu, dessutom har jag inte tagit bort de som ser likadana ut eller är tråkiga eller suddiga.



En stor saknad
En tystnad så stor

Ett evigt mörker
Det är i himlen du bor
Jag tänker ofta "var du tvungen att gå"
Jag funderar så mycket
När jag vid din gravsten brukar stå

För en ängel hämtade upp dig



Av angelica - 8 juni 2007 15:48

Minna tycker om min blogg och vill inte att den ska ta sommarlov alls ;D

Så nu behöver den inte vara liggandes :D weho ^^, 


Under resan ner till Skåne sov jag och Izabella mest. Vaknade ett par gånger då och då, första gången vid 4, då var Minna uppe redan, även fast jag var pigg så ides jag inte gå upp, så jag gick upp vid 10 ungefär.

Minnas katt KISSADE på golvet och det var ÄCKLIGT! Sen råkade Minna släppa kissens katt så det for en kissrand flygande genom luften för att sedan slå sig ned på mig -.- Fast det var som komiskt ändå! :D

När vi var i Stockholm så såg vi stället där "Förkväll" spelas in, kändes som speciellt att se det, tyckte Iza också :)

Sedan satt vi brevid en muskulös Rottweiler som hette Axel. Det var en annan hund som satt och skällde ganska mycket. Ett par gånger fick Axel världens aggressionsryck och skrämde nästan ihjäl personal, en gubbe skällde ut ägarna. Fast den var väldigt lugn och snäll rottisen iallafall!!

När vi hoppade av gnällde surpersonalgubben på oss. Visade sig nu att jag glömde kvar min batteriladdare med batterierna i =O Fast Minna är generös och har lånat ut sina batterier till mig ;) Thx! ;D



När vi kom hem till Minna så gick vi ut och glodde på den annorlunda naturen som ser ut som sagoskogar/regnskog o.O Sedan åt vi och gick ut och tittade på mer natur! Alla är helt fotogalna! :D Sedan åt vi glass, såg på tv och svamlade runt reste av kvällen ;)

När jag precis hade somnat med MP3:n på så hörde jag som sagt dödsskriket från katterna ;> hähä



Idag har vi förberett rabarperpaj, vart och tittat på VILDSVIN, och Minnas pappa köpte bäverkött ;O En hwel bäver i lådan, hel eller i bitar ;S creepy



Minnas kiiisse Panter är en liten drullkissemiss ;> Ack så söt. Nu ser han ut som en bonsaikatt

Av angelica - 8 juni 2007 13:12

Vaknade inatt av något som lät som ett dödsskrik - vilket visade sig vara Minnas Katter :D *Spooky!*

Av angelica - 7 juni 2007 23:31

ÄNTLIGEN är jag, Minna, Izabella och Fanny i SKÅNE!!!

Fatta lyckan ^^


Men nu har jag blivit så störd och tappat intresset för att skriva eller lägga upp bilder xP ska sova LOL nattis

Av angelica - 6 juni 2007 17:58

Kisses Don't Lie 

-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~~-


Om Så-här-länge far jag och mina kompisar Minna, Izabella och Fanny till Skåne!

Av angelica - 6 juni 2007 01:03

Eftersom att jag åker till Skåne idag och kommer hem den 17:e så kommer nog min blogg att få ett sommarlov den med :)

Av angelica - 6 juni 2007 00:40
Av angelica - 6 juni 2007 00:07

http://www.dailiescountdown.se/c.aspx?ukey=W0D050007249O4C2Z2N1K8R1O11



MINNA SKICKADE DEN BÄSTA LÄNKEN NÅGONSIN!

SHIIIIT ;D

» My life, your entertainment ♥

Purple hair don't care. LULEÅ

 

Återkommande läsare? ↓

bloglovin

Omröstning ↓

Vad vill du se mer av i bloggen ?
 Klagomål
 Umgänge&Partaj
 Åsikter
 Bloggningstips
 Egopics
 Personlighetstester
 Vardagsbetraktelser
 Smink&Hårtips
 Bus&Hyss
 Tävlingar
 Videobloggar
 Musiktips

Senaste nytt

Kategorier

Tidigare år

Bloggträd

Länkar

Sök i bloggen

Translate

Följ min blogg ↓

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards